Ast Hotel

Hotel met een restaurant, op loopafstand van Sultanahmet-plein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ast Hotel

Voorkant van accommodatie
Lobby
Lobby
Tweepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis babybedden
Restaurant

Beoordelingen

4,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
  • 65 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Küçük Ayasofya Mah. Kadirga Liman, Caddesi No:137/A, Küçükayasofya, Istanbul, Istanbul, 34400

In de buurt

  • Sultanahmet-plein - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Blauwe moskee - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Grand Bazaar - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Hagia Sophia - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Topkapi-paleis - 18 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Cemberlitas - 7 min. lopen
  • Station Cankurtaran - 14 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Three Partners Cafe & Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Arch Bistro - ‬1 min. lopen
  • ‪Turkish Cuisine - ‬1 min. lopen
  • ‪Luna Istanbul Döner Ve Kebap Salonu - ‬3 min. lopen
  • ‪Şirvan Sofrası - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Ast Hotel

Hotel in de buurt van Sultanahmet-plein
Ast Hotel bevindt zich op loopafstand van Blauwe moskee en Grand Bazaar en beschikt over faciliteiten zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
  • Wasservices, vergaderruimtes en een bagageopslagruimte
  • Een portier/piccolo, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Ast Hotel zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, gratis baby-/kinderbedjes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 70 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ast Boutique Class
Ast Boutique Class Istanbul
Ast Hotel Boutique Class
Ast Hotel Boutique Class Istanbul
Ast Hotel Istanbul
Ast Hotel
Ast Istanbul
Ast Hotel Hotel
Ast Hotel Istanbul
Ast Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ast Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ast Hotel te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ast Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 12.30 uur; je kunt inchecken tot: 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ast Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Ast Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 70 per voertuig.

Waar ligt Ast Hotel?

Dit hotel ligt in Sultanahmet, binnen 5 minuten lopen van Kleine Hagia Sophia en Sultanahmet-plein. Ook Blauwe moskee en Basilica Cisterne liggen binnen 10 minuten lopen. Station Cemberlitas ligt op 7 minuten lopen en naar Station Sultanahmet is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Ast Hotel

Beoordelingen

4,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 215 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 215 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 215 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 215 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 93 van 215 beoordelingen

4,6/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

prive, Holland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Smerig hotel

Smerig hotel. Niks werkt overal schimmel. Aardig personeel maar daarbuiten is het 1 en al drama
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Fenasi Kerim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ramp hotel. Niets deed aan verwachtingen

Personeel probeert op te lichten Bedden zijn vies WiFi werkt niet Wc werkt niet. Meubels zijn beschadigd of kapot Ochtend maken ze herrie met verbouwing

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een nachtmerrie was het

Ik raad dan ook niemand aan in dit hotel te verblijven. De kamers zijn vies, oud, gehorig en onvriendelijke personeel. De omschreven voorzieningen zijn niet aanwezig

2/10 – Ontzettend slecht

itgin, Maasmechelen , België

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Niet te aanraden ,

Hotel was in slechte staat, kamer was vuil , airco werkte niet , lift was defect ,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ast Hotel voor de studenten

De kamer was te klein en niet goed geisoleerd we konden s`avonds amper slapen. en het stonk heel erg in de kamer wij moesten eigen geurtjes gebreuken voor die nare geur,er zaten vlekken op de matras en de lakens.de badkast was kapot.ontbijt was matig.kortom ik raad het mijn vrienden af .

2/10 – Ontzettend slecht

Ghazal, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij vonden dit een vreselijk hotel.. Vies en onverzorgd! Geen woord van de kamerbeschrijving kwam overeen met wij daar hebben gezien!! Prive keuken, balkon!!! Geen sprake van! En VIES!!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor hotel

I was very dissapointed in the hotel. Not clean, bad facilities, especially in the bathroom, sometimes cold showers, the electrity was dangerously conected, the curtains were almost falling of the rails etc.. and the breakfast was very poor. Staff seems nice, however not anymore if you ask for a request.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mooi centraal gelegen maar weinig comfortabel

Het Ast Hotel ligt vlak bij de Hippodrome in een oude centrumwijk. Goede ligging, maar de straat is nogal druk. En het hotel is gehorig, niet alleen naar de straat toe, maar ook naar de andere kamers en verdiepingen toe. De badkamer was niet van zeep of shampoo voorzien. Kamers, bedden en handdoeken werden niet dagelijks verschoond. De douche gebruiken betekende tegelijk een kletsnat toilet. De ontbijtruimte rook niet fris. Het personeel was wel servicegericht, en de Wifi-verbinding was goed.

