Ramada by Wyndham London North M1

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren met 2 restaurants bij het congrescentrum in Londen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ramada by Wyndham London North M1

Receptieruimte
Accommodatievoorzieningen
Vergaderfaciliteit
Kameruitzicht
Exterieur

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Kamer (Triple)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoons slaapbank

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, meerdere bedden

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoons futons

Kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Accessible Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Executive Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
M1 Between Jct 2-4, Gateway Services, London, England, NW7 3HU

In de buurt

  • Royal Air Force Museum London - 3 min. rijden - 5.0 km
  • Elstree Film Studios - 5 min. rijden - 5.1 km
  • OVO Arena Wembley - 11 min. rijden - 11.9 km
  • Wembley Stadion - 12 min. rijden - 11.9 km
  • Alexandra Palace - 13 min. rijden - 12.9 km

Lokaal vervoer

  • Brent Cross West Station - 8 min. rijden
  • Brent Cross Underground Station - 8 min. rijden
  • Heathrow Airport (LHR) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Harvester Jolly Badger - ‬10 min. rijden
  • ‪Subway - ‬2 min. lopen
  • ‪Miller & Carter - ‬12 min. rijden
  • ‪Sami's - ‬11 min. rijden
  • ‪The Rising Sun - ‬11 min. rijden

Over deze accommodatie

Ramada by Wyndham London North M1

Hotel met een chique stijl bij het congrescentrum
Bij Ramada by Wyndham London North M1 kun je uitkijken naar faciliteiten zoals winkels ter plaatse, een koffiebar/café en een tuin. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een lokale shuttleservice
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle uitcheckservice en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, een geldautomaat/bankservice en een lift
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 195 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Televisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Grieks, Hindi en Roemeens

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Plaatselijke shuttleservice
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 5 per dag)
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: GBP 11 voor volwassenen en GBP 5 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Burger King
  • Eat IN

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Winkelen

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 91 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 
Als je met de auto naar de accommodatie komt, dien je van tevoren contact op te nemen met de accommodatie (bv. voor een routebeschrijving)
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van GBP 20.00 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur), naast een eenmalige schoonmaaktoeslag van GBP 75
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 16 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 11 voor volwassenen en ca. GBP 5 voor kinderen
  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: GBP 5 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20.00 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur), plus GBP 75 eenmalige schoonmaakkosten
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

London North Ramada
Ramada London North
Ramada London North M1
Ramada M1
Ramada London North M1 Hotel
Ramada M1 Hotel London North
Ramada M1 Hotel
Ramada By Wyndham London M1
Ramada by Wyndham London North M1 Hotel
Ramada by Wyndham London North M1 London
Ramada by Wyndham London North M1 Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ramada by Wyndham London North M1?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 20.00 per huisdier, per verblijf. Er geldt ook een schoonmaaktoeslag van GBP 75. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Ramada by Wyndham London North M1?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Ramada by Wyndham London North M1 van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 51,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Ramada by Wyndham London North M1 te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 5 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ramada by Wyndham London North M1?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10.00. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham London North M1 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10.00.

Waar ligt Ramada by Wyndham London North M1?

Dit hotel ligt in het centrum van Londen, op 4,5 km van Elstree Film Studios en binnen 15 km afstand van Warner Bros. Studio Tour London en Wembley Stadion. Ook Hampstead Heath en OVO Arena Wembley liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Ramada by Wyndham London North M1

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 237 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 240 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 151 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 167 van 1013 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Cynthia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nvt
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Sarah

2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Amir

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Amir

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

asher

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Blijf weg!

