Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een casino

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel

Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Av. Adolfo Lopez Mateos Sur 1280 Ch, 4, Guadalajara, JAL, 45040

In de buurt

  • Expo Guadalajara - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Minerva-rotonde - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Plaza del Sol - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Servicecentrum voor visumaanvragers - 3 min. rijden - 3.5 km
  • Consulaat van de Verenigde Staten in Guadalajara - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station 18 De Marzo - 5 min. rijden
  • Guadalajara, Jalisco (GDL-Internationale luchthaven Don Miguel Hidalgo y Costilla) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Taqueria "La Güera - ‬8 min. lopen
  • ‪Chai - ‬7 min. lopen
  • ‪Tacos Juan - ‬6 min. lopen
  • ‪Black Coffee Gallery by Yuri Zatarain - ‬6 min. lopen
  • ‪K' Grill - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Expo Guadalajara
Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel ligt niet alleen in de buurt van Plaza del Sol maar beschikt ook over voorzieningen zoals een casino, een bowlingbaan en een terras. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals winkels ter plaatse en een kapsalon.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), oppasservices (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Meertalig personeel, koffie/thee in de lobby en 8 vergaderruimtes
  • Een kluis bij de receptie, een portier/piccolo en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden en douches
  • Televisies met kabelzenders
  • Magnetrons, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • SIN BAR DISPONIBLE
  • SIN RESTAURANT DISPONIBLE

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Bowlingbaan
  • Casino
  • Sauna
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Bowlingbaan
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 8 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 1970

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie is LGBTI+-vriendelijk.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Posada Guadalajara
Posada Guadalajara
Posada Guadalajara Hotel Guadalajara

Veelgestelde vragen

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur.

Biedt Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er wordt per voertuig een toeslag berekend.

Waar ligt Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Guadalajara ligt in het zakendistrict, binnen 2 km afstand van Beeld van La Estampida, Expo Guadalajara en Minerva-rotonde. Ook Plaza del Sol en Consulaat van de Verenigde Staten in Guadalajara liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Indigo Guadalajara Expo AN IHG Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 272 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Paulina , mazatlán

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy recomendable , céntrico con habitaciones cómodas, nos tocó que el hotel se encuentra en remodelación pero a pesar de eso el personal del hotel nos hizo pasar una buena estancia.
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Taehui

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

the hotel was closed and under construction.

i cannot check in because the hotel was closed due to the maintenance. so i have to find another hotel to stay, and need to spend additional money, time, and labor. next day morning, i visited the hotel again, but there was still under construction. very disappointed at the hotels.com reservation.
3 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Ernesto , Ciiudad de Mexico

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel que estaba en remodelación y no se nos aviso de esto, fue incómodo por el ruido de los albañiles y demás.. lástima porque el personal siempre fue amable pero por órdenes superiores no tuvieron condescendencia de la gente que nos hospedamos ahí. Difícil poder descansar así y tener un buen sabor de boca. Repito el personal se porto muy bien!
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

De turista

Aunque el hotel está en remodelación y deseaba cancelar (por no leer todo) el gerente Cesar se dió a la tarea de demostrarme qué opciones de habitaciones tenía retirado del ruido y totalmente remodeladas . Quedé satisfecha . La ubicación excelente
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

J Gabriel , California

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice helpful staff, pretty much took care of Buss

They where helpful to resolve my needs this time, on a PRIOR VISIT I HAD THE BAD EXPERIENCE, of forgetting a perfume, I went back same day, and they denied finding it, ever since, I avoided to stay in this hotel again, till I had no more options this time, apparently they are making changes for good, THE HOTEL IS GOING TRUE A COMPLETE REMODELING, SO EXPECT NO AMENITIES, NOR PARKING, (hardly any spaces, hardly any sleep, TOO MUCH NOISE during construction hours, sometimes 12 hrs a day) so be AWARE
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Rosa

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Muy buena para estar en remodelación

6/10 – Redelijk

juan, Uruapan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Cómodo moderno

Muy moderno y cómodo, estaban remodelando pero todo y los ruidos de la construcción eran muy temprano, el desayuno continental tiene deficiencias en la calidad de sus productos, se nota que son de los más baratos
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Ricardo, Puerto Vallarta

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Hotel en remodelación, la cama demasiado suave.

