Opslaan

Kies datums om prijzen te bekijken

Grand Hotel Cancún managed by Kempinski

Fotogalerie voor Grand Hotel Cancún managed by Kempinski

Exterieur
Aan het strand, wit zand, cabana's (toeslag), parasols
Aan het strand, wit zand, cabana's (toeslag), parasols
Aan het strand, wit zand, cabana's (toeslag), parasols
2 buitenzwembaden, gratis zwembadcabana's, parasols voor strand/zwembad

Overzicht van Grand Hotel Cancún managed by Kempinski

VIP Access

Grand Hotel Cancún managed by Kempinski

5.0-sterrenaccommodatie

9,0/10 – Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Airconditioning
  • Spa
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
Kaart
Retorno del Rey No. 36, Cancun, QROO, 77500

Ontdek het gebied

  • Populaire locatiePlaya Ballenas3 min. lopen
  • Populaire locatieWinkelcentrum Luxury Avenue11 min. lopen
  • Populaire locatieAquaworld17 min. lopen
  • LuchthavenCancun, Quintana Roo (CUN-Internationale luchthaven Cancun)18 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Cancún

Grand Hotel Cancún managed by Kempinski ligt in de wijk Zona Hotelera in Cancún. De accommodatie is gelegen aan de Strip en aan het strand. Shopaholics kunnen hun hart ophalen bij Winkelcentrum Luxury Avenue en Winkelcentrum La Isla, terwijl natuurliefhebbers bij Playa Delfines en Playa Tortuga van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Ga je met je kinderen op vakantie? Overweeg dan een bezoek aan Nationaal Park Costa Occidental de Isla Mujeres en Wet'n Wild Cancun. Ontdek de wateractiviteiten in de omgeving. Er zijn namelijk tal van faciliteiten in de buurt, bijvoorbeeld voor kajakken en duiken. Je kunt ook de natuur in trekken en tokkelen en skydiven.

In de buurt

  • Playa Ballenas - 3 min. lopen
  • Playa Marlin - 8 min. lopen
  • Winkelcentrum Luxury Avenue - 11 min. lopen
  • Aquaworld - 17 min. lopen
  • Museo Sensorial del Tequila - 3 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Cancun, Quintana Roo (CUN-Internationale luchthaven Cancun) - 18 min. rijden

Over deze accommodatie

Grand Hotel Cancún managed by Kempinski

Resort met 5 sterren en een luxe stijl in Zona Hotelera
Als je bij Grand Hotel Cancún managed by Kempinski verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een strandbar en een bar aan het zwembad. Doordat dit resort een strand met wit zand, de mogelijkheid om te dineren aan het strand en strandcabana's biedt, leent deze accommodatie zich uitstekend voor een strandvakantie. Kies voor een verwenmomentje met een manicure/pedicure, een body wrap en een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 6 plaatselijke restaurants, waar je kunt genieten van visgerechten en uitzicht op de zee. Bij het fitnesscentrum kun je yogalessen en aerobicslessen volgen. Grand Hotel Cancún managed by Kempinski biedt daarnaast voorzieningen zoals een terras, een kunstgalerie ter plaatse en designerwinkels ter plaatse aan. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin en verbinding maken met wifi op de kamer (toeslag).
Daarnaast biedt dit resort de volgende voordelen:
  • 2 buitenzwembaden met gratis cabana's, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), 3 outdoor tennisbanen en een limousine- of autoservice
  • Meertalig personeel, 8 vergaderruimtes en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een lift
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de eetmogelijkheden en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 363 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, donzen dekbedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met regendouches en diepe baden
  • Lcd-televisies van 42 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, (kleding)kasten en kinderopvang

Gesproken talen

Engels en Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Volgt de standaardrichtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Commitment to Clean (Marriott).

Social distancing

Gasten kunnen een mobiel apparaat gebruiken voor toegang tot de accommodatie
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (USD 18.00 per dag), kabelinternet (toeslag)
  • In een aantal gemeenschappelijke ruimtes aanwezig: wifi (USD 18.00 per dag)

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Limousine- of autoservice

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 07.00 uur tot 11.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van USD 40 voor volwassenen en USD 20 voor kinderen
  • 6 restaurants en 1 koffiebar/café
  • 2 bars/lounges, 1 strandbar en 1 poolbar
  • 24-uurs roomservice
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • The Club Grill
  • Fantino
  • Casitas
  • The Caribe Bar &Grill
  • El Cafe Mexicano

Activiteiten

  • 2 buitenzwembaden
  • 3 outdoor tennisbanen
  • Aerobicslessen
  • Kunstgalerie
  • Designerwinkels
  • Fitnesscentrum
  • Volledig uitgeruste spa
  • Pilateslessen
  • Speeltuin
  • Sauna
  • Winkelen
  • Bubbelbad
  • Stoombad
  • Tennis
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Kinderopvang in de kamer (toeslag)
  • Een wasserij
  • Speeltuin
  • Extra bedden (toeslag)

