NL Amsterdam Hotel

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor NL Amsterdam Hotel

Ingang accommodatie
Restaurant
Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, een minibar
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Lobby

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
7 okt - 8 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Inkilap Cd., Istanbul, Istanbul, 34096

In de buurt

  • Grand Bazaar - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Sultanahmet-plein - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Blauwe moskee - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Hagia Sophia - 5 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Tramstation Aksaray - 4 min. lopen
  • Station Yenikapi - 5 min. lopen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dürümcü Mehmet'in Yeri - ‬2 min. lopen
  • ‪Pamir Hotel&Disco - ‬2 min. lopen
  • ‪Altınşiş Kebap Salon - ‬1 min. lopen
  • ‪meydan tekel Aksaray ( Ugur ) Mekani - ‬5 min. lopen
  • ‪baran bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

NL Amsterdam Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
NL Amsterdam Hotel biedt faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet en stomerij-/wasservices aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een automaat, een bankethal en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van NL Amsterdam Hotel bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (TRY 30 per dag); reserveren verplicht
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Klamboes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: TRY 100.0 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: TRY 30 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 1893
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hamitbey Hotel Prestige Istanbul
Hamitbey Prestige Istanbul
Hamitbey Prestige
Hamitbey Hotel Prestige
NL Amsterdam Hotel Hotel
NL Amsterdam Hotel Istanbul
NL Amsterdam Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij NL Amsterdam Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij NL Amsterdam Hotel?

Vandaag, 6 okt. 2025, kost een verblijf bij NL Amsterdam Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 7 okt. 2025 min. € 45,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij NL Amsterdam Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij NL Amsterdam Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij NL Amsterdam Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt NL Amsterdam Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt NL Amsterdam Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 2 km afstand van Yenikapi-veerbootterminal en Grand Bazaar. Ook Hagia Sophia en Blauwe moskee liggen binnen 3 km afstand. Tramstation Aksaray en Station Yenikapi liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over NL Amsterdam Hotel

7,6

Goed

7,8

Netheid

7,6

Locatie

8,0

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 56 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Mark, Amsterdam

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoonmaakpersoneel vriendelijk en goed. Rest van het hotelpersoneel en restaurantmedewerrkers helaas een stuk minder. Kleine krappe kamers. Geen parkeergelegenheid in de straat, ondanks de onjuiste vermelding op Expedia dat er gratis parkeren is. Luidruchtige Russische hotelgasten die tot diep in de nacht harde tv en muziek ophebben en gieren en brullen en je wakker houden. Kortom, we hebben hier helaas een zeer teleurstellende ervaring gehad. Ik kan dit hotel dan ook niet aanraden.
9 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Mehmet fatih

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İlgi ve alakalarından çok memnun kaldım. Güzel bir otel ulaşımı çok kolay
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Harwinder

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Labdili

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Hayrullah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

hussein

10 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tesfu

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Anxhela

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

nari

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like they way the stuff handling the guests situations, they are very friendly and helpful, thr rooms they are very clean and tide, the food its amazing, nothing to complain its just was a 5*
4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

NAHLA

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
I have spent there 10 days they were the worst ever The rooms are not cleaned at all they just fix the beds they even didn't change the sheets, Even the cups they didn't wash them, and they never refilled the coffe or tea or even the sugar in the rooms for the whole 10 days. About the management of the hotel they even was the worst, they were very unprofessional and so rude they talked in the worst way and they were teaching us the guests how to behave and they intentionally put a stained sheets in our room and they insisted to make us pay for it 350 liras while we were checking out and even it wasn't our fault at all We tried to speak with the hotel manager before checking out, but he refused to see us or even speak with us on the telephone The worst hotel ever I don't recommend at all The only thing that was good in the hotel is that Mr Ahmed the receptionist helped us the whole time.
9 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Javier Froylan

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Aminah

6 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Buono questo hotel.

Hotel in buona posizione, gli adetti al ricevimento molto gentili. Buona colazione. Le stanze un po piccole. Ci hanno lasciati entrare alle 8 di mattina, per noi importante, in quanto abbiamo viaggiato di notte.
2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Alsarrag

4 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mahendranauth

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Felt like a scam

Felt like a scam. I booked a room but when we got there they told us we have to pay more because we booked for one person the price was less than a two person room which was the same two person room. That is stupid policy. It's not a dorm we don't book by beds we book rooms. We left.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Kamil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

YENİDEN TERCİH EDİLİR

Yeni bir otel. Zemini harika. Eşyalar temiz. Karşılayanlar nazik, kibar ve yardımsever. Tekrar tercih ederim. Umarım hep böyle kalır, temiz bakılır
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Bekir

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Bertha

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Zulfikar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel personnel aimable
6 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

PATRICE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
イスタンブール新空港へのバス停や、メトロ、トラムのアクサライ駅から近く、アクセスは抜群。部屋は綺麗で、朝食のビュッフェは美味しかった。 ただ、テレビとエアコンが運悪く故障してました。 イスタンブール観光にはここを拠点にすると良いでしょう。
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2019