Details aan de buitenkant

Beoordelingen van Hotel Villa Fontaine Tokyo - Nihombashi Mitsukoshimae

3 out of 5
Hotel Villa Fontaine Tokyo - Nihombashi Mitsukoshimae
1-7-6 Nihonbashi Honcho, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo-to

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 281 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 479 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 181 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1002 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel in een rustige buurt van Tokio.
Het hotel ligt op een rustige plek, al hoor je met open raam wel verkeer van de doorgaande weg verderop. Met een gesloten raam (er is airco) hoor je niets. De kamer is Japans (klein), het bed uitstekend, idem voor bad/douche/wc. Het ontbijt is ook goed. Het personeel vriendelijk en hulpvaardig. Het is geen probleem om te vroeg te arriveren, je bagage wordt netjes apart gezet. Wij kregen wat tips om de tijd tot het inchecken door te brengen. Het hotel is op loop afstand van station Shin-Nihombashi (JR) en vlakbij zijn supermarkten en restaurants te vinden.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van MANAGER op 1 jun 2019
Bedankt voor je verblijf in Hotel Villa Fontaine Tokyo Nihonbashi Mitsukoshi-mae. Het lijkt erop dat ik tevreden was met de hotelservice en de locatie. Gebruik bovendien ons hotel als u in Tokio verblijft. We kijken ernaar uit om je weer te zien. Nogmaals bedankt voor uw verblijf in Hotel Villa Fontaine Tokyo Nihonbashi Mitsukoshi‐mae.

10/10 – Uitstekend

Hassan, Den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale plaats De omgeving is rustig. het is aan te raden.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Hotel Villa Fontaine Nihonbashi-Mitsukoshimae op 1 nov 2018
Aan klanten. Heel erg bedankt. Kom alsjeblieft nog eens.

4/10 – Matig

YOURI, LEEUWARDEN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Dit is een hotel voor (Japanse) zakenmensen in een zakelijke wijk van Tokyo en beslist niet gericht op toeristen voor een city trip. KAMER: Bedden zijn stokoud, spijkerhard door veren die door het matras steken en te klein voor westerlingen. Ik lag met mijn enkels buiten het bed. Na lang zeuren met een manager en Expedia te hebben ingeschakeld een kamer upgrade kunnen krijgen tegen een extra betaling. Mijn inziens onterecht omdat het bed zo waardeloos was. Ook de airco leid een eigen leven en werkt niet naar behoren. ONTBIJT: Ontbijt is zeer karig, inspiratieloos en vooral smaakloos. Er is geen fruit aanwezig. PERSONEEL: Personeel spreekt functioneel Engels in hun vakgebied maar daar buiten lijken ze je niet te begrijpen. LIGGING: Het hotel ligt in een zakelijke wijk van Tokyo. Dit betekent dat het er savonds erg rustig is. Keerzijde hiervan is weer dat er weinig te beleven valt. Pluspunt zijn 2 metro stations op 5 minuten loop afstand en enkele handige (7/11) supermarkten om de hoek. Leuk voor een 2-daagse zaken trip niet voor een 10-daagse vakantie.
8 nachten verbleven in september 2018
Reactie van manager op 18 sep 2018
Villa Fontaine Nihonbashi Mitsukoshi Mae Bedankt voor uw verblijf bij ons en een verblijf . Nogmaals bedankt voor uw antwoord na het ontvangen van waardevolle tijd. Het spijt me heel erg dat de veer en de maat van de mat niet overeenkwamen met je maat en ongemak veroorzaakten. Het spijt me dat ik ook niet tevreden ben met het ontbijt. We zullen er alles aan doen om uw mening nuttig te maken. De locatievoorwaarde is erg stil zoals klanten zeggen. Bovendien zijn er verschillende transportmethoden en ik ben blij dat het kan worden gebruikt. We verheugen ons op uw voortdurende gebruik en bij ons blijven.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Goede locatie
Hotel is op 15 minuten loopafstand van Tokio station. Is wel aan renovatie toe, de kamers zijn goed maar super klein. Personeel is vriendelijk en behulpzaam maar praat matig engels. Ontbijt was oke.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Manager op 14 jun 2018
Dear Mr./Ms. Goede locatie Bedankt dat je deze keer in Hotel Villa Fontaine verblijft. We wachten op je bezoek vanuit de grond van mijn hart.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dichtbij centrum
Goed verblijf gehad, personeel heel vriendelijk. De kamers zijn heel klein, dat was wel een minpunt
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Manager op 11 jun 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Maria, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in nihombashi
Vriendelijke personeel. Ontbijt kon beter. was niet echt afwisselend. Elke dag werd de kamer verschoont en kreeg je handdoeken. Bed was oud. Je voelde zo van die harde veren tegen je rug. Maar voor de rest wel comfortabel. Je had airco. Shampoo etc.. algemeen.7/10
9 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Villa Fontaine Manager op 14 jun 2018
Bedankt voor je verblijf. We wachten ook op de volgende reservering.

