The Hubi Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Taksimplein
Fotogalerie voor The Hubi Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Privéspa binnen
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Dora Pera Hotel
Taksim
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 345 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Dolapdere Cd. 127, 127, Istanbul, Istanbul, 34375
Over deze accommodatie
The Hubi Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Ramada Encore By Wyndham Istanbul Sisli
Ramada Encore By Wyndham Istanbul Sisli
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 468 beoordelingen
De prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 2022-35-0811
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Hubi Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Yusuf
Reisde met een groep
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuf
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mahdis
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahdis
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sarah
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
malik
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À recommander
malik
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Adriana
13 aug 2025
Adriana
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sinan
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sinan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David
30 jul 2025
David
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ülkü
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ülkü
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alper
16 jul 2025
Alper
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Farnaz
24 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Farnaz
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ver clean and excellent hotel
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Dicle
12 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicle
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
izzettin
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
izzettin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Merve
22 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Merve
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
mustafa
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mustafa
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ilayda
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ilayda
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MARCELLO
14 mei 2025
MARCELLO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hakan
Zakenreiziger
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Zeynep Dilara
26 apr 2025
Zeynep Dilara
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Aylin, Berlin
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aylin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cenker
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cenker
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Peter
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Peter
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hilal
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hilal
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neredeyse mükemmel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025

















