Nil Hotel

Mediterraanse accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nil Hotel

1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Ingang accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (TRY 300 per persoon)
Lobby
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 Twijfelaar

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tavukcu Fethi Sok. No. 25, Istanbul, Istanbul, 34380

In de buurt

  • Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Taksimplein - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Hagia Sophia - 8 min. rijden - 6.3 km
  • Grand Bazaar - 8 min. rijden - 6.3 km
  • Blauwe moskee - 8 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Osmanbey - 3 min. lopen
  • Mecidiyekoy Station - 4 min. rijden
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sütiş - ‬1 min. lopen
  • ‪Kristal Büfe - ‬1 min. lopen
  • ‪Döner Evi - ‬1 min. lopen
  • ‪Vi̇Ki̇Ng Pi̇Zza - ‬4 min. lopen
  • ‪One Mo-Liendo Coffee - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Nil Hotel

Hotel in de buurt van Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre
Nil Hotel bevindt zich in de buurt van Taksimplein en Topkapi-paleis en biedt extraatjes zoals een gratis boodschappenservice, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een stomerij/wasserijservice. Als gast kun je verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en gebruikmaken van voorzieningen zoals een restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Conciërgeservices, een lift en een kluis bij de receptie
  • Een lokale maaltijdbezorgdienst, een rookvrije accommodatie en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Nil Hotel beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals airconditioning en gratis minibars.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en baden of douches
  • Ledtelevisies van 95 cm met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Arabisch, Azerbeidzjaans, Engels, Frans en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (TRY 600 per nacht); kortingen beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beveiligde overdekte parkeerplekken ter plaatse (TRY 600 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: TRY 300 voor volwassenen en TRY 300 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 5 treden naar de ingang
  • Gladde vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Hardhouten vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Leuningen in de gangen (114 centimeter hoog)
  • Lift (74 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Tapijten in gemeenschappelijke ruimtes
  • Trapleuningen (114 centimeter hoog)
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 6 etages
  • Gebouwd in 2005
  • Mediterrane architectuur
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 95 cm met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Maaltijdbezorging

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 07.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je ontvangt binnen 5 dagen voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 7 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen TRY 15.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. TRY 300 voor volwassenen en ca. TRY 300 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 1800 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor overdekt parkeren: TRY 600 per nacht
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: TRY 600 per nacht (op 150 meter afstand; 24 uur geopend)
  • Toeslag voor extra bed: TRY 15.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nil Boutique Class
Nil Boutique Class Istanbul
Nil Boutique Hotel
Nil Hotel Boutique Class
Nil Hotel Boutique Class Istanbul
Nil Hotel Istanbul
Nil Hotel
Nil Istanbul
Nil Hotel Hotel
Nil Hotel Istanbul
Nil Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nil Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Nil Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van TRY 600 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nil Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 07.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Nil Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Nil Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 1800 per voertuig.

Waar ligt Nil Hotel?

Dit hotel ligt in Şişli, binnen 2 km afstand van Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre en Taksimplein. Ook Grand Bazaar en Topkapi-paleis liggen binnen 10 km afstand. Station Osmanbey ligt op maar 3 minuten lopen en naar Kabelbaanstation Taşkışla is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Nil Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 50 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Sinem

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hayal kırıklığı, kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Yukarıda gözüksün diye 5 yıldız verdim, rezil bir tutumla karşılaştık. Soğuk lobide 45 dakika bekletildik üzerine rezervasyon yaptığımız oda yerine camsız havasız rutubetli bir odaya yerleştirildik, kendilerinden kaynaklı problem olmasına rağmen bizi bir üst segmentteki odaya yerleştirmek yerine HİÇ BOŞ ODAMIZ YOK diyip kestirip atmaya çalıştılar. Zor bela yan oteldeki standart odaya yerleştirdiler bizi. Berbat bir deneyimdi, kesinlikle tavsiye etmiyorum.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

MOHAMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was just perfect. As expected
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Banu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Harika

İş için 4 gece konaklamak durumunda kaldığım Nil Otel’den çok memnun kaldım. Çalışanlar gerçekten çok kibardı. Tek başınıza korkmadan kalacağınız bir otel. Tek problem klimanın kafasına göre ısıtmasıydı. Üşümediğim için o da çok sorun olmadı. Ulaşım olarak gerçekten çok iyi konumda ve otel ana caddenin bir arka sokağında kaldığı için müthiş sessiz. Kesintisiz uyku ♥️ Yine olsa yine gelirim. Herkese tekrardan çok çok teşekkür ediyorum
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Kak Rahsh

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Sevan

8 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Kamil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location helpful personel
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and simple, good breakfast, good place to learn Turkish. Only English TV was NHK, but that's quiet good anyway.
7 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Esam

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
عند الوصول لم تكن الغرفة جاهزة وانتظرنا حوالي الساعة لاستلام الغرفة وتم منحنا اسوء غرفة بدون نوافد وبعد نقاش مع المشرفين في الفندق تم التعهد بتغير الغرفة في اليوم التاني وللاسف لم يقومو بتغير الغرفة الي انقضاء المدة
6 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Peter, Long beach

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not as i aspects no clean rooms like they look in pictures definitely not the same .limited morning breakfast and there Was shampoo from the prayer guest Shower full of black mold in the corners .
4 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Ramazan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
War ziehmlich chaotisch , Zimmer sind in einem schlechten Zustand
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nilay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otelin yeri cok merkez biyerde. Nişantaşı 2 dakika, Taksim 10 dakika. Personeller çok ilgili yardımsever. Sorun çıktıgında hemen yardımcı oldular. Sadece malesef gece uyurken çok gürültü geliyor yan odalardan her ses duyuluyordu (Telefon alarmı vb…). Kısa bir süre için yeterli ve tavsiye edilir bir otel.
6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Mahdi

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Motazbaala

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

yeudit

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok temiz, konforlu, merkeze yakın çok güzel bir otel. Odalari temiz ve ferah büyük Çalışan arkadaşlar çok yardımsever cana yakın . Metroya çok yakın Nişantaşı'na yürüyerek 3 dakika taksim ve istiklale 15 dakika . Etrafta çok sayıda restoran ve kafe var.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Teoman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guleryuzlu personel, hizmet kalitesi ve pandemi ortamında guven saglayan hizmet anlayısı, tesekkurler..
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a Twin Room but it was a small and dirty room. no tea, no coffee, no slippers, it was awful
5 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

MOHAMMED

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Different room than what I booked
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

onur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Zabiullah

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Family review

In terms of the family room it was disappointing as the photos looked much newer and better. And there was a tiny room in the corner with a bunk bed. However, the location was perfect as it was close to Taksim and Şişli with lots of shops around the hotel. The staff were friendly and rooms were cleaned daily. Breakfast wasn’t good as there was very little options.
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Adam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Staff issue

First of all hotel in nice place of istanbul Rooms it's very good N clean with enough area, but the big issue with staff they don't know how deal with online booking costumers that's make them try to do any thing to charge you extra money over booking fee.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Silvia

They need to improve cleanliness

The location is preatty central but the room was not really clean
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

PINAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019