Megaron Hotel

Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Sultanahmet-plein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Megaron Hotel

Standaard kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 7 per persoon)
Exterieur
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een waterkoker
Een minibar
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
binbirdirek mahallesi, katip sinan cami sokak no27, Istanbul, 34122

In de buurt

  • Sultanahmet-plein - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Blauwe moskee - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Grand Bazaar - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Hagia Sophia - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Topkapi-paleis - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Cemberlitas - 4 min. lopen
  • Station Sirkeci Marmaray - 12 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tarihi Cemberlitas Borekcisi - ‬1 min. lopen
  • ‪Peyk Away Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪Ortaklar Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Grace Rooftop Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Dubb Kebab Restaurant - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Megaron Hotel

Hotel in de buurt van Sultanahmet-plein
Met Blauwe moskee en Hagia Sophia op loopafstand en met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice zit je goed bij Megaron Hotel. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een rookvrije accommodatie, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Megaron Hotel bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 100 cm met satellietzenders

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Farsi, Italiaans, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 20 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.30 uur: EUR 7 voor volwassenen en EUR 4 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 100 cm met satellietzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 07.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 7 voor volwassenen en ca. EUR 4 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 55 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 20 per dag (op 10 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-1624
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Megaron Hotel Hotel
Megaron Hotel Istanbul
Megaron Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Megaron Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Megaron Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Megaron Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Megaron Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 55 per voertuig.

Waar ligt Megaron Hotel?

Dit hotel ligt in Sultanahmet, binnen 5 minuten lopen van Turks en Islaams Kunstmuseum en Sultanahmet-plein. Ook Grand Bazaar en Blauwe moskee liggen binnen 10 minuten lopen. Station Cemberlitas en Station Sultanahmet liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Megaron Hotel

Beoordelingen

4,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 20 beoordelingen

4,0/10

Netheid

4,4/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

3,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

saima

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

worst hotel ever encountered

Worst kind of hotel. Owner was extremely rude. I have travelled to 25+ countries and stayed in many hotels but never came across such a rude owner. On my first night, I was assured at the reception that breakfast was included. However, couple of days later, I was told that I need to pay for it. I was ready to pay but said I want to discuss about it. Polite receptionist called owner to explain. Owner, who doesn't live far turned up angrily and said he will call police and throw my items out. He didn't want to talk or listen For context I was travelling with old parents and my wife. Completely ruined my experience. Ohh and I haven't even mentioned dark and damp rooms and flaky toilet seat which broke on the last day.
4 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

saima

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst kind of hotel. Owner was extremely rude. I have travelled to 25+ countries and stayed in many hotels but never came across such a rude owner. On my first night, I was assured at the reception that breakfast was included. However, couple of days later, I was told that I need to pay for it. I was ready to pay but said I want to discuss about it. Polite receptionist called owner to explain. Owner, who doesn't live far turned up angrily and said he will call police and throw my items out. He couldn't speak english, didn't want to talk or list through receptionist who was willing to interpret. For context I was travelling with old parents and my wife. Completely ruined my experience. Ohh and I haven't even mentioned dark and damp rooms and flaky toilet seat which broke on the last day.
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dündar

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich würde es niemals mehr buchen,Bettwäsche dreckig, Bett stinkt Bad stinkt, Bodenbeläge abgenutzt bei einem Erdbeben fällt das Hotel direkt auseinander, Zimmer war neben Rezeption keine Ruhe zum schlafen , bin viel Flieger und bin jeden Monat in Istanbul das war das schlechteste bis jetzt .. Finger weg
4 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hussein

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Hizmet ve oda kalitesi

Otelin bazı odalarında mevsimsel olarak sümüklü böcek istilası olduğunu deneyimlemiş olduk. Şikayetimizi dile getirince oda değişikliğini gerçeklestirdiler. Hizmet olarak kibarlardı.
4 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Miloud

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kein guter Service,keine Heizung trotz Kälte nächste
2 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Camélia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cette établissement devrait fermer

Horrible employé exécrable Demande 10€ pour une serviette tacher de maquillage sans l’avoir laver
6 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Oguzhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Senay

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Senay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Cenk

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

yunus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Miraç

1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE ANTONIO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy Pesados

El primer dia nos dijeron que nos habían mandado a una habitación equivocada que si queríamos estar en ella teníamos que pagar 5 euros por noche mas. Les dije que no era mi problema que me mandaran a una habitación que no era y me dijeron que tenia que salir de ella. No me dijeron a que hora tenia que salir ni nada y les preguntaba cada poco. Finalmente me harté y me dijeron en la tercera noche que no era necesario que me cambiara de habitación. Una vergüenza, había un chico que dentro de este caos era agradable. Pero había otro que era un chulo y un impresentable. Además en los tres días que estuve no me cambiaron las toallas ni me repusieron papel de baño ni jabones. Ni hacer la cama
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

rami

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bil, New York

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les informations données sur le site n'ont rien avoir avec la réalité. L'hôtel ne mérite pas d'étoile et il doit être déclassé. Le service est très mauvais. Le petit déjeuner n'est pas inclus et se fait dans un autre établissement.
1 nacht verbleven in september 2019