Golden Star Hotel

Hotel met een restaurant, in de buurt van Strand van Marmaris

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Restaurant

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cildir Mh. 178 Sk., 3, Marmaris, Mugla, 48700

In de buurt

  • Winkelcentrum Blue Port - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Strand van Marmaris - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Atlantis Marmaris Water Park - 8 min. lopen - 0.8 km
  • Waterpark Aqua Dream - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Barstreet van Marmaris - 2 min. rijden - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Dalaman (DLM-Internationale luchthaven Dalaman) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪Antepli Çıtırım - ‬4 min. lopen
  • ‪Ciğerci Müslüm - ‬4 min. lopen
  • ‪The Mandarin Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪The G.O. A.T. Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Ogretmenevi - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Star Hotel

Hotel in de buurt van Strand van Marmaris
Golden Star Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een restaurant aan.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een kluis bij de receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Golden Star Hotel zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals kluisjes.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Eten en drinken

  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Meer

  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 08.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Airconditioning is beschikbaar tegen extra tarief
  • Voor een kluisje op de kamer worden kosten in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Star Hotel MARMARIS
Golden Star MARMARIS
Golden Star Hotel Hotel
Golden Star Hotel Marmaris
Golden Star Hotel Hotel Marmaris

Veelgestelde vragen

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Star Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 08.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Star Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Golden Star Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Marmaris, binnen 15 minuten lopen van Ahu Hetman-ziekenhuis en Strand van Marmaris. Ook Caria-ziekenhuis en Winkelcentrum Blue Port liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Golden Star Hotel

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A EVITER

A savoir : - 20 euros (lira pas accepté) de frais de climatisation obligatoire. - chambre attribué dite " économique" (Salle de bain 2 m carré maximum. : douche ?? pommeau fixé au plafond avec un débit d'eau inexistant pratiquement au dessus du toilette, lavabo (on ne peut pas prendre une douche est aller au toilette ou ce laver les mains, c'est l'un ou l'autre), pas de téléphone, pas de TV, pas de sèche-cheveux , armoire de rangement sale et insuffisant , une table de chevet, mobilier défectueux, pas de mini bar, porte de balcon qui ne ferme pas. Chambre ne correspondant pas à la réservation effectuée et à la description indiquée sur le site EXPEDIA. L'hôtelier m'a réservé cette chambre car j'avais un nom et prénom de connotation "arabes" selon les explications de son épouse et qu'ils avaient toujours des problèmes avec eux ...et également que je n'avais pas payé suffisamment le prix de la chambre. Il m'expliquait que le fait de passer par un prestataire comme EXPEDIA qui sous traite à HOTELBEDS (gestion interne qui ne me concerne pas, justifiée et légitimée ce choix de chambre). Il s'agit d'une escroquerie , on ne peut pas accepté un contrat avec des prestataires pour avoir plus de clientèle et après ne pas respecter les accords passés sur la prestation de la chambre sous couvert de "je suis raciste" et "je ne suis pas assez payé"!!! Si cet hôtelier n'est pas capable d'accepter une clientèle diversifiée, il ne faut pas qu'il s'ouvre à l'international.
7 nachten verbleven in augustus 2018