El personal muy amable, pero las instalaciones no se ven muy bien, el precio tal vez muy alto para los servicios que ofrece.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jose, Tabasco

Positief: Netheid, comfort kamer

Remodelación

Básicamente sólo lo utilice para dormir ya que se encontraba en remodelación y no fui notificado de esto, creo que deberían de al menos avisar cuando este tipo de cosas ocurran y que uno decida si se queda o no en esas condiciones pagando tarifa completa.
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta en mantenimiento pero de ahí en más todo el servicio execelente
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Lucy, Los Cabos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy bien ubicado, lindas habitaciones, personal am

Muy agradable hotel, habitaciones confortables, desayuno muy rico, excelente
3 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Ana , mexico

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Sugiere cías

Cama muy aguadas, baño parece que está uno en aparador ,derivan de informar que están en reparacion, con mi alergia la pasé fatal por tanto polvo.,los canales de cable caso todos en inglés ,,por Dios señores estamos en MÉXICO !!
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Claudia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

FATAL TODO EL HOTEL ESTA EN REMODELACION

la llegada al hotel estuvo terrible, el hotel lucia muy mal por fuera debido a la renovacion, llegamos a una recepcion improvisada. Muy lento el checkin e incomodo tomando en cuenta que llegamos muy tarde por la noche y cansados. Cuando subimos a la habitacion el lugar era terrible los pasillos en muy mal estado. La habitacion era muy bonita pero sucia por el polvo de los trabajos de tablaroca. pague 12 mil pesos por 3 habitaciones ya abia pagado y era muy noche para conseguir otro hotel. Al dia siguiente muchisino ruido desde temprano, nubes de polvo por todo el hotel. Desayunamos en el tercer piso, malisima la comida, imposible de comer por el polvo. Pedimos al capitan de meseros que cerrara la puerta del comedor porque todos los alimentos estaban llenos de polvo. El desayuno era incluido y aun asi nos cobraron la diferencia de los huevos al gusto. en pocas palabras el desayuno solo incluia bebida, fruta , cafe y pan.... cuando salimos del comedor tuvimos que correr al elevador porque el humo impedia respirar y nuestros trajes se ensuciarian. Al checkout me retrase , era imposible descansar con tanto ruido del exterior. Pasa un señor muy prepotente y despota me dice que se me pasi el chekout corriendome porque tenia que salir desde las 12 Pm eran las 12:20 que si me iba a quedar o ir... total pague 3 noches casi 13 mil pesos por un terrible servicio. NO DEBEN ENGAÑAR A LOS CLIENTES EL HOTEL NO ESTA EN CONDICIO ES DE RECIBIR A NINGUN HUESPED. no vuelvo nunca
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

MARTIN FERNANDO

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Atendido por la providencia

Pues nos tocó en remodelacion, entre albañiles y con check in -out en el estacionamiento, sin telefono y en un cuarto nuevo pero raro. Aquí el punto es que el dueño o el gerente parece que abrieron el hotel con el fin de recuperar inversion lo más pronto posible son importarle la clase de servicio proporcionado al cliente. Habrá que ver como quedará terminado pero dudo que regrese ahí pues hay un Howard Johnson enfrente que se ve muy bueno
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Fernando Gradilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muy agradable
2 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Total recepción!!!

Una estancia pésima!!! Cucarachas, sin agua, siempre fallaron las tarjetas llave, sin linea telefonica ni siquiera para recepción, todos los días falló el telecable, pésimo estacionamiento y la atención de las recepcionistas deplorable sólo las personas de seguridad y los gerentes tuvieron un trato amable, la verdad ni de loco vuelvo a ese lugar la decepcion fue total, arruinaron mis vacaciones...
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Norma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Hyun kyung

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Buena ubicación, mal servicio

El lugar está bien, pero la atención del personal deja mucho que desear. En recepción son demasiado lentos y el concierge me dejo esperando la llave que el iba a cambiar (no estaban activadas) y nunca regreso. La atención en el restaurante también deja mucho que desear
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Priscilla, Monterrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel comodo y bien ubicado

El hotel cuenta con una ubicación muy buena ya que queda cerca de plaza del sol, donde puedes ir de compras y comer. El personal del hotel es muy amable, salvo que en las mañanas hacen un poco de ruido al hacer la limpieza.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

María Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Falsas expectativas

Cuando uno viaja con familia desea que cada miembro se sienta a gusto, sin embargo esto no sucedió debido a que los servicios con los que actualmente se anuncia el hotel no son vigentes, la alberca ha desaparecido y el bar solo ofrecía unas cuantas bebidas, no vino tinto, ni preparados. Tampoco se advierte que esta en remodelación.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Luis

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice little hotel

Great hotel, friendly staffs and nice decent breakfast. Location is convenient.
3 nachten verbleven in november 2017