Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Hostal La Pachamama

2 out of 5
Hostal La Pachamama
233 Catamarca, Salta, Salta

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 7 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

johan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt onvoldoende , alleen droge koekjes met confituur , fruitsap soort limonade , gebouw afgeleefd en matig onderhouden. Geen verluchting , geen daglicht ,rioolgeur in de kamer, wel vriendelijk personeel ….
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Kaman

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marcelo Sebas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena ubicacion y el personal super atento y servicial. Volveria!
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Gracias op 8 aug 2019
Estimado :Esperamos contar con su presencia en otra ocasión. Saludos Cordiales. Recepción Hostal La Pachamama.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le falta , calefacción, mayor cantidad de baños en relación a la cantidad de habitaciones, los baños destruidos. Muy malo el desayuno.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van estimado op 13 aug 2019
Estimado huespedes , lamentamos la calidad del servicio que hemos dado a ustedes , trabajamos dia tras dia para mejorar el servicio de nuestro hostal para que los huespedes se sientan como en casa !! Salutacion , La Recepcion