Hotel Chi Ibal Hu Cancun

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Winkelcentrum Cancún

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe studio suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Privébadkamer
Kledingkast of kast
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe studio suite, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Privébadkamer
Kledingkast of kast
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe studio suite, meerdere bedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Privébadkamer
Kledingkast of kast
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Deluxe studio suite, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Privébadkamer
Kledingkast of kast
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
C. 35 Nte. 63, Cancun, QROO, 77513

In de buurt

  • Mercado 23 - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Parque de las Palapas - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Plaza 28 - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Extreme Adventure - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Winkelcentrum Cancún - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Cancun, Quintana Roo (CUN-Internationale luchthaven Cancun) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mr. Lunch - ‬8 min. lopen
  • ‪El Pocito - ‬2 min. lopen
  • ‪Las Tortas de Cochinita - ‬1 min. lopen
  • ‪Taqueria los 3 Reyes - ‬2 min. lopen
  • ‪El Picudo - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Chi Ibal Hu Cancun

Hotel in de buurt van Ultramar Ferry Puerto Juárez
Met een ligging in de buurt van Winkelcentrum Cancún hoef je je bij Hotel Chi Ibal Hu Cancun geen seconde te vervelen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een 24-uurs receptie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en shampoo
  • (kleding)kasten en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Meer

  • Airconditioning
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Chi Ibal Hu Cancun Hotel
Hotel Chi Ibal Hu Cancun Cancun
Hotel Chi Ibal Hu Cancun Hotel Cancun

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij Hotel Chi Ibal Hu Cancun te parkeren?

Bij Hotel Chi Ibal Hu Cancun kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Chi Ibal Hu Cancun?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Chi Ibal Hu Cancun uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Chi Ibal Hu Cancun?

Dit hotel ligt in Centrum van Cancún, op 1,1 km van Mercado 28 en op 3,9 km van Ultramar Ferry Puerto Juárez. Ook Mercado 23 en Parque de las Palapas liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Chi Ibal Hu Cancun

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 174 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 84 van 174 beoordelingen

4,8/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Elvis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación estaba perfecta, la atención muy buena
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jesus Jorge

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jesus Jorge

3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ERIKA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propiedad muy sucia y en deterioro
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jesus Jorge

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Jesus Jorge

Positief: Voorzieningen
Good
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jesus Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Armando

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Jael, Puebla

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuera de la ubicación de Google barrio inseguro tuve que llamar al hotel para llegar al hospedaje dirección incorrecta en Google
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hortencia

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn’t give me soap, no hot water but worse of all, no soap to shower.. no functioning tv, only netflix with a block that wont let you log in.. unsafe area
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samuel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mala experiencia.

Cuando fui, no tenían servicio de luz, asi que no servia el aire acondicionado. Me tube que salir toda la tarde y cuando llegue no habia luz asta el otro dia asi que pase una mala noche con mi pareja. No vuelvo a regresar ahi.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Charlie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Jesus Guillermo

Negatief: Personeel en service
water and lights went out and they didn’t have a ETA. So had to bird bath before leave so I can catch my flights
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Steven

2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro

Negatief: Personeel en service
Cómo es posible que hotels.com
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

VICTOR, PEMBROKE PINES

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sergi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex el recepcionista sobresaliente!!
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Omar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Malísima experiencia

La habitación muy descuidada, sin seguros en las ventanas o accesos, malas caras y poca cortesía del personal, sin agua caliente, poca higiene, aunque ya había pagado por mi estancia aunque quise cancelar no me dieron opciones así que preferí perder el dinero que la paz de mi familia y me mudé el mismo día a otro lugar
3 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Nathalie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
On ne nous a pas avisé avant la deuxième journée qu'il n avais pas d eau chaude, nous n'avons pas eu de la semaine obligé de prendre des douches froide, 3 jours à pas pouvoir dormir avant 2h pcque le monde dans l établissements fesait le party, j ai avisé et rien n'a été fait pour qu'ils arête. Et un employé au travail bureau avant aucun sourire aucune façon air bête... Je vais demander un dédommagement de pour les inconvénients vécu
7 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not good

Dirty bathroom
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Thad

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Juan Leonardo

2 nachten verbleven in maart 2025