8/10 – Goed

heidi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed ,comfortabel hotel
Rustig gelegen en toch vele restaurantjes in de buurt Dicht bij point zero van Tokyo en dus dicht bij Tokyo-station Wel wat zoekwerk om het te vinden dus best aankomst met een taxi vanaf Tokyo-station Lekker ontbijt voor Westerlingen Gratis vervoer naar Stations Exellente prijs-kwaliteit

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yusaku

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的に設備も新しくて清潔感もあり、手が行き届いててキレイでした。 一人旅なら申し分ないですね。 ただ朝食付きにすると、朝からカレーライスのみなので、女性はキツいのかなと。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a very pleasant place to stay.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Naoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 30 apr 2024
この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。また、お忙しい中ご評価をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。ご滞在中はごゆっくりお寛ぎいただけましたでしょうか。またお客様にお目にかかれますことをスタッフ一同心より楽しみにお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

8/10 – Goed

EIZO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 27 apr 2024
この度は、ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。高い評価を賜りまして重ねてお礼申し上げます。今後もご満足いただけるサービスを提供できるよう日々努めてまいります。スタッフ一同、またのお越しを心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 21 apr 2024
この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ上野御徒町店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 また、お忙しい中ご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。今後とも、当ホテルではより一層お客様にご満足いただけるサービスをご提供できますようスタッフ一同日々精進して参ります。 またお客様にお目にかかれますことをスタッフ一同心より楽しみにお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前店 マネージャー

10/10 – Uitstekend

Naoki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 21 apr 2024
Naoki 様この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ上野御徒町店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 また、お忙しい中ご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。今後とも、当ホテルではより一層お客様にご満足いただけるサービスをご提供できますようスタッフ一同日々精進して参ります。 またお客様にお目にかかれますことをスタッフ一同心より楽しみにお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前店 マネージャー

8/10 – Goed

AMI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 13 apr 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前をご利用いただきありがとうございます。また機会がありましたらご宿泊いただけますと幸いでございます。ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前マネージャー

8/10 – Goed

Tomonaga

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 30 apr 2024
この度は、ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。また、お忙しい中ご評価をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。ご滞在中はゆっくりとお寛ぎいただけましたでしょうか。お気づきの点がございましたら、是非ご意見をお寄せくださいませ。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

Nai Shun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean but quite a long walk from Tokyo station. If you need to go to supermarket, there is one near the hotel with all the food and groceries you need. The hotel staff will help provide you with the direction to the mart.
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 9 apr 2024
Dear Mr./Ms Nai ShunThank you very much for staying at our hotel.We would also like to express our sincere gratitude for taking the time to evaluate our hotel. We have received great compliments about location of our hotel, and all the staff are very happy. We will continue to strive to further improve our services throughout the hotel so that many guests can spend their time more comfortably.We look forward to seeing you again next time.Hotel Villa Fontaine Tokyo Nihonbashi Mitsukoshi-mae Manager

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel's location is ideal for being quiet. You can keep the window open without worries. A convenience store is right around the corner and the subway station to take the ginza line is only 5min away. The staff is friendly and really helpful. Check-in and check-out was fast and everything I needed was provided. The only minus point I had were some permanent stains on the bathtub but they didn't bothered me. All in all a good business hotel. Suited for a longer stay.
17 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 1 apr 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.Thank you for taking the time out of your busy schedule to comment.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, very comfortable, modern and well maintained facilities. Good location, handy for Tokyo station, JR lines at Kanda and various subway staions, so works as a good base for sightseeing around Tokyo. Also some good local bars and restaurants near the hotel in Ningyocho.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 29 mrt 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.Thank you for taking the time out of your busy schedule to comment.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Kenichi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
多少、狭いものの夜は静かで地下鉄が近く便利でした。朝の和風カレーは安いですが美味しそうでした。次回ためしてみたいです。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 29 mrt 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前をご利用いただきありがとうございます。次回ご宿泊の際にカレー朝食をお召し上がりいただければと思います。また機会がありましたらご宿泊いただけますと幸いでございます。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前マネージャー

6/10 – Redelijk

Chise

キャリーバックを持って歩く距離が、長く 感じた
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 29 mrt 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前をご利用いただき誠にありがとうございます。また機会がありましたらご宿泊いただけますと幸いでございます。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前マネージャー

