Kingsley Hotel
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Bournemouth Beach
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kingsley Hotel





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15 W Cliff Rd, Bournemouth, England, BH2 5EX
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hampton by Hilton Bournemouth
Hampton by Hilton Bournemouth
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 127
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: GBP 10 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
West Cliff Inn Bournemouth
OYO Kingsley Hotel Bournemouth
OYO Kingsley Bournemouth
OYO Kingsley
Hotel OYO Kingsley Hotel Bournemouth
Bournemouth OYO Kingsley Hotel Hotel
Hotel OYO Kingsley Hotel
OYO West Cliff Inn Hotel Bournemouth
OYO West Cliff Bournemouth
OYO West Cliff
Hotel OYO West Cliff Inn Hotel Bournemouth
Bournemouth OYO West Cliff Inn Hotel Hotel
Hotel OYO West Cliff Inn Hotel
West Cliff Inn
Oyo West Cliff Inn Bournemouth
OYO West Cliff Inn Hotel
OYO Kingsley Hotel
OYO West Cliff Inn Hotel
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel
West Cliff Inn
OYO Kingsley Hotel
Kingsley Hotel Hotel
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel Bournemouth
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kingsley Hotel
Beoordelingen
5,8
6,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
5 mrt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Olivia
Reisde met een groep
14 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivia
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Chris
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chris
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Lucy
Reisde met familie
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucy
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Alanna
17 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alanna
4 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Neil
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Does what it says in the tin 👍
Neil
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Edward
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
20 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Ellie
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ellie
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Charlie
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Staff
Charlie
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Judita
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Judita
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Adilson
10 dec 2019
Positief: Personeel en service
Our time at Kingsley
Adilson
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Matthew
Reisde met een groep
2 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matthew
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Julie
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Leanne
28 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leanne
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Mark
25 okt 2019
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Chichi, Lugano
Reisde met een groep
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Chichi
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Denise
Reisde met familie
15 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy

Denise
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 okt 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Jason
Zakenreiziger
28 sep 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Peter
Zakenreiziger
19 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 sep 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
David
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Housekeeping.
David
2 nachten verbleven in september 2019