2/10 – Ontzettend slecht

Tony

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Catastrophique

Hôtel miteux, chambre insalubre (chambre humide, moisissures au murs) et hygiène douteuse. Cerise sur le gâteau personnel incompétent. A fuir de toute urgence si vous souhaitez passer un bon séjour.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

O.

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ist nicht wie auf den Fotos im Angebot. Zimmer und Bad ist mit Schimmel und Rost. Schimmel Gestank im Zimmer. Bettwäsche und Decken sind nicht sauber. Kein sauberes WC und Dusche. Kabel laufen ungesichert durch das Zimmer. Keine Sicherheitsmaßnahme. Das Zimmer ist gesundheitsschädlich!!!! Es gibt kein Restaurant war angeblich in Renovierung.
9 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

FATIMA EZZAHRA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Suggératin

Bon séjour mais problème de langue
3 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed, Lebanon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What an awful regrettable experience at this place unfortunately called "hotel"; First, this hotel was rated by expedia as a 3 stars hotel, this is not even a 0.1 star. Second, at the entrance when we had to check in the receptionist was sleeping on a sofa (that what was supposed to be a reception) he hardly woke up in a bad mood after 5 minutes to do the check in. Three, right after we were stuck in what was supposed to be an elevator for 15 minutes. Nobody helped, we barely succeeded to open the sliding door by force to get out. The guy was standing up at the entrance smiling and pointing to the stairs to get to the 5th floor!!! Four, the what was supposed to be a room was awful in all aspects, it looked like a prison cell neglected from any care or cleaning since years... Five, the floor, bed, and most important the pillow, cover and were in a horrific dirty condition black stained with ordure in addition to an unsupportable odor!!!! I went down to ask him gently to clean the room and change them, he rudely replied "no more supplies... tomorrow". Sixth, I covered the bed with my own clothes to spend the night, I woke up in the morning with an unbearable red tearing eye pain!!! I was infected by a virus from the unbearable dirtiness!!!! Seven, not a single cover, pillow or towel has been changed during the whole stay... nobody entered the room to clean!!!! I can stay for hours expressing my deep disappointment describing all terrible stages in that "hotel", but I will limit
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Diaz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel affreux deguellase une honte pas de femme de chambre chambre sale pas faite salle de bain deguelasse hotel a fuir
4 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Mohammaf

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel in my trip the stof never respond my request for tv that was not working
3 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Guvanch

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful
9 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Ótima localização e custo-benefício

Fomos muito bem atendidos e ficamos confortavelmente instalados, bem perto das principais atrações do centro.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

muhammet

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Sadece uyumak için uygun

Otel fiyatına göre gayet iyiydi. Ulaşım çok rahat, çalışanlar gayet samimi fiyar olarak uygun ancak konfor arayanlar için uygun değil onun dışında kalacak yer olsun yeter diyorsaniz beklentilerinizi karşılar.
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
es war sehr schmutzig kann keinem empfehlen , nie wieder
4 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Hakan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ast hotel aman DİKKAT

Canını seven bu otele gitmesin beş para etmez oto park var diyorlar başka insanların evinin önü gösteriyolar ev sahipleride bunlara ses çıkaramayınca arabanın lastiklerini kesiyolar söylesen verdiğin kaç para diyolar otel pislik yuvası yatakların altında ne ararsan var peçete pirezevatif daha ha ne arassn var böcek yuvası temizleyin diye söylemeyin dayak yersiniz dişli olmazsaniz çalışanlar saygısız daha neler neler gidin de kendiniz gorun bidaha ast otrlmi tövbe allah korusun hotels.com a da güvenmeyin para kazanmak için size överler sonra muhattap bulamazsinız bende söylemesi arkadaşlar ucuz olsun diye kendinizi benim gibi yakmayin sıfir lastiklerimi kestiler otel çalışanıyla kavga ettim yao kesti yada otp park diye gösterdikleri yerde ev sahipler kesti gitmeyin deri sonra pişman olusunuz.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

badreddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

ABDULLAH

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not satasfacry

had a very unpleasant stay................................... ................................
9 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Elizabeth Cathrina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Dirty kitchen

The manager very friendly but our whiskey and brandy was stolen so we did not leave our key for them to clean. The kitchen was the dirtiest we have ever seen. The lift only worked after day three. The location is good we could walk to most of the places.
10 nachten verbleven in juli 2017