Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met 2 restaurants bij het congrescentrum in Istanbul

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Uitzicht vanaf balkon
Dagelijks ontbijtbuffet (TRY 350 per persoon)
Lobbylounge
Kameruitzicht
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Standard Double or Twin Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Familie suite, 2 slaapkamers, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Superior Double or Twin Sea View

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Double or Twin Room City View

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Triple Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Club basement connection room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
  • 40 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe studio

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 50 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 queensize bedden en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Deluxe suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
  • 46 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior Sea View Room with Balcony

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Siraselviler Cadessi No: 45/1 Taksim, Istanbul, Istanbul, 34437

In de buurt

  • Taksimplein - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Istiklal Caddesi - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Galataport - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Dolmabahçepaleis - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Galatatoren - 2 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Taksim - 1 min. lopen
  • Station Beyoglu - 19 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪Hafız Mustafa - ‬1 min. lopen
  • ‪Faruk Güllüoğlu - ‬1 min. lopen
  • ‪The Marmara Taksim Lobby Lounge - ‬1 min. lopen
  • ‪Taksim Tepe - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Hotel met een chique stijl in de buurt van Istiklal Caddesi
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa biedt voorzieningen zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin en ligt in de buurt van Taksimplein en Galatatoren. Trakteer jezelf op een massage bij Star Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een kapsalon en een stomerij/wasserijservice.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een portier/piccolo
  • Een kluis bij de receptie, massagebehandelingsruimtes en een balzaal
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een 24-uurs receptie en 2 vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 118 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Douches, haardrogers en shampoo
  • Flatscreentelevisies van 23 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Farsi, Frans, Duits, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: TRY 350 voor volwassenen en TRY 350 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van TRY 100; reservering vereist
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • AQUA
  • DION

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 23 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen TRY 30.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. TRY 350 voor volwassenen en ca. TRY 350 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 2500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
  • Toeslag voor extra bed: TRY 30.0 per dag
  • Dineren: TRY 100

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een kinderstoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 9040
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 5 jaar oud worden niet toegelaten tot het zwembad en het bubbelbad. Gasten jonger dan 13 jaar oud worden alleen toegelaten tot het zwembad en het bubbelbad onder toezicht van een volwassene
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hotel Star
Grand Star Hotel
Grand Star Istanbul
Hotel Grand Star
Hotel Grand Star Istanbul
Star Grand Hotel
Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus
Grand Star Bosphorus Istanbul
Grand Star Bosphorus
Grand Star Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus
Star Bosphorus & Spa Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus Spa
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Hotel
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 50,47, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa te parkeren?

Bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Star Hotel Bosphorus & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt Grand Star Hotel Bosphorus & Spa een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 2500 per voertuig.

Waar ligt Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Dit wellness hotel ligt in Taksim, vlak bij Istiklal Caddesi en Taksimplein. Ook Bosporus en Galataport liggen binnen 15 minuten lopen. Station Taksim ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Findikli is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 42 beoordelingen

5,2/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Talha

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Looked like a warzone. Dirty. Very deceptive. My children were rejected from the pool because of their age. My reservation clearly stated that children above 5 years are allowed and below 13 need a parent to watch them. The next morning they said that it was a 18+ years plus pool. They couldn't provide any info on where it stated that kids are not allowed. Elevators not working. Looked like a building site. Torches on the roof. Not safe.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ghadir

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were spacious and location was great
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

aidin, vancouver

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Arash

Acceptable service and breakfast, reception with Persian and English conversation skills and good guidance and assistance, recommendable hotel considering the price
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mostafa Al

Negatief: Personeel en service
Bad service
9 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Hanan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I was in an underground room, the stay was nice and the staff was welcoming and gentle. I had a problem with the smell in the bathroom.
4 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extremely poor service in all aspects.

Such an experience never again. We had extremely poor service from the Manager and his staff. 1.When we first checked in around 2 pm and went into our room, we wanted to have a hot cup of tea. There was tea bags, sugar and powder milk but no tea cups or saucers. We called the reception but was told that the kitchen was closed. 2. The TV had not a single channel working. When we rang the reception, we were told they would send someone to fix it. The next day a technician came but was unable to fix it. Then on the third day the Manager came with another technician. They were able to fix one local news channel in English. The same evening when we returned to our room, that single English Channel was not working. We told the Manager and he said he will have it fixed again but till the date we checked out the TV was not fixed. 3. On the third afternoon of our stay, I was on the lift to come up to our floor. When I got to the 7th floor of our room, the lift would not open. I was stuck inside the lift for 15 minutes frantically pressing the alarm button but no one came to help. Then a customer on the ground floor pressed for the lift, it then started to go down and it then the lift opened. It was a terrifying experience. 4. On the third day, we went down for breakfast at 9.15am ( it normally close at 10am).. There was no milk for our tea and when we asked for milk, we were told that it had finished. We complained to the Manager, he said sorry, no milk.
5 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Naim

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Also das war das schlimmste Hotel was ich je erlebt hab. Nicht zu empfehlen
5 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Yigitcan

1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Karam

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sukru

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tam bir rezilliktir.

Hayatımda kaldığım en kötü otel resepsiyon dan başlayan bir rezillik ve devamında odada hayal kırıklığı çalışanlar çok saygısız kesinlikle gidilmemesi gereken bir otel
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Alicja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel überzeugt mit freundlichem und zuvorkommendem Personal sowie sauberen, praktisch eingerichteten Zimmern mit sehr bequemen Matratzen. Das Frühstück war frisch wenn auch die Auswahl etwas größer sein könnte. Kleine Verbesserungen wie funktionierende Aufzüge und deutsche TV-Sender würden den Aufenthalt noch angenehmer machen. Insgesamt bietet das Hotel eine solide Unterkunft mit freundlichem Service und gute Lage , - wir haben uns wohlgefühlt!
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ziya

Positief: Personeel en service, comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yusuf

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

REZALET

Kesinlikle berbat. Sanki resepsiyonisti sanki tehdit ederek getirmişlerki, insan yerine konulursanız ne ala. Oda hijyenine 0 değil eksilerden bahsediyorum. Odamızda bi kaç tane böcek çıktı. Resepsiyona çözüm aramak için gittik, gösterdiği muameleden dolayı emniyete bildirmek zorunda kaldık. Kesinlikle sokakta bankta uyurum yinede bir daha önünden geçmem.
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jozef

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Walid, CHEHIM

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible Experience – Stay Away! I recently stayed at Grand Star Hotel, and it was one of the worst experiences I've ever had. The room was absolutely filthy—dust everywhere, stained sheets, and a terrible smell that made it unbearable to stay in. The bathroom was even worse, with mold in the shower, dirty towels, and clogged drains. The staff was just as bad except one lady called ELANOR. They were rude, unhelpful, and completely indifferent to any complaints. you need to call the reception 100 times and they don't take any action. 29/1/2025
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Alaa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

HAYDAR

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist zu alt und ungepflegt. Frühstücksbuffet ist unzureichend. Tische, Teller, Gabeln, klassisch unhygienisch. Null Service keine Hygiene im Hotel.
3 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lazize

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franchement faut secouer me cocotier pour e faire comprendra
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Latif

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

raffaele

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel non per europei

Camera piccola e rumorosa tutto il giorno e notte, materassi vecchi. Colazione non europea, senza dolci, solo salato
6 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Ammar

16 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Zillul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024