Terras

Beoordelingen van NH Capelle

4 out of 5
NH Capelle
Barbizonlaan 2, Zuid-Holland, Capelle Aan de Ijssel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 196 van 629 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 629 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 629 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 629 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 629 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Gerard, Poros Trizinias

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst werden we verwezen naar een email aan ons gestuurd die kregen we pas na 2 minuten bij de receptie het hotel was volgeboekt en we waren overgeplaatst naar NH hotel Atlanta in centrum rotterdam ,het hotel was volgeboekt....we waren aL MEER DAN 2.5 uur onderweg vanwege de files rond rotterdam en konden og eens 40 minuten terug rotterdam in en daar aangekomen wisat niemand iets na diverse telefoongesprekken en meer dan een uur later kregen we een kleine kamer terwij;l in capelle een wat luxere kamer was beloofd ook de parkeerkosten in de garage kwamen in eerst instantie op ons terecht na diverse gesprekken aan de receptie is alles nog goed gekomen meer dan lof voor de dame achter de desk mevrouw Jeady (?) verblijf later was goed
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nazhira op 12 apr 2024
Beste Gerard, Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u als trouwe gast niet eerst met ons heeft gecommuniceerd. Wij hadden u graag te woord willen staan. Ons team had u een dag van te voren op de hoogte gesteld met betrekking tot een overboekt hotel. Wij vinden het zeer belangrijk dat desondanks wij geen kamers kunnen verhuren, wij wel onze gasten ten alle tijden helpen. In dit geval hadden wij onze collega's van NH Atlanta gevraagd om jullie op te vangen, waarop hun hiermee akkoord gingen. Helaas lees ik dat niet alles goed was verlopen bij NH Atlanta Rotterdam en dat vinden wij erg betreurenswaardig. Wij hebben namelijk alles goed gecommuniceerd met onze collega's van NH Atlanta Rotterdam. Wij vinden het erg spijtig dat u onze service niet als positief heeft ervaren. Wij hopen desondanks u nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Capelle. Wij willen u graag de service laten zien die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, NazhiraFront office medewerker

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was schoon en ruim. Veel geluid van rijksweg 20
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nazhira op 27 feb 2024
Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw review!Wij stellen het zeer op prijs dat u heeft benoemd dat uw kamer schoon en ruim was. Hartelijk dank hiervoor! Verder lees ik dat u geluidsoverlast had door de snelweg. Excuses voor de eventuele ongemak. Mocht u overwegen om vaker bij ons te overnachten, zullen we bij uw vervolg verblijf een rustige kamer uitkiezen. Wij zien u graag terug in de toekomst!Met vriendelijke groet, NazhiraFront office medewerker

10/10 – Uitstekend

Dorine

Prima hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nea op 24 apr 2024
Beste Dorine, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft kunnen genieten bij ons in het hotel! Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen bij NH Capelle! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

J.j.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was netjes en goed verzorgt
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Melissa op 13 feb 2024
Dear guest, Thank you very much for taking your time to write down your excellent experience with us. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Melissa Reception NH Capelle

8/10 – Goed

Suzanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nazhira op 31 jan 2024
Dear Suzanne, Thank you very much for rating us a 4 out of 5!Hopefully you had a good stay with us. We hope to see you back soon at NH Capelle!Kind regards, NazhiraFront office employee

10/10 – Uitstekend

Alexandra

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nazhira op 13 jan 2024
Dear Alexandra, Thank you very much for rating us a 5 out of 5!We hope to see you soon in the future.Kind regards, NazhiraFront office employee

10/10 – Uitstekend

Dwight

Reisde met partner
Lovely staff
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nazhira op 11 jan 2024
Dear Dwight, Thank you so much for rating us a 5 out of 5!We really appreciate your kinds words regarding our staff. Hopefully we may welcome you again in the near future!Kind regards, NazhiraFront office employee

10/10 – Uitstekend

Marco

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nazhira op 13 jan 2024
Dear Marco, Thank you very much for rating us a 5 out of 5!We hope to see you soon in the future.Kind regards, NazhiraFront office employee

8/10 – Goed

Lizet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie ligt gunstig
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nazhira op 15 dec 2023
Beste Lizet, Namens ons gehele team willen wij u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze locatie gunstig was voor u. Verder willen wij u ook hartelijk bedanken dat u ons een 4 van de 5 heeft gegeven!Ons team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet, NazhiraNH Capelle - Receptie NH Capelle

10/10 – Uitstekend

Ea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nazhira op 6 nov 2023
Dear Ea, Thank you for rating us a 10 out of 10!We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office

