Hotel Königshof
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Dortmund
Fotogalerie voor Hotel Königshof





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Misschien vind je dit ook leuk

NH Dortmund
Innenstadt-West
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 944 beoordelingen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Königswall 4-6, Dortmund, NW, 44137
Over deze accommodatie
Hotel Königshof
Vergelijkbare accommodaties

NP Hotel Königshof
NP Hotel Königshof
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 181 beoordelingen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 8.025 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 7 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 9.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Königshof Dortmund
Königshof Dortmund
Hotel Königshof Hotel
Hotel Königshof Dortmund
Hotel Königshof Hotel Dortmund
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Königshof
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 aug 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Il
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Il
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ongelooflijk sterke stank in de badkamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Betty
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf voor een zeer goede prijs !
Betty
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Julie
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel with helpful staff.
Julie
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
giuseppe
Reisde met een groep
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
giuseppe
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Mads
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mads
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Ligia
Reisde met familie
3 aug 2020
Hotel bom
Ligia
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Alexey
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexey
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Inga
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inga
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Yannik
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yannik
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Teddy
Reisde met familie en kleine kinderen
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teddy
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
adamo
Zakenreiziger
18 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
adamo
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
John
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Bernd
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So muss ein Hotel sein, hier ist der Gast König
Bernd
1 nacht verbleven in januari 2020








