Grand Hotel Haliç Goldenhorn

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op loopafstand van Galatatoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hotel Haliç Goldenhorn

Zitruimte lobby
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Voorkant accommodatie - avond/nacht
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Turkse gerechten
Lobby

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 kingsize bedden

Economy kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Grand Hotel Haliç Goldenhorn is gelegen in de wijk Taksim in Istanbul. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Galatatoren en Topkapi-paleis en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Istiklal Caddesi en Grand Bazaar. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Tupras Stadium of Rams Park op het programma heeft staan.
Kaart
Refik Saydam Cad.Tepebasi Bulvari No.37, Sishane-Beyoglu, Istanbul, 34430

In de buurt

  • Istiklal Caddesi - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Hotel Pera Palace - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Galatatoren - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Taksimplein - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Grand Bazaar - 5 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Sishane-Zemin - 2 min. lopen
  • Station Beyoglu - 4 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Monkey Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Big Chefs - ‬2 min. lopen
  • ‪Dar'inn Restaurant Meze&Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Petra Şişhane - ‬2 min. lopen
  • ‪Noir Pit - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Hotel Haliç Goldenhorn

Hotel met een chique stijl in de buurt van Istiklal Caddesi
Grand Hotel Haliç Goldenhorn ligt dicht in de buurt van Galatatoren en Taksimplein en beschikt over faciliteiten zoals een koffiebar/café, stomerij-/wasservices en 2 bars. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van Turkse gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
  • Een bankethal, een computerstation en een lift
  • Conciërgeservices, huwelijksservices en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 173 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Adali Restaurant
  • Bogazici Restaurant
  • Rue de Pera

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massage
  • Spadiensten
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 8 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1993

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Avondroomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 12.30 uur en middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 13.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 12.30 uur en middernacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 4806
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Haliç Hotel
Grand Hotel Haliç Istanbul
Grand Haliç Istanbul
Grand Halic Hotel
Grand Halic Istanbul
Grand Haliç
Grand Hotel Haliç
Halic Goldenhorn Istanbul
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Hotel
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Istanbul
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Tegen een toeslag van EUR 30 kun je tussen 12.30 uur en middernacht laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hotel Haliç Goldenhorn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Hotel Haliç Goldenhorn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Dit hotel ligt in Taksim, binnen 5 minuten lopen van Hotel Pera Palace en Istiklal Caddesi. Ook Galatatoren en Bosporus liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Sishane-Zemin ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Karaköy is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Hotel Haliç Goldenhorn

7,0

Goed

7,4

Netheid

7,8

Locatie

7,0

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 136 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 136 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vinod

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een goede plek. Ik kom hier al 20 jaar en wordt altijd prima ontvangen. Is een aanrader.
6 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Theo, Almere

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is ons vaste hotel als wij in Istanbul zijn. Wij komen hier jaarlijks tweemaal en bekend terrein. Prima verzorging het is alleen wat gedateerd als het om de kamers gaat.
5 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Willem, Nederland

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vaak kan je geen gebruik maken van de restaurant omdat het word afgehuurd en je krijgt ook geen kamer met uitzicht waarvoor je extra voor betaalt en de bad en wastafel loopt vol door verstopping
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Kerry

Positief: Netheid, personeel en service
Didnt like housekeeping banging on the door at 8:40 to service the room. Please invest in some do not disturb signs
3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Mona

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 4* hotel, not by European standards anyway. The room is dated with cracked walls, dirt accumulated in the corners and decor still in place from the 70s. They do not provide complementary bottles of water or anything in the room. They were rude to us when we asked as we thought housekeeping had forgotten to do it. Breakfast is limited and mostly cooked dinner food, not a continental buffet in sight. Reception do not provide any information on check in except to provide brochures on tours to be purchased. The hotel is on a busy dual carriage way, making it noisy. Views are good if you're facing the road so have to put up with the noise. The upside is, it is within 5 minute walking distance of Galata tower. Check outbwas straightforward but the concierge didn't take our bags out to the car when we declined their offer to go with a taxi 'friend' of theirs. It was fine, nothing special, served a purpose but should be rated as 2* on Expedia for accuracy of what you're getting, rather than assumption that it is cheaper because it is further away from the key tourist sights.
3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Yusuf

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

emir, ISTANBUL Turkey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
*
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammadreza

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Farid

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad customer service and rude staff
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Flor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place. Close to shop and food.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Sevil

Negatief: Netheid, personeel en service
Sehr laut Mann hört jeden pups
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ANA T

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Wessam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sinan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Berke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Studio37 yurt dışı dönüş konaklama

Merhabalar güzel bir gün olsun inşallah kazasız belasız öncelikle nasılsınız iyimisiniz herşey yolunda gitmesi dileğim ile işletme sahibi işini mesleğini severek yapan sektöre elaman yetiştiren yüreği güzel insan ön büro yönetimi resepsiyon ekibi yavuz bey aysu hanım mesleğimi severek icra etmektedir doğal gurme lezzetler ve idaalı sunumları ile bambaşkasınız bardaki kaliteli içecekler ve idaalı sunumları ile de bambaşkasınız temizlikte hijyendede ön planlarınız hep daha iyi projeler ile hayata olun dualarımız seninle sağlıkca kalın sevgi ile var olun saygı ve sevgim ile studio 37 sanat dans müzik berke bodrum yalıkavak dünya markası yolunda
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sinan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sinan

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Neophytos Georgiades

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Frank, Silver Spring

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Elias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an excellent hotel. Friendly staff and very well located.
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

ONUR

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Almis oldugum odalar 25 m2 idi ancak birisi cok ufakti. Ve reception aldigim odalardan birisini vererek upgrade yaptigini iddia ett. Otel konumu guzeldi ve tek guzel seyde oydu. Kahvalti cok yetersizdi
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Asif

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Wassim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

You pay for what you get

It’s a decent hotel kinda small room Service was ok only problem that we had Too much noise
3 nachten verbleven in december 2021