10/10 – Uitstekend

Emre

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nazhira op 6 nov 2023
Dear Emre, Thank you so much for rating us a 10 out of 10. Our team hopes to welcome you again in the near future!Kind regards, Nazhira Front office

8/10 – Goed

Mitch

Positief: Netheid
The building facilities and spacious rooms I liked. Sound of te highway I dislikes.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nazhira op 6 nov 2023
Dear Mitch, First of all, i would like to thank you that you took your time to share your experience on this website. As i can see you did enjoyed our facilities and our spacious rooms. Furthermore, you did not like the sound of the highway. We are very sorry for the inconvenience caused. If you consider to stay with us again, we would be happy to show you our quiet rooms. Kind regards, NazhiraFront office

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamers zijn gedateerd. Met name de badkamer is dringend aan vervanging toe. Verlichting kan beter, kamer is donker
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nea op 14 okt 2023
Beste heer Robert,Bedankt dat u de tijd om uw ervaring met ons op deze website te delen. Ik wil u erg bedanken voor ons verbeterpunt, daar houden we rekening mee. We kijken er naar uit u weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet,NeaFront Office Manager

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort verblijf
Goed verblijf, vriendelijk personeel, goed eten en ontbijt en ruime kamers. Enkel de badkamer was verouderd en zag er daardoor niet altijd even hygiënisch uit.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nea op 4 okt 2023
Beste gast, Bedankt dat u de tijd om uw ervaring met ons op deze website te delen.We zijn blij om te zien dat u een fijn ervaring heeft gehad. Ik wil u erg bedanken voor ons verbeterpunt, daar houden we rekening mee. We kijken er naar uit uw weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet,Nea Front Office.

8/10 – Goed

Niek

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
De directe omgeving van het hotel is een industrieterrein dus dat is wat minder. Verder goede uitvalsbasis richting Rotterdam. Met 5 min fietsen zit je in de natuur. Het hotel zelf is een beetje verouderd, maar nog wel prima.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Floor op 3 sep 2023
Beste heer Niek,Bedankt dat u de tijd om uw ervaring met ons op deze website te delen.We zijn blij om te zien dat u een fijn ervaring heeft gehad met de uitvalsbasis naar Rotterdam en het natuur dat dichtbij zit. Ik wil u erg bedanken voor ons verbeterpunt, daar houden we rekening. We kijken er naar uit uw weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet,Verena Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

B.P

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Mooi en goed hotel
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Melissa op 2 sep 2023
Beste meneer/mevrouw,Hartelijk bedankt voor deze fantastische review.We zijn erg blij om te lezen dat u zo'n goeie ervaring heeft gehad met ons hotel.We hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groet,MelissaFront office NH Capelle

10/10 – Uitstekend

Rawindo

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nea op 1 sep 2023
Dear Rawindo,Thank you so much for this excellent reviews!We are hoping to welcome you again in the future. Kind regards,NeaFront office NH Capelle

8/10 – Goed

Ronny

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
We verbleven 1 nacht in dit hotel. Ik had enkele dagen ervoor een email ontvangen dat we eventueel vroeger konden inchecken. Toch moesten we nog 2 uur wachten. Ondertussen kwamen verschillende gasten aan die allemaal ingecheckt werden. Sommigen zonder reservatie ! Het meisje aa de receptie deed geen enkele moeite.Na nogmaals navragen werden we ingecheckt door de werkwillige Suzanne, een prima receptioniste. Voor de rest was alles ok. Lekker gegeten in het restaurant bij een vriendelijke restaurant-medewerkster. En heel goed geslapen.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nazhira op 1 aug 2023
Beste Ronny, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen op deze platform. Wij willen ons ten allereerste verontschuldigen dat u 2 uur heeft moeten wachten op uw kamer, terwijl andere gasten wel ingecheckt werden. Wij nemen deze feedback uiterst serieus, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Verder willen wij u ook bedanken voor uw lieve woorden naar Suzanne toe. Ook vinden wij het fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten en goed werd geholpen door onze restaurant medewerkster. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Capelle om u te laten zien dat wij onze service hebben verbeterd!

