Nan Hotel

Hotel met een dakterras, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nan Hotel

Trap
Een 32-inch plasmatelevisie met satellietzenders en een televisie
Gang
Familie vierpersoonskamer | Een minibar, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Exterieur

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kiztasi Caddesi No:12, Istanbul, Istanbul, 34091

In de buurt

  • Grand Bazaar - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Galatatoren - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Blauwe moskee - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Hagia Sophia - 5 min. rijden - 3.4 km
  • Taksimplein - 6 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Aksaray - 9 min. lopen
  • Metrostation Vezneciler - 13 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kahvessell Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Çıra Kebap - ‬2 min. lopen
  • ‪Kavuk Kebap & Lahmacun - ‬1 min. lopen
  • ‪Dilan Börek Salonu - ‬1 min. lopen
  • ‪Taş Cafe - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Nan Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Nan Hotel bevindt zich in de buurt van Galatatoren en Sultanahmet-plein en biedt extraatjes zoals een dakterras, stomerij-/wasservices en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
  • Een lift, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Nan Hotel bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Plasmatelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (TRY 60 per dag)
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Plasma-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: TRY 60 per dag (op 1 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-1274
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nan Hotel Hotel
Nan Hotel Istanbul
Nan Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nan Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nan Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Nan Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nan Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 3 km afstand van Grand Bazaar, Sultanahmet-plein en Galatatoren. Ook Hagia Sophia en Blauwe moskee liggen binnen 5 km afstand. Station Aksaray ligt op 9 minuten lopen en naar Tramstation Aksaray is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Nan Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 20 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mokhethi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly.
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Joseph

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
False advertising was present. Room wasn’t how we booked and the basic ultitlies, such as fridge and kettle were out of service. Furthermore, for breakfast: we were not served on Sunday even though we booked full service the 4 days we were there. No reason was given. Finally, we booked twin beds and were given a single queen bed, when requested to change the only staff member there wasn’t very friendly. I am not normally one to give such bad reviews as I don’t want to put a business in a negative way but please reconsider your stay here
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Pinar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenisima relacion calidad precio
7 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Said Ali

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Receptionisten kunde inte prata engelska, och det var jättesvårt att få hjälp, det var inte bra frukost, det var inte bra städat, jag sprang efter vatten och toalettpapper flera gånger upp och ner
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Güray

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Narmeen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly location is excellent near all transportation, dining and shopping all within walking distances.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad Asif

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Serkan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

ROSA

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel modesto y limpio
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Dilek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nan-Hotel'de konaklama fırsatım oldu ve kesinlikle tavsiye edebilirim. İlk andan itibaren, misafir memnuniyetinin burada en önemli öncelik olduğu belliydi. Otel sahibi ve çalışanlar son derece nazik, ilgili ve yardımseverdi. İster küçük istekler, ister çevreyle ilgili tavsiyeler ya da özel talepler olsun, ekip her zaman güler yüzle yardımcı oldu ve her konuda özenle ilgilendi. Konukların rahat bir konaklama geçirmesi için gösterdikleri bu çaba, fark yarattı. Otelin kendisi rahat ve davetkardı, ancak burayı özel kılan kesinlikle çalışanlarıydı. Kendimi tamamen huzurlu ve mutlu hissettim, mutlaka Ich hatte das große Vergnügen, im Nan-Hotel zu übernachten, und kann es uneingeschränkt empfehlen. Vom ersten Moment an war klar, dass die Zufriedenheit der Gäste hier oberste Priorität hat. Der Inhaber und die Mitarbeiter waren außerordentlich freundlich, zuvorkommend und hilfsbereit. Egal, ob es um kleine Anliegen, Empfehlungen für die Umgebung oder besondere Wünsche ging, das Team stand immer mit einem Lächeln zur Verfügung und kümmerte sich aufmerksam um alles. Diese persönliche Betreuung und das Engagement, den Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten, haben den Unterschied gemacht. Das Hotel selbst war gemütlich und einladend, doch es sind die Menschen, die diesen Ort zu etwas Besonderem machen. Ich habe mich rundum wohlgefühlt und werde definitiv wiederkommen. Vielen Dank an das Team des Nan-Hotels für die hervorragende Gastfreundschaft!
9 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hasan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I paid for breakfast, first day the person at reception who was really nice, asked if we would be having the pre-dawn meal as our breakfast and we said yes, this was provided for us in the dining area, next day there was a different person at reception (small hotel manned by one person), who said we didn't give notice so no pre-dawn breakfast, even though he knew we are Muslim and are fasting, so we had to keep the fast with my two children without a pre-dawn meal, terrible attitude and not helpful at all.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Emre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Paradise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good

10/10 – Uitstekend

Metin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nan otel

Ailece kalınabilecek gayet temiz ve konforlu bir otel. Konum olarak da tarihi yerlere çok yakın. Otel personelleri çok ilgili ve güler yüzlüydü. Temizlik konusunda hiç sıkıntı olmadı. Kahvaltı doyurucu ve ürünleri günlük tazeydi. Otel sahibi gayet misafirperverdi. Otele giriş yaptığımız andan çıkış yaptığımız güne kadar şehir hakkında bize yardımcı oldu sağolsun. Teşekkürler
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023