Fotogalerie voor Ferman Hilal Hotel - Special Class





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Eenvoudige suite, balkon, uitzicht op stad laden

Eenvoudige suite, balkon, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Lakens van Egyptisch katoen
Misschien vind je dit ook leuk

The Artisan Hotel Istanbul - MGallery Collection
Taksim
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 931 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kocatepe Mahallesi, Topcu Caddesi - NO. 23-Taksim, Istanbul, Istanbul, 34100
Over deze accommodatie
Ferman Hilal Hotel - Special Class
Vergelijkbare accommodaties

Villa Pera Suite Hotel
Villa Pera Suite Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.0 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: EUR 5 (van 1 tot 6 jaar oud)
- Parkeerkosten: EUR 10 per dag
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 10 per dag (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 20536
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Taxim City Special Class
Taxim City Special Class Hotel
Taxim City Special Class Hotel Istanbul
Taxim City Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class
Ferman Hilal Special Class Istanbul
Ferman Hilal Special Class
Ferman Hilal Hotel Istanbul
Ferman Hilal Hotel
Ferman Hilal Istanbul
Ferman Hilal
Ferman Hilal Hotel
Ferman Hilal Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class
Ferman Hilal Hotel - Special Class Hotel
Ferman Hilal Hotel - Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel - Special Class Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ferman Hilal Hotel - Special Class
7,6
Goed
8,0
Netheid
8,2
Locatie
8,2
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
30 nov 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
LAURICE
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAURICE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rashad
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rashad
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Nitt
18 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nitt
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Lida
14 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Lida
6 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Aydah
Reisde met partner, Reisde met familie
8 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
Aydah
9 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Raji
Reisde met partner, Reisde met familie
8 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
Raji
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
simin
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


simin
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
lina
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lina
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Selvar
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selvar
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Safiullah
24 aug 2025
Safiullah
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mazin
6 aug 2025
Mazin
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Gaurab
Reisde met familie
6 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaurab
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tatiana
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatiana
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
Reisde met familie
23 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen



Ali
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sara
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
5 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Baian
Reisde met familie
14 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baian
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kemal
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kemal
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
rame
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rame
11 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ersoy
Reisde met partner
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ersoy
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maxime
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maxime
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jingchun
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jingchun
7 nachten verbleven in mei 2025