OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Hotel in het stadscentrum met een restaurant bij een treinstation/metro in Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 138
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (YAGURA) laden

Kamer (YAGURA)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapbank
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor YAGURA Room laden

YAGURA Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 124
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-26-1 Kitaa-Otsuka, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 170-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 212 beoordelingen
De prijs is € 147
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2100 per persoon
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden extra ontbijttoeslagen voor kinderen van 0-6 jaar oud.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka Hotel
Hoshino Resorts OMO5 Hotel
Hoshino Resorts OMO5
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 jul 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fannie
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fannie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
THOMAS
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THOMAS
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aya
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Synøve
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Synøve
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ji Yeon
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ji Yeon
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pangpoom
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pangpoom
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
chun-chuan
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chun-chuan
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shoko
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shoko
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
12 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie Caroline
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emilie Caroline
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Amelia
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ingrid
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
GUADALUPE
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUADALUPE
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SauSan Sandra
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SauSan Sandra
10 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sayuri, Maidashi Higashi Fukuoka
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayuri
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mao Jung
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mao Jung
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kazumi
11 mrt 2025
Positief: Netheid
Kazumi
1 nacht verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
- Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
- Cerulean Tower Tokyu Hotel
- SUNRISE Arabian Beach Resort
- Hotels in Dubai
- ABC Resort Curaçao
- Hotel New Otani Tokyo Garden Tower
- Pebbles Resort
- Hotels in Friedrichshafen
- Hotels in Texel
- Sotetsu Fresa Inn Nihombashi Kayabacho
- Aparthotels Istanbul
- Hotels in Station Groningen Europapark
- The Centurion Hotel Classic Akasaka
- Hotel 1899 Tokyo
- Hotel Schwalenberger Malkasten
- Hotels in Essen
- Hotel The BLOOM
- Lindner Hotel Berlin Ku’damm, part of JdV by Hyatt
- APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
- Shiba Park Hotel
- Hotel Riu Gran Canaria - All Inclusive
- Taman Sari Bali Resort & Spa
- Shibuya Tokyu REI Hotel
- The Royal Park Canvas - Ginza 8