Kunlun Kensington Hotel

Hotel in het stadscentrum met gratis ontbijt bij een treinstation/metro in Istanbul

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kunlun Kensington Hotel

Voorkant van accommodatie
Standaard driepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Zitruimte lobby
Lobby
Buffet

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Junior kamer, meerdere bedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 Twijfelaar

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Topkapi Mah.Turgut Ozal Millet Cad., No.148 Sehremini, Istanbul, Istanbul, 34093

In de buurt

  • Grand Bazaar - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Sultanahmet-plein - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Blauwe moskee - 7 min. rijden - 5.6 km
  • Hagia Sophia - 7 min. rijden - 5.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Çapa-Şehremini - 4 min. lopen
  • Station Emniyet - Fatih - 14 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Simit Sarayı - ‬2 min. lopen
  • ‪Çapa Büfe - ‬1 min. lopen
  • ‪Meşhur Sarıyer Börekçisi Küçükhamam - ‬5 min. lopen
  • ‪Dopamine Coffee Shop - Çapa - ‬2 min. lopen
  • ‪Ortaköy Waffle-Şehremini - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Kunlun Kensington Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Bij Kunlun Kensington Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een tuin. Als gast kun je verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en gebruikmaken van voorzieningen zoals een restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Meertalig personeel, een geldautomaat/bankservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch, Chinees (Mandarijn), Engels, Farsi, Duits en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beveiligde onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (TRY 400 per nacht)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van TRY 250; reservering vereist
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (90 centimeter brede deur)

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2019
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, sleutel ophalen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 1400 per voertuig (passagierscapaciteit: 5)
  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: TRY 400 per nacht
  • Dineren: TRY 250

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kunlun Hotel
Kunlun Kensington Hotel Hotel
Kunlun Kensington Hotel Istanbul
Kunlun Kensington Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kunlun Kensington Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Kunlun Kensington Hotel?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij Kunlun Kensington Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 48,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Kunlun Kensington Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van TRY 400 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kunlun Kensington Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Kunlun Kensington Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kunlun Kensington Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 1400 per voertuig.

Waar ligt Kunlun Kensington Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 5 km afstand van Moskee Fatih, Grand Bazaar en Sultanahmet-plein. Ook Hagia Sophia en Blauwe moskee liggen binnen 5 km afstand. Station Çapa-Şehremini en Station Pazartekke liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Kunlun Kensington Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 104 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
5 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dingy, dirty, dark, smelly, staff unlocked door when I was in room and walked in. Not safe. More staff than customers. Avoid.
7 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Ndifor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The break fast was awesome my girl friend and I really enjoyed our stay .
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Personeel en service
Great friendly staff, clean room. Right off Transit line, easy to get to and to see sights.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ozzy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hakam at the reception was helpful and professional.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Saleh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not coming back
15 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Meqdam

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Furkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

ECE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

majid

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Burak

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

SALIH

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Çetin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Murat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Yusuf Cihad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi experiencia en este hotel fue muy decepcionante. Reservé una habitación triple de 32 metros cuadrados con vista a la ciudad para una estancia de 10 días, pero al llegar me dieron una habitación más pequeña que olía a tabaco. Cuando me quejé, me dijeron que al día siguiente me darían la habitación que había reservado, pero lo que recibí fue otra habitación en la última planta, que olía fuertemente a lejía, lo cual era insoportable. No la acepté, y finalmente me dieron una habitación triple estándar de solo 22 metros cuadrados, muy por debajo de lo que había pagado y reservado. Además, el servicio de limpieza dejó mucho que desear. Durante los 10 días de mi estancia, nunca cambiaron las sábanas, simplemente hacían la cama de forma superficial. El baño tampoco se limpiaba adecuadamente; lo único que hacían era dejar toallas nuevas, y hasta el papel higiénico había que solicitarlo en algunas ocasiones. En cuanto al desayuno, era bastante básico, sin nada especial. En resumen, no recomiendo este hotel por su pésimo servicio y falta de atención a los detalles.
10 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

HARUN FURKAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadece kahvaltısı zayıf eksik bir şey beklememeli genel durum iyi
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Serhan

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

CLAUDIO JOSE

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nao cumpre o que promete

Aqui aoarece que o Estacionamento custa 100Liras Turcas, mas na hora te cobram 11 euros pra deixar o carro na rua. E se vc questiona dizem que o Hoteis.com que esta desatualizado O ar condicionado ficou 2 dias sem funcionar num calor infernal. O cafe da manha e simples. Enfim a gente se adapta, mas nao ficarei de novo nesse hotel!!
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Awais, Oshawa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay two days it was amazing staff was very helpful friendly nice place to stay 👌👍🙏 Thank you 😊
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rahma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AVOID AVOID AVOID this hotel. Horrifying experience. The worst hotel I ever stayed. Not worthy of the price at all. The room that I booked on the picture is junior suite that suppose to have two separate rooms with one king size bed and one single bed. But they gave me a single room with double bed and sofa bed. When I asked them that is not the room I booked, initially they insisted that is the room. But the next day they said the double room is under refurbishment. Which is a lie. In fact it was rented. The first room they provided us was on the sixth floor which the lift doesn’t reach there. As it only works until the 5th floor. So we had to carry baby which wasn’t safe at all. The toilet smells horrible, it sickens us all family. Imagine 18 months baby was with us. The shower handle is broken. After two nights they changed us a room which still has smelly toilet. Poor conditions of the beds. House keepers barely touched the room. The breakfast isn’t good enough. This hotel shouldn’t be a three star hotel. It’s not qualified to get this rank. Customer service zero.
8 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Ayhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tavsiye ederim

Gayet düzgün bir otel konumu temizliği odaları başarılı.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Liviu Vlad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and the hotel is connected to the tramway, so is very easy to get to the attraction points.
4 nachten verbleven in december 2023