Kingsley Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Bournemouth Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kingsley Hotel

Lounge
Voorkant van accommodatie
Studio | Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Receptie
Terras

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
  • 9 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Studio

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een strijkplank/strijkijzer
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15 W Cliff Rd, Bournemouth, England, BH2 5EX

In de buurt

  • Bournemouth Beach - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Bournemouth International Centre - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Oceanarium - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Bournemouth Pavillion Theatre - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Bournemouth Pier - 14 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Branksome - 8 min. rijden
  • Bournemouth (BOH-Internationale luchthaven Bournemouth) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Brewhouse & Kitchen - ‬7 min. lopen
  • ‪Pasa Too - ‬6 min. lopen
  • ‪The Hop Inn - ‬8 min. lopen
  • ‪The Durley Inn - ‬5 min. lopen
  • ‪Smokin' Aces - Cocktail Bar & Whiskey Lounge - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Kingsley Hotel

Hotel in de buurt van Bournemouth Beach
Kingsley Hotel ligt in de buurt van Bournemouth International Centre en Bournemouth Pier en biedt daarnaast faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een bar. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een rookvrije accommodatie en een lift
  • Een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kingsley Hotel zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 10 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.30 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je kunt inchecken tussen 14.00 en 23.00 uur. Als je na 23.00 uur wilt inchecken, dien je dit 24 uur voor aankomst af te spreken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: GBP 10 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

West Cliff Inn Bournemouth
OYO Kingsley Hotel Bournemouth
OYO Kingsley Bournemouth
OYO Kingsley
Hotel OYO Kingsley Hotel Bournemouth
Bournemouth OYO Kingsley Hotel Hotel
Hotel OYO Kingsley Hotel
OYO West Cliff Inn Hotel Bournemouth
OYO West Cliff Bournemouth
OYO West Cliff
Hotel OYO West Cliff Inn Hotel Bournemouth
Bournemouth OYO West Cliff Inn Hotel Hotel
Hotel OYO West Cliff Inn Hotel
West Cliff Inn
Oyo West Cliff Inn Bournemouth
OYO West Cliff Inn Hotel
OYO Kingsley Hotel
OYO West Cliff Inn Hotel
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel
West Cliff Inn
OYO Kingsley Hotel
Kingsley Hotel Hotel
Kingsley Hotel Bournemouth
Kingsley Hotel Hotel Bournemouth

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kingsley Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Kingsley Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kingsley Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kingsley Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Kingsley Hotel?

Dit hotel ligt in West Cliff, binnen 10 minuten lopen van Durley Chine Beach en Bournemouth Beach. Ook Bournemouth International Centre en Bournemouth Pier liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Kingsley Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 67 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Megan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Absolutely disgusted with hotel.

Do not stay through this company. I have paid for a two night work business trip and arrived after a long commute. The booking was confirmed and money had been paid, haven’t had a refund or an explanation from the company or hotels.com yet. Left absolutely devastated with not being let in and not having any help or response and not being letting into a hotel I have paid for and commuted to. Disgusted with the service from this hotel an nhs young lady travelling for work and didn’t get any help at all.
2 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Olivia

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Lucy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Alanna

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Neil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

Does what it says in the tin 👍

This hotel is nice wouldn’t take the family on holiday but working away it’s cheap and cheerful staff are lovely.... rooms are warm, may leak a little when it rains hard, sure maintenance man is busy definitely worth it though have been back a few times.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
20 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Ellie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Charlie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly Staff

Ozzy on reception was amazing. All the staff are helpful and friendly. Comfortable bed. Good location
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean hotel big room nice friendly staff goo location
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Judita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Adilson

Positief: Personeel en service

Our time at Kingsley

It was nice staying at Kingsley hotel, staff where wonderful, a bit noisy at times and the rooms felt a bit dated, old school but overall was a good stay.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Julie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for the money
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Leanne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I arrived to a room unclean bed in a mess and dirty and mould on the walls. The whole place
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Chichi, Lugano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Eventi serale piacevole. Non mi è piaciuto che non c’era la colazione che abbiamo prenotato e pagato!
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Happy

Apart from not being told we had to pay car parking.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap basic accommodation. Light breakfast meant to be included however when we went down staff mentioned that this was not available. Rooms only cleaned after three nights. Longe area closed for the three nights.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Jason

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Peter

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking charge 10 pounds when it free 200 yards down the road. Also breakfast not until 9 am when u working away it not early
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The staff were friendly but had very little bother for the job. Breakfast was only served from 9-11 so we couldn’t even try as we had to be away before 9 everyday. The drawers in the room had stains and the walls need repainting. However, it was an ok stay for a room I was hardly using.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service

Housekeeping.

Hotel on a whole very good but lacking the basic in housekeeping need to get replace the card board mugs and replace with cups or mugs then check the next morning if room needs tidying and replace tea and coffee.
2 nachten verbleven in september 2019