Casa e Mar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen, met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Casa e Mar

Fotogalerie voor Casa e Mar

Een buitenzwembad
Een buitenzwembad
Familie suite, balkon, uitzicht op oceaan | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Presidentieel appartement, uitzicht op oceaan | Dineren in de kamer

Overzicht van Casa e Mar

Beoordelingen
6,8

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepenOntbijt inbegrepenOntbijt inbegrepen
  • ZwembadZwembadZwembad
  • SpaSpaSpa
  • HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte

Ontdek de omgeving

Kaart
Rua Tres Pontes 381, Marica, RJ, 24923-085
  • Populaire locatieFarol de Ponta Negra10 min. lopen
  • Populaire locatiePraia de Ponta Negra10 min. rijden
  • Populaire locatieCachoeira do Espraiado17 min. rijden
  • LuchthavenInternationale luchthaven Antonio Carlos Jobim (GIG), Rio de Janeiro, Brazilië80 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Presidentieel appartement, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
  • 130 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 1 queensize bed

Superior suite, balkon, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Superior suite, 1 queensize bed, balkon, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe suite, balkon, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
  • 35 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Familie suite, balkon, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
  • 59.9 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 tweepersoons slaapbank

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Marica

Located in Marica, Casa e Mar is near the beach. Shoppers can check out Lake's Shopping Center, while everyone can enjoy the natural beauty of Ponta Negra Beach and Jacone Lagoon.

In de buurt

  • Farol de Ponta Negra - 10 min. lopen
  • Jacone Lagoon - 4 min. rijden
  • Praia de Ponta Negra - 10 min. rijden
  • Cachoeira do Espraiado - 17 min. rijden
  • Barra de Marica Beach - 28 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Rio de Janeiro International Airport (GIG) - 80 min drive

Restaurants

  • João e João - 10 min. rijden
  • Cantão 13 - 17 min. rijden
  • Toca do Espanhol - 11 min. rijden
  • Padaria da 90, Cordeirinho - 10 min. rijden
  • Kabana 92 - 10 min. rijden

Over deze accommodatie

Casa e Mar

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid
Bij Casa e Mar kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een bar aan het zwembad en een terras. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Bij het fitnesscentrum kun je yogalessen en fitnesslessen volgen. Casa e Mar biedt daarnaast voorzieningen zoals een tuin, een speeltuin en wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle incheckservice en oppasservices (toeslag)
  • Een kluis bij de receptie, een pool- of biljarttafel en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Casa e Mar bieden voordelen zoals gemeubileerde balkons en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Portugees en Russisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek binnen bepaalde tijden

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fitnesslessen
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 4 etages
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Buitenruimte

  • Gemeubileerd balkon

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Pet fee: BRL 50 per pet, per night
  • Service animals are exempt from fees
  • Early check-in fee: BRL 180 (subject to availability)
  • Late check-out fee: BRL 180 (subject to availability)

The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casa e Mar Hotel Marica
Casa e Mar Hotel
Casa e Mar Marica
Casa e Mar Hotel
Casa e Mar Marica
Casa e Mar Hotel Marica

Veelgestelde vragen

Is Casa e Mar voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Wat kost het om bij Casa e Mar te parkeren?

Bij Casa e Mar kun je niet parkeren.

Biedt Casa e Mar een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Beoordelingen over Casa e Mar

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 20 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Stevan Alex

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decepcionante
A única coisa válida nesse hotel é a vista dos quartos è a academia. O hotel está sem gerenciamento, toalhas com ferrugem/mofo, eletrodomésticos com ferrugem, café da manhã muito básico pelo valor pago, além de nos dois dias de estadia, não tinham copos e pratos … tivemos que ficar esperando uns 5 minutos para lavarem e nos disponibilizarem os mesmos … WI-Fi? Não sei pq listam que possuem internet no local, pois no nosso quarto não funcionava … nem sinal dava. O valor não condiz com o que é oferecido.
2 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

TIAGO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Raquel

Negatief: Personeel en service
Local execente , mas precisa muito melhorar .
Pelo valor pago realmente o que vale é a vista do local somente. Atendimento ruim, informacows para chegar ruim.Ao chegar no local não possui nenhuma placa de identificação do hotel , ao chegar tive que sair do carro para tocar o interfone. Atendimento recepcao ruim demais , não possui atendimento nos quartos , tudo que voce pede no restaurante voce precisa ir buscar . Lugar execelente mas a pousada precisa muito melhorar .
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

CELINA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Não fomos informados antes da reserva e também não aparece no site do hotel a enorme quantidade de degraus que o hóspede tem que subir ( e descer ) para qualquer atividade. A delicadeza e atenção dos funcionários compensa o inconveniente das escadas. O menu do restaurante é variado, os pratos são gostosos e o preço bem razoável.
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

FABIO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decadente. Mal conservado!! Péssimo atendimento!!
Hotel lotado por conta do day use. Piscina estava lotada e o bar demorando 2 horas para servirem qualquer coisa. As fotos nāo mostram a realidade. Falta manutenção. Os quartos estão cheios de mofo nas paredes. Banheiro é muito sujo. Os atendentes São despreparados.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Eric

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Service. Condition of the rooms and the gym needs update. Having three treadmills in the gym that is not working is not acceptable. Menu needs to be updated. The shower at the Presidential Suite does not work well. The other faucets has to be opened to get the hot water come out in the shower. The curtains fell when I opened it. The cabinet in the bedroom does not close. The Safe could not be used. For a room that has a kitchen, there are only two glasses. No glasses in the bathrooms. Nice pool. Otherwise beautiful property.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Local bonito, só.
O quarto era enorme e bem limpinho (ganhamos um upgrade devido o hotel estar vazio pelo tempo), o hotel é bonito, bem novinho e com colaborares simpáticos e atenciosos, porém não o qualificaria como resort. Paguei por falta de alternativa, mas não concordei com a taxa de 10% cobrada por se autodenominarem “resort”, ressaltando que nem serviço de quarto oferecem. O valor do frigobar também é exagerado, R$6,40 numa garrafa de água sem gás foi um absurdo. A impressão que tivemos é de que tudo é uma oportunidade para cobrarem essa taxa a mais, pois o mesmo aconteceu com o serviço de massagem relaxante contratado. A TV tem acesso apenas aos canais “básicos”, com exceção da rede globo que não pegava. A localização é afastada da cidade, no alto e no fim de uma rua beirando um penhasco; o que nos dificultou de pensar em algo que distraia à noite, pois no hotel mesmo não tem atrativos. Pedir lanches também é uma dificuldade pela distância, ou você se rende ao restaurante do hotel que além de não ter opções acessíveis financeiras, também só funciona até as 22h (necessitando pedir com antecedência) ou paga-se uma taxa de R$10 para entregas de um dos 2 restaurantes disponíveis pelo Ifood. O café da manhã foi bacana, com opções variadas. Eles oferecem day use que, na minha concepção, vale muito mais a pena que a hospedagem.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Roberto Barbosa da Silva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Muito bom.tudo
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019