Exterieur

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Goes

4 out of 5
Van der Valk Hotel Goes
Anthony Fokkerstraat 100, Goes

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 106 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 257 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Matthieu

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Rajan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was rustig en was ook verast dat onze peuter een plekje had om te spelen.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Hj

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Wiebke

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Gerald

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
was super
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Wim

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Irma op 24 mrt 2022
Geachte Wim, Hartelijk bedankt voor het nalaten van een prachtige review. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw prachtige score trots delen met de rest van ons team!

8/10 – Goed

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van LV op 28 feb 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf in ons hotel zo goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
Mooi en degelijk hotel met een goed restaurant
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van LV op 10 nov 2021
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te vernemen dat u zo van uw verblijf genoten heeft. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van LV op 10 nov 2021
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te vernemen dat u zo van uw verblijf genoten heeft. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Nele Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De vriendelijke sfeer in het hotel , de ruime parking
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van JL op 28 sep 2021
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat uw verblijf bij ons beviel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Van der Valk Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diner was echt perfect!, Nette en vriendelijke ontvangst!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van DK op 23 aug 2021
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te vernemen dat u zo van uw verblijf genoten heeft. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen verwelkomen! ^Demi

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd en muffig met name door de entree met ronmelige sfeer van vitrinekasten, lampen ed en de oude gangen met bakstenen muren. Leek echt een bejaarden te huis. Gemiddelde leeftijd was ook hoog wat misschien gevoel versterkte.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Goes op 13 okt 2021
Wij zijn in afwachting van nieuwbouw, vandaar dat er niet meer verbouwt gaat worden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overlast van de snelweg bij een geopende deur . Schoonmaak is goed.
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van DK op 26 jun 2021
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te vernemen dat u zo van uw verblijf genoten heeft. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen verwelkomen! ^Demi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Henk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valk Goes
Zeer net verblijf, goede service
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
80's hotel maar schoon
De ontvangst en check in was prettig en ik voelde mij welkom. Duurde wel wat lang aangezien de receptie ook word gebruikt als diner afhaalbalie. Het hotel is redelijk gedateerd. De kamers ook. Het bed was comfortabel en alles was wel schoon. Das is het belangrijkste. De eerste kamer die ik had was ontzettend heet en er is geen temperatuurs regeling in de kamer. na een uur de balkondeur open te hebben gehad (buiten was het 5 graden) was de kamer nog niet afgekoeld en heb dit gemeld bij receptie. Ik kreeg direct een andere kamer, dus prima opgelost. Ik vermoed dat de vloerverwarming wat aan de hoge kant staat in sommige kamers. Ze hebben een uitgebreide afhaalkaart en dat is positief! Er zou groente bij het hoofdgerecht komen en dat is bijna altijd bij vd Valk goed gevarieerd. Nu was het een bord vol met spruitjes. Je houdt van spruitjes of je haat ze. Geen succes. Het ontbijt was goed geregeld. Je kon kiezen tussen een kant en klare afhaalbox of beperkt buffet.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, goede bedden en ruime badkamer. Helaas geen doos tissues. Verder alles naar wens. Prima eten en ontbijt, heb wel gemeld dat het handig zou zijn een kartonnen bordje bij het ontbijt te geven, aangezien een croissant nogal kruimelt en we daar dus wat voorzichtig mee zijn omgegaan.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Carsten, Lelystad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nette kamers, erg fijne badkamer. Hotel al wat ouder, staat van accommodatie daardoor wat minder. Personeel netjes en vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig en goed hotel met heel goed personeel! Prima verblijf!
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

C

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Annemiek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Heerlijk hotel op een goede locatie. Kamers waren prima, maar erg warm! Dekbedden zijn erg dik en de airco schakelt automatisch uit. Hierdoor 2 nachten slecht geslapen. Eten was goed, ontbijt ook goed geregeld. Vriendelijk personeel ook!
2 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van LG op 13 jun 2020
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recente verblijf in ons hotel te beoordelen! Fijn om te vernemen dat onze locatie, restaurant en personeel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons te vernemen dat u slecht heeft geslapen door de airconditioning en het dekbed in de kamer. Echter kunnen wij uw schrijven helaas niet opmaken of u hier tijdens uw verblijf melding van gemaakt heeft, want wij hadden dit graag direct naar tevredenheid voor u opgelost. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes! ^LG

8/10 – Goed

Y

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een fijn hotel, wel rpijzig
Het is een fijn hotel, ook omdat het dicht bij de Zeelandhallen ligt. Bij de receptie staan de mensen je altijd vriendelijk te woord en helpen je altijd vriendelijk. Wat ik wel jammer vind is dat het koelkastje op de kamer het niet deed en er op zondag niemand kan komen om het te maken. De verbouwde douche vinden we erg prettig Ben er met mijn zoon en vond het ook prettig dat we drie bedden hadden, kon ik op het ene bed gaan slapen, stoorde ik mijn zoon minder
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van LG op 29 feb 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat u onze locatie, medewerkers en kamer als positief heeft ervaren. Het spijt ons te vernemen dat het koelkastje in uw kamer het niet deed. Het verbaasd ons echter te lezen dat er geen passende oplossing is gevonden. Wij streven er namelijk naar eventuele klachten direct op te lossen en zien al onze gasten graag tevreden de deur uit gaan. Wellicht bent u bereidt hierover nog contact met ons op te nemen, zodat wij het een en ander intern kunnen nagaan en in de toekomst kunnen voorkomen. Wij hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in Van der Valk Hotel Goes. ^LG

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ^DL op 13 okt 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam
Nette kamers , goede service , goed restaurant
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ^DL op 13 okt 2019
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

8/10 – Goed

Ruben, Capelle aan den IJssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van ^DL op 11 okt 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

frankie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zalig fiets weekend
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van ^DL op 13 okt 2019
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn te vernemen dat uw verblijf aan uw wensen heeft voldaan. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ^DL op 13 aug 2019
Bedankt voor uw review. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van ^DL op 13 aug 2019
Bedankt voor uw review. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van ^DL op 13 aug 2019
Bedankt voor uw review. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ^DL op 13 aug 2019
Bedankt voor uw review. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
als je binnen komt voelt het als thuis komen,vriendelijk verzorgd
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ^DL op 26 jun 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Ontbijt, koffie automaat was wat onduidelijk. Goed kunnen slapen. De badkamer was goed. Op het balkon was een smerige sigaretten asbak.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ^DL op 26 jun 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat het ontbijt en de badkamer aan uw wensen heeft voldaan. Uw bevindingen met betrekking tot de asbak zullen wij intern doorgeven aan onze house keeping.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klantvriendelijk en uitstekende service Alles was opgeruimd en schoon
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van ^DL op 29 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat uw verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^DL

10/10 – Uitstekend

Impje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van ^DL op 14 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Van der Valk Hotel Goes. ^DL

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van ^DL op 14 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn bij Hotel Goes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, mooie ruime kamer en badkamer en schoon. Was alleen een beetje warm, met balkon drur open geslapen.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van ^DL op 1 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes. ^DL

10/10 – Uitstekend

Karin, Ens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en behulpzaam personeel Ruime mooie standaardkamer, ruime badkamer, zag er keurig uit. Ontbijt buffet en diner buffet hebben een zeer uitgebreide keuze, heerlijk gegeten.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van ^DL op 30 apr 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

8/10 – Goed

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ^EP op 16 mrt 2019
Thank you for your rating! We hope to may welcome you againt in the future.

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van ^EP op 16 mrt 2019
Thank you for your rating! We hope to may welcome you again in the future.

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van ^DL op 20 feb 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Hotel Goes.