8/10 – Goed

Junichi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝から日本橋カレーを食べられるのは 幸せでした。 ホテルチェーンのアプリからのみポイント連携なのは残念でした。 立地はどちらからもアクセスできて便利です。
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 25 mrt 2024
Junichi様この度は数あるホテルの中からホテルヴィラフォオンテーヌ日本橋三越前のご宿泊して頂きまして誠にありがとうございます。当館オリジナルの日本橋カレーがお気に召されたようで大変嬉しく思います。次回はぜひ当社からのサイトからご予約して頂けると幸いです。またのご利用を心よりお待ちしております。ホテルヴィラフォオンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

8/10 – Goed

SHUJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からすこし歩くところ
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 2 apr 2024
この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ上野御徒町店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 また、お忙しい中ご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。今後とも、当ホテルではより一層お客様にご満足いただけるサービスをご提供できますようスタッフ一同日々精進して参ります。 またお客様にお目にかかれますことをスタッフ一同心より楽しみにお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前店 マネージャー

4/10 – Matig

Tetsuya

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 3 apr 2024
Tetsuya様この度は当ホテルご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、貴重なお時間を割いて評価をいただきましたこと、重ねて御礼申し上げます。今回のご宿泊、至らない点がございました事、心よりお詫び申し上げます。お客様から頂いたご評価を真摯に受け止め、今後のサービス向上に努めさせて頂きます。 何卒ご容赦頂き、またお越し頂けることをお待ちしております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable rooms, great as a tourist based, some nice local dining options and easy access to the Metro and JR stations.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 20 mrt 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.We are really glad you gave us the good comment and it's special for us.We try to make your staying more enjoynable and comfortable, we look forward to serving you with better service.Thank you for giving us your comment.We really look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, quiet and easy access to public transport. Absolutely coming back.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 20 mrt 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.We are really glad you gave us the good comment and it's special for us.We try to make your staying more enjoynable and comfortable, we look forward to serving you with better service.Thank you for giving us your comment.We really look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

OSAMU

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 20 mrt 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また機会がありましたらご宿泊いただけますと幸いです。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前マネージャー

6/10 – Redelijk

NORIKO

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 2 apr 2024
この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ上野御徒町店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 また、お忙しい中ご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。今後とも、当ホテルではより一層お客様にご満足いただけるサービスをご提供できますようスタッフ一同日々精進して参ります。 またお客様にお目にかかれますことをスタッフ一同心より楽しみにお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前店 マネージャー

8/10 – Goed

yuzuki

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 29 mrt 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前をご利用いただきありがとうございます。また機会がありましたらご宿泊いただけますと幸いでございます。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前マネージャー

6/10 – Redelijk

KEIKO

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
洗面台のボールのひび割れなのか、使う事に髪の毛が落ちているように見えて、不快な思いで過ごしました。それ以外は、お部屋の隅々まで、お客様を大切にする思いが伝わりました。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 3 apr 2024
KEIKO様この度は、ホテルヴィラフォンテーヌ東京上野御徒町店にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 また、お忙しい中ご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。清掃の件でご不快な思いをさせてしまい、大変申し訳ございません。ご期待に添えなかった事、心よりお詫び申し上げます。KEIKO様からお寄せいただきましたお声は、清掃スタッフ・ホテルスタッフに共有し、清掃と確認の徹底を強化し、今後このようなことが無いよう努めてまいります。これからも多くのお客様にご満足いただけるよう励む所存でございます。またお越しいただけます日を心よりお待ちしております。ホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

6/10 – Redelijk

??

Positief: Voorzieningen
ベッドは広く寝心地がよかったです 部屋の広さに対してテレビが大きすぎて、見づらい感じでした。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 7 mrt 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前をご利用いただき誠にありがとうございます。ご滞在中、ご不便な思いをさせてしまい大変申し訳ございません。配置など改善に取り組んでまいります。また、機会がございましたらご宿泊いただけますと幸いです。ホテルヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前マネージャー

6/10 – Redelijk

Mika

Reisde met een groep
普通です。 アクセスは割といい。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 3 mrt 2024
Mika 様この度は数あるホテルの中より、ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前店へご宿泊頂き、誠にありがとうございます。ご滞在中はごゆっくりお寛ぎいただけましたでしょうか。頂いた評価を基にこれからもお客様に喜ばれるホテルを目指してまいりますので、引き続き当ホテルをご愛顧賜りますようお願い申し上げます。またの機会をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