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Melissa op 14 jul 2023
Dear Thomas,Thank you so much for this great reviews!We are hoping to welcome you again in the future. Kind regards,Melissa Front office NH Capelle

6/10 – Redelijk

Zita

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Manuel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel muggen
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Melissa op 11 jun 2023
Beste Manuel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat vervelend dat u last heeft gehad van muggen, hopelijk was de rest van uw verblijf wel naar wens en mogen wij u in de toekomst nogmaals bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, MelissaFront office

8/10 – Goed

Marion

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nazhira op 7 jun 2023
Beste Marion, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Zoals ik kan lezen was uw verblijf naar wens. Dit is ook de service waar we naar streven. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen, Met vriendelijke groet, NazhiraFront office

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Melissa op 18 apr 2023
Dear Sir/Madam,Thank you so much for this excellent reviews! We hope to welcoming you again in the future. Kind regards,Melissa Front office NH Capelle

8/10 – Goed

Wishal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en schoon
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Melissa op 7 apr 2023
Geachte heer/mevrouw,Ik wil u ten eerste hartelijk bedanken voor uw mooie review! We zijn blij om te lezen dat u het verblijf goed en schoon vond. We hopen u in de toekomst weer bij ons te ontmoeten. Met vriendelijke groet,Melissa Front office NH Capelle

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Melissa op 24 apr 2023
Dear Sir/Madam,Thank you so much for this reviews! We hope to welcoming you again in the future. Kind regards,Melissa Front office NH Capelle

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Beetje gedateerd maar verder prima
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Melissa op 7 mrt 2023
Dear Sir/Madam, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Capelle on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,MelissaFront office

10/10 – Uitstekend

Hichame

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Melissa op 2 mrt 2023
Dear Sir/Madam, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Capelle on this website. A high rating such a\s this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,MelissaFront office

8/10 – Goed

Maroesja

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Was prima kamer. Was geen mogelijkheid tot iets te drinken...ook niet op de kamer...en de bar beneden was dus dicht.
Reactie van Melissa op 2 mrt 2023
Beste Maroesja, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen over uw verblijf bij ons. Ik wil u bedanken voor de waardering die u heeft gegeven. We streven ernaar om een buitengewone ervaring te creëren voor al onze gasten en ik heb het gevoel dat we ons doel niet hebben bereikt tijdens uw verblijf. Wij zijn bij de receptie altijd aanwezig en in de gelegenheid om u service te bieden, voor de volgende keer! We hopen dat u ons nog een kans geeft om u de verandering te laten zien en u de buitengewone ervaring te bieden die we in de toekomst willen bieden. Met vriendelijke groet, Melissa Receptie

8/10 – Goed

saeid

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Er is geen koffie apparaat in de kamers. Bij mijn reservatie was er koffie apparaat in mijn soort kamer maar er was Geen in waarheid.
Reactie van Melissa op 2 mrt 2023
Beste Saeid, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen over uw verblijf bij ons. Ik wil u bedanken voor de waardering die u heeft gegeven. We streven ernaar om een buitengewone ervaring te creëren voor al onze gasten en ik heb het gevoel dat we ons doel niet hebben bereikt tijdens uw verblijf. Wij zijn bij de receptie altijd aanwezig en in de gelegenheid om u service te bieden, voor de volgende keer! Met vriendelijke groet, Melissa Receptie

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

G

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
minder goed verblijf
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van NH Capelle op 15 sep 2022
beste meneer/mevrouw,Dankuwel voor het delen van uw ervaring op deze website.we begrijpen dat de ervaring die u in ons hotel heeft gehad niet meer kan veranderen. we hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet, Ashley YassinFront office manager

6/10 – Redelijk

Tim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
Aardige receptioniste. Badkamer wat verouderd. Erg gehorig. Prima ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Reception NH Capelle op 30 aug 2022
Beste tim,Bedankt voor het delen van uw ervaring van ons hotel. de feedback en indrukken van onzen gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren. wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.met vriendlijke groet,Ashley YassinFront office manager

10/10 – Uitstekend

Joyce

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 8 jun 2022
Dear Joyce, What a great score! Thank you for taking the time to review your stay at NH Capelle on this website. This high appreciation is a big compliment for our hotel and staff. On behalf of the whole team I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Ashley Yassin Front Office Manager

8/10 – Goed

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer Uitstekend ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 8 jun 2022
Beste Hugo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Capelle te delen! Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling. Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Floris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel, wel iets gedateerd.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 8 jun 2022
Beste Floris, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons op deze website. Ik ben verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Verder wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de netheid van het hotel. Ik zal uw complimenten zeker delen met ons team! We verwelkomen u graag in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager

10/10 – Uitstekend

mo

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede bedden, ruime kamer en goed sanitair
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 8 jun 2022
Beste Mo, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij NH Capelle met ons op deze website. Ik ben verheugd te lezen dat u genoten heeft van de ruime kamer & goede bedden.. Verder wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de kwaliteit van ons sanitair. Ik zal uw complimenten zeker delen met ons team! We verwelkomen u graag in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager

