Hotel Hiperion
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Boeddhistische tempel Jodoshu Nippakuji
Fotogalerie voor Hotel Hiperion





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer laden

Klassieke eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. Mitsuzo Taguchi 305, Maringá, PR, 87045-110
Over deze accommodatie
Hotel Hiperion
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 641 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 20 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hiperion Hotel
Hotel Hiperion Maringá
Hotel Hiperion Hotel Maringá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hiperion
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 aug 2025
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marnea
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gostei!
Marnea
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mariana
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Café da manhã excelente
Mariana
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Darllyng
26 jul 2025
Darllyng
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAURICIO
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale a pena
MAURICIO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nubia
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nubia
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
osvaldo
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
osvaldo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Debora Aparecida dos Santos
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debora Aparecida dos Santos
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ademir
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel
Ademir
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Edna Karina dos
13 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edna Karina dos
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gilson F
9 jul 2025
Gilson F
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Luiz
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luiz
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ludmila
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ludmila
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
18 jun 2025
Rafael
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pedro Luis
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Pedro Luis
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
13 jun 2025
Gustavo
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Célio Roberto Martins
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Célio Roberto Martins
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro José
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro José
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
SERGIO
2 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
SERGIO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
EMANOEL
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EMANOEL
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met een groep
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hendryl
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hendryl
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Heide
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heide
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mario
30 mrt 2025
Mario
1 nacht verbleven in januari 2025