Voorzieningen

  • Lift
  • Kluis bij de receptie
  • Cadeauwinkel/kiosk

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Kapsalon
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Tennislessen
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Turndownservice
  • Huwelijksservices

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (27000 vierkante meter ruimte)
  • Vergaderruimtes - 8

Buiten

  • Cabana's (toeslag)
  • Parasols
  • Aan het strand
  • Gratis zwembadcabana's
  • Tuin
  • Ligstoelen bij het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Spa

  • 8 behandelingskamers
  • Aromatherapie
  • Bodyscrubs
  • Lichaamsbehandelingen
  • Bodywraps
  • Behandelingskamer(s) voor stellen
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hydrotherapie
  • Manicures en pedicures
  • Massages op het strand
  • Massage/behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes in de open lucht
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabad

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Handgrepen nabij het toilet
  • In hoogte verstelbare douche
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Verlaagd stopcontact in de badkamer
  • Aangepaste douche (alleen bepaalde kamers)
  • Transferdouche
  • Conciërgebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Fitnesscentrum met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Parkeerplaats voor personen met een handicap
  • Rolstoeltoegankelijk pad
  • Zwembad met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
  • Spa met voorzieningen voor rolstoelgebuikers

Overig

  • Strandlakens
  • Dineren voor koppels
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Klimaatregeling voor airconditioning
  • Beddengoed
  • Verduisterende gordijnen
  • Dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Extra bedden (toeslag)

Badkamer

  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Aparte badkuip en douche
  • Handdoeken

Entertainment

  • 42-inch lcd-televisie
  • Kabelzenders
  • iPod-dock
  • Betaalfilms

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Buitenruimte

  • Balkon of terras

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Gidsen/aanbevelingen
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Laptopwerkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Restaurantgids
  • Kluisje
  • Pantoffels
  • Turndownservice

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 17 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 50.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 1.40 per accommodatie, per nacht
  • Resorttoeslag: USD 50 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Andere inbegrepen voorzieningen

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. USD 40 voor volwassenen en ca. USD 20 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: USD 18.00 per dag (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor kabelinternet op de kamer: USD 18.00 per nacht (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: USD 18.00 per dag (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 150.00 per voertuig (rondreis)
  • Toeslag voor extra bed: USD 50.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt gerund door een professionele eigenaar, die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Ritz Carlton Cancun
Cancun Managed By Kempinski
Grand Hotel Cancun Managed by Kempinski
Grand Hotel Cancún managed by Kempinski Resort
Grand Hotel Cancún managed by Kempinski Cancun
Grand Hotel Cancún managed by Kempinski Resort Cancun

Veelgestelde vragen

Is Grand Hotel Cancún managed by Kempinski voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 4 dec. 2022, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 11 dec. 2022 min. € 508,30, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hotel Cancún managed by Kempinski?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Hotel Cancún managed by Kempinski te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hotel Cancún managed by Kempinski?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hotel Cancún managed by Kempinski uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Hotel Cancún managed by Kempinski een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 150.00 per voertuig.

Waar ligt Grand Hotel Cancún managed by Kempinski?

Dit resort in Zona Hotelera ligt aan het strand, binnen 2 km afstand van Winkelcentrum Luxury Avenue en Aquaworld. Ook Winkelcentrum La Isla en Playa Delfines liggen binnen 5 km afstand.

Algemene score en beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 732 van 1001 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 73%
Gastenscore: 8 - Goed. 154 van 1001 beoordelingen" "
" "8 - Goed 15%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 1001 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 5%
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1001 beoordelingen" "
" "4 - Matig 3%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1001 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 3%

9,6/10

Netheid

9,5/10

Personeel en service

8,9/10

Voorzieningen

8,9/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,9/10

Milieuvriendelijkheid

10/10 – Uitstekend

edwin
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel is super clean. luxurious inside. the staff & service was fenomenal. i highly recommend it!

10/10 – Uitstekend

Heung Wing
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
n/c
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

ottoman
Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New name, but still the great hotel it’s always been! The heart and soul of this hotel is the staff (that’s not changed) who provides the most excellent service around! New management has given the building the tlc it needed with fresh paint and upgrades throughout the hotel. I was hesitant to return since it’s change but this last stay confirmed to me that The Grand Hotel is and will always stay as the BEST hotel in Cancun! I look forward to returning soon!

10/10 – Uitstekend

ARTUR, Tampa
Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed at Kempinski for 3 nights in October 2022. Everything was above and beyond. Definitely will come back
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Gordon
Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
They were renovating the property. It’s not the Ritz Carlton anymore and the service and food show it.
5 nachten verbleven in september 2022