Sunotel is located in Ahwa. Saputara Lake and Gira Waterfalls reflect the area's natural beauty and area attractions include Lake Garden and Rose Garden.
Bij Sunotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en een koffiebar/café. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
Een binnenzwembad en een kinderzwembad
Gratis plaatsen voor zelf parkeren, plaatsen voor valetparkeren en plaatsen voor lang parkeren
Toegang tot een nabije healthclub, een lift en een 24-uurs receptie
Koffie/thee in de lobby
Room features
All 92 rooms offer comforts such as 24-hour room service and air conditioning, in addition to perks like late night room service and free WiFi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
Badkamers met douches
Balkons, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Engels en Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis lang parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
24-uurs toegang tot het zwembad
Binnenzwembad
Kinderzwembad
Gezinsvriendelijk
Binnenzwembad
Extra bed (toeslag)
Geluiddichte kamers
Kinderzwembad
Snackbar/delicatessenwinkel
Wasmachine/droogkast in de kamer
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Turndownservice
Buiten
Dakterras
Tuin
Spa
Massages in de kamer
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Extra bed (toeslag)
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koffiezetapparaat/waterkoker
Buitenruimte
Balkon
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Elke dag gratis kranten
Geluiddichte kamers
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Wasmachine/droger
Beleid
Inchecken
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Check-out before 10:00 AM
Speciale incheckinstructies
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en een toegangscode. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Toegang tot accommodatie
Toegangscode, de receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Early check-in fee: 50 percent of room rate (subject to availability)
Rollaway bed fee: INR 1998.0 per day
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Overige info
24 uur per dag toegang tot zwembad
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sunotel Hotel Ahwa
Sunotel Hotel
Sunotel Ahwa
Hotel Sunotel Ahwa
Ahwa Sunotel Hotel
Hotel Sunotel
Sunotel Ahwa
Sunotel Hotel
Sunotel Hotel Ahwa
Veelgestelde vragen
Is Sunotel voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een kinderzwembad. Je hebt 24 uur per dag toegang tot het zwembad.
Zijn huisdieren welkom bij Sunotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Sunotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Beoordelingen over Sunotel
Beoordelingen
6,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 2 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 2 beoordelingen" "
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Dhaval, Chicago, United States
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property with great customer service. My entire family had an awesome time. A must stay place, very clean and food was phenomenal too
Dhaval
3 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The approach and attitude of the main person on the reception was very very very bad....
There was a miss communication regarding the itinerary between the hotel and Expedia...
As per my itinerary, The category of The 5 rooms which I booked on Expedia was “Warlis club room” and all meals were included in my itinerary. But the receptionist was just not ready to give us the rooms and meals as per my itinerary. He kept arguing that there is some error in the itinerary and he can not provide us the rooms and meals which were mentioned in itinerary.
After a huge debate and communication with Expedia help line, we got the rooms as per the itinerary but the time and efforts we spent behind it made us very unhappy and created a bad impression of the hotel receptionist behaviour and professionalism....
If there is any confusion regarding the itinerary between the hotel and Expedia, the matter would be solved between these two parties and the customer should not suffer because of this....