8/10 – Goed

Ayane

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 22 mrt 2024
Ayane 様この度は、ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。ご滞在中はゆっくりとお寛ぎいただけましたでしょうか。お気づきの点がございましたら、是非ご意見をお寄せくださいませ。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

8/10 – Goed

Seiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセスよし
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 3 mrt 2024
Seiko 様この度は数あるホテルの中より、ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前店へご宿泊頂き、誠にありがとうございます。ご滞在中はごゆっくりお寛ぎいただけましたでしょうか。お客様がいつも快適にお寛ぎ頂ける様、私達は努力を怠らず、皆様をお出迎えさせて頂きます。またのご宿泊を心よりお待ちしております。ホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

6/10 – Redelijk

Christian Earl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good but very small space
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 7 feb 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.We are really glad you gave us the good comment and it's special for us.We try to make your staying more enjoynable and comfortable, we look forward to serving you with better service.We really thank you for giving us your comment on this internet pipeline.We look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

OSAMU

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

hideko

23 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 4 feb 2024
この度はホテルヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前をご利用いただき誠にありがとうございます。またお忙しい中ご評価いただきました事重ねて御礼申し上げます。今後もお客様にご満足いただけるホテルを目指し精進して参りますので、変わらぬご愛顧賜わりますようお願い申し上げます。お客様のまたのご来館を心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

4/10 – Matig

Maihi

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The window didn’t close all the way so we could hear all of outside noise. One of the laundry machines was occupied by one customer for at least 12 hours.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 2 feb 2024
この度はホテルヴィラフォンテーヌ日本橋三越前をご利用頂き誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご滞在につきましてご感想をお寄せくださいましたこと、重ねて御礼申し上げます。この度は客室の窓の件に関しまして、ご不快・ご不便な思いをさせてしまい大変申し訳ございません。今後はお客様に気持ちよくご滞在いただけるよう、スタッフ教育を徹底して参ります。お客様から頂いたご意見を基に、今後改善に努めて参りますので、変わらぬご愛顧賜わりますようお願い申し上げます。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。ヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location to the train stations, restaurants, and convention stores.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 30 jan 2024
Thank you for staying at Hotel Villafontaine Nihombashi Mitsukoshimae.We are really glad you gave us the good comment and it's special for us.We try to make your staying more enjoynable and comfortable, we look forward to serving you with better service.Thank you for giving us your comment.We really look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Seiko

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 5 feb 2024
この度はホテルヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前をご利用いただき誠にありがとうございます。また、お忙しい中滞在に関する感想をお寄せいただきましたこと、重ねて御礼申し上げます。ご滞在中、お客様にご満足いただけてようでスタッフ一同嬉しく思います。またの機会を賜りますよう、お願い申し上げます。ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

xue

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビジネスご利用何回を宿泊しました♪ お部屋広くて、快適にお過ごしいただけます
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 25 jan 2024
この度はホテルヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、滞在に関する感想をお寄せいただきました事、重ねて御礼申し上げます。今回のご滞在に関しましてお褒めの言葉を頂戴し、スタッフ一同大変嬉しく思います。今後もお客様にご満足いただける様精進して参りますので、変わらぬご愛顧賜わりますようお願い申し上げます。お客様のまたのご来館を心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンンテーヌ日本橋三越前 マネージャー

10/10 – Uitstekend

glen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room for 2 single beds, but excellent in every other way. I loved staying here and alread made another booking here. So convenient to multiple train station/lines.
12 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

wenxi

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 10 feb 2024
wenxi 様この度は、ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。ご滞在中はゆっくりとお寛ぎいただけましたでしょうか。お気づきの点がございましたら、是非ご意見をお寄せくださいませ。wenxi様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー

8/10 – Goed

Hyung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Soo Koon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The rooms very clean and organized. The staff were great, friendly and kind. The culture is very respectful.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Quintin

Reisde met familie
The efficiency and kindness of the staff was incredible. Highly recommended for 5 nights on a budget in Tokio. Arigato!!!
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 9 jan 2024
Thank you for staying at Villa Fontaine Tokyo Nihonbashi Mitsukoshimae, and sharing your voice.We’re glad to hear it. We will share the opinion and keep harder to offer great service for all customers. We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

keiji

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

YVES-MARIE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location Breakfast a little bit disappointing (not much to eat/drink)
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ヴィラフォンテーヌ東京日本橋三越前 マネージャー op 28 dec 2023
Dear Guest,Thank you for spending your precious time to share your feedback. And we feel so sorry that we failed to satisfy you.We will take into your advice and try our best to improve our service.Wish we can have the chance to offer our best service to you in the future.Sincerely,