1ste slaapkamer had geen handvat om raam te openen of te sluiten. De lichten floepten aan en uit en de ijkast stonk. Na aandringen kreeg ik een andere kamer. Daar werkte de ijkast niet. Na heen en weer gepraat kreeg ik een ander. De airco die een paar jaar geleden werkte was waarschijnlijk stuk. Iedere kamer had een ventilator. De matras was versleten je zakt er gewoon door. De receptionist vertelde dat in alle kamers er geen handvatten op de venster waren voor security. Indien die open of dicht moest, moet ik de receptie bellen zelf midden in de nacht. Het was een leugen!
4 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Gerrie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en restaurant.
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Paul

Positief: Personeel en service
Kamer had een rookgeur en brandalarm ging af midden in de nacht. Dit was na een gevecht bij de receptie. Staf informeerde mensen slecht.
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Jens

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is ver van het centrum, en de kamers waren niet schoon. maar het personeel was wel heel vriendelijk
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

sofyan

4/10 – Matig

Mohamed

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sporen van ouderdom en verweerde tegels/houtwerk (eventueel kan ik foto’s sturen). Meest gebruikelijke faciliteit ontbrak. Er was geen telefoon aanwezig. Dus bv communicatie met de receptie was niet mogelijk. Kamer was wel schoon en netjes. Was niet goed geïsoleerd. De treinen die achter langs reden, hoorde je de hele nacht. Eprijs was te hoog voor het gebodene.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Wilhelmina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Prijs/kwaliteit-verhouding was ok! Als je afhankelijk bent van OV en/of taxis, is het lastig om de voor-ingang van het hotel te bereiken. Om de achterzijde te bereiken moet je langs een beetje “enge” weg naar het hek lopen. Niet zo fijn in het donker.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Danny, Assendelft

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Heather

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was overall okay. The room we were in had seen better days -- Peeling laminate, scuffing on walls. However it was fairly clean. The shower had water pressure! There were only two outlets in the entire room and one was dedicated to the fan. The biggest issue we had was heat. The air con was out, and were were staying in a heat wave. The room's window only opened a tiny sliver due to a cable lock, so we could not get relief even at night. The fan's cord was not long enough to reach to the window to attempt to suck in some cooler air. The hotel was not that close to any transit. The closest bus stops were 3/4 of a mile away. Granted, it was a very pleasant walk through a park. Also, uber and food delivery were sometimes very confused how to get to the hotel. It was in a motorist service area off the M1, but there was a service entrance in a sketch alley in the back. Some folks knew about it, others did not. Made for some amount of confusion. Not a lot of dining nearby either. This hotel would have been much better if we had access to a vehicle. And functioning air con, or at least a window that would open more than a sliver.
6 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Nahid

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The only thing that ket it down was cleanliness we had ants in the room
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap for London. Not bad for a night or two. The no smoking signs doesn’t deter the weed smokers
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jade

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

rohit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mark, Surrey

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A few more plug sockets would be helpful if you need to charge more than one device it is a slow process
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent - AIr Conditioning being broken should have been fixed as a priority
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jamie

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Karen

Reisde met familie
The entrance to the hotel looked very posh as was reception however, when we went to the room it was very dated. There was wear and tear to parts of the room which didn’t really bother us but we did expect more from a Ramada hotel. The room could also do with more plug sockets. 2 sockets in a triple room when a fan (which didn’t rotate and was rickety) needed to be plugged in as the room was so hot which left one socket for the tv, kettle, our hair driers, straighteners and phone chargers. The restaurant was more like a canteen. We only had breakfast which was buffet style. On the photos it looked amazing. However, there was no choice of egg, only scrambled and no black pudding. There was no fruit on either day and on the Saturday there was one croissant which looked like it had been sat on. We had to ask for the coffee machine to be fixed and although the waitress did fix it, I got the impression she wasn’t very happy. When getting juice, I noticed ants on the drip tray. On the Sunday, there were 2 staff working. The majority of the tables were uncleared. We had to ask for plates so we could get our breakfast. The breads, pastries and juices were empty. One of the waiters had been asked for things to be filled up but again it seemed like a huge effort and the only thing filled up while we were there was the juices. Again when getting our juice there were ants on the drip trays. I heard another guest mention it the waiter and he just wiped them into the drip tray.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mustafa

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I book for accessible room due to my wife acute condition, after arriving at the hotel at midnight from our journey. I was told they don’t have accessible rooms and I was left in the reception for about 2 hours trying to sort out and finally I was left with non accessible room, very bad bedding and it was a disaster when my wife used the toilet in the morning. I would try to avoid the hotel in this kind of condition.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

carlos

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ve ask question about car parking and was woman on desk was extremely rude and arrogant!
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Josh

1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

jeremy

2 nachten verbleven in mei 2025