6/10 – Redelijk

Rob

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
overwegen bij volgende bezoeken barbizon te boeken
kamers hebben een make-over nodig. service kontrolle laat te wensen over. kraan druppelde. verwarming kon reguleren. tv verbinding was niet stabiel. gang en lift waren niet schoon/gestofzuigd. stoelen in restaurant waren besmeurd met etenswaren opgedroogd doordat service medewerker bij het tafelschoonmaken met een doek de eet resten op de stoelen veegt(onsmakelijk gezicht)
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Team NH Capelle op 23 feb 2022
Beste Rob, Wij willen u allereerst hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons te delen. Helaas lezen wij dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Wij zullen al onze min punten noteren en met onze collega's bespreken. Hartelijk dank. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen bij NH Capelle. Met vriendelijke groet, Nazhira NH Capelle

8/10 – Goed

Irma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was zeer vriendelijk ontbijt was prima
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Team NH Capelle op 14 feb 2022
Beste Irma, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons hotel. Wat fijn om te weten dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij vinden het belangrijk dat gasten het naar hun zin hebben bij ons. Ik zal uw lieve feedback zeker delen met mijn collega's. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Fleur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Jayden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Reception op 11 jan 2022
Dear Jayden, Thank you for your nice review! Hopefully, we can welcome you again in the future. Kind regards, NH Capelle.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ontvangst, alles is duidelijk. En een mooie nette ruime kamer en badkamer.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Nazhira op 2 dec 2021
Beste, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring bij ons! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat alles naar wens was voor u. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, NH Capelle.

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer. Netjes. Wel iets verouderd.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Receptie op 8 nov 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review en bedankt dat u ons hotel heeft gekozen om te verblijven. We hopen u gauw weer in ons hotel te vinden. Vriendelijke Groet, Team NH Capelle

8/10 – Goed

Gernick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met fijne ruime kamers
Ruime kamers, groot bed. Redelijke WiFi. Fijne douche, helaas wel douchen in de badkuip. Parkeren gemakkelijk op het terrein, achter de slagboom. Restaurant is dicht, eten kan in de bar. Kleine kaart, saté was smakelijk maar leek sous vide klaargemaakt. Had geen open vuur of bakplaat gezien. Jammer. Dicht bij Alexandrium.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Team NH Capelle op 6 nov 2021
Beste Gernick, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en alles goed heeft ervaren. Wij stellen dit zeer op prijs. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Team NH Capelle op 30 okt 2021
Goedemorgen, Dank u wel voor uw compliment !

8/10 – Goed

Leonardus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel, fijne kamer Personeel is vriendelijk en correct
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Reception op 17 okt 2021
Beste Leonardus, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dat wij u nog een keer kunnen verwelkomen in ons hotel in de toekomst. Met vriendelijke groet, NH Capelle Receptie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Kamer en gang naar de kamer stonk naar sigaretten rook. Onze spullen na de overnachting ook ☹️ Helaas was dit de tweede keer daar en daardoor lage score.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Nazhira op 15 okt 2021
Beste, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf! Wij stellen het zeer zeker zeer op prijs. Het is spijtig om te horen dat uw verblijf dit keer niet naar wens was. Echter zullen we zeker noteren en extra op onze hoede zijn voor rokers in het hotel. Hopelijk mogen wij u voor alsnog nogmaals verwelkomen bij ons in het hotel. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, NH Capelle Front desk

6/10 – Redelijk

Wesley

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team NH Capelle op 6 okt 2021
Goedeavond Wesley, Dank u well voor u reactie ! Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 1 okt 2021
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, NH Capelle Receptie

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet aan te raden
Om te beginnen werd er al moeilijk gedaan om het reserveren van een kamer, alles was zogenaamd al vol geboekt tot wij zeiden dat online stond dat er wel plek was. Na een hele discussie konden we uiteindelijk wel reserveren maar moest het online ‘als het nog kon’ volgens hem. Wij kwamen aan bij het hotel, en in de kamer hing een hele raare geur. Uiteindleijk kregen we een andere kamer. Het was niet goed schoon gemaakt, er lagen kleine beestjes op de vloer en ook de badkamer waa niet goed schoon. Hier komen wij in iedergeval niet meer.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Reception op 29 sep 2021
Beste Jessica, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw gehele verblijf. Wij vinden het spijtig om te horen dat uw verblijf niet naar wens was. Hopelijk mogen wij u voor alsnog nogmaals verwelkomen. Graag wil ik u dan gratis ontbijt aanbieden. Met vriendelijke groet, NH Capelle

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
stadsbezoek
Goed hotel voor een nacht, wat achterstallig onderhoud en oudbollig. service minder dan voor de Corona
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 17 sep 2021
Goedemiddag, Wat vervelend dat u de service niet fijn heeft ervaringen ! Wij hopen onze service te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team NH Hotel Capelle