Fotogalerie voor Hotel Mary Carmen





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Traditionele tweepersoonskamer, privébadkamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, in toren laden

Traditionele driepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, in toren
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Room laden

Room
Alle foto's voor Room laden

Room
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Quinta Avenida N. 132, 1ra Sur y Adolfo Rosado Salas, Cozumel, QROO, 77600
Over deze accommodatie
Hotel Mary Carmen
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Plaza Cozumel
Hotel Plaza Cozumel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. MXN 260 voor volwassenen en ca. MXN 260 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mary Carmen Cozumel
Hotel Mary Carmen
Mary Carmen Cozumel
Hotel Mary Carmen Hotel
Hotel Mary Carmen Cozumel
Hotel Mary Carmen Hotel Cozumel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Mary Carmen
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Eduardo
Reisde met familie
18 aug 2025
Eduardo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
17 jun 2025
Peter
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
EMMANUEL
14 jun 2025
Positief: Personeel en service
EMMANUEL
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Josue
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Mary Carmen
Josue
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
DIANA FERNANDA
10 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DIANA FERNANDA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ciprian, Whistler
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ciprian
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eliseo
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eliseo
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anna
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
doug
14 apr 2025
doug
11 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Douglas
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christian, Boucherville
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kip
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kip
10 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
edward keith
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top quality
edward keith
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
JESUS
12 mrt 2025
JESUS
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JESUS
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JESUS
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Valeria
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valeria
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Theresa
Reisde met partner
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sweet, quite hotel.
Margaret
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Paul
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at HMC.
Paul
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Peter
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Peter
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
James, Parker
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Murugananthathas
Reisde met familie
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murugananthathas
2 nachten verbleven in januari 2025