Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO Mystay Inn





Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden laden

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19 Warwick Rd, London, England, SW5 9UL
Over deze accommodatie
OYO Mystay Inn
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: GBP 60 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lifestyle Hotel Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar
Lifestyle Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar
Lifestyle Wembar London
Lifestyle Wembar
Hotel Lifestyle Hotel - Wembar London
London Lifestyle Hotel - Wembar Hotel
Hotel Lifestyle Hotel - Wembar
Lifestyle Hotel - Wembar London
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OYO Mystay Inn
6,0
7,0
Netheid
8,4
Locatie
6,0
Personeel en service
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 mrt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
R
Zakenreiziger
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inverness terrace
R
2 nachten verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Danijel
2 jun 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Danijel
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Nathalie
Reisde met een groep
22 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Nathalie
3 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unprofessional, Amateurish, Extremely Poor.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Garnier
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Garnier
8 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Aaron
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not a hotel in the common use of the term.
Aaron
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Rijad
Reisde met een groep
5 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rijad
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mary, Australia
Zakenreiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Jihae
28 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jihae
4 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Lena
28 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Lena
7 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Adrien
Reisde met familie
28 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deplorable
Adrien
5 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
RicoO.
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
RicoO.
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kein Service /lediglich ein Schlafplatz
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Manon, Paris
Reisde met familie
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manon
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Alexander
Zakenreiziger
22 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Hojin
Reisde met familie
21 feb 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
호텔 위치만 좋고 나머지는 모두 별로입니다.
Hojin
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Madeleine, Tinbeerwah
Reisde met familie
19 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeleine
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Peter
Zakenreiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in februari 2020