OYO Mystay Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Londen, in de buurt van Kensington High Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO Mystay Inn

Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie
Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden | Verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed
Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed | Badkamer | Een douche, een haardroger, handdoeken
Verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
  • 7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
  • 5 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
  • 7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Netflix
  • 7 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
19 Warwick Rd, London, England, SW5 9UL

Lokaal vervoer

  • West Brompton Underground Station - 4 min. lopen
  • West Brompton Underground Station - 4 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 57 min. rijden

Over deze accommodatie

OYO Mystay Inn

Hotel in de buurt van Kensington High Street
Een ligging in de buurt van Stamford Bridge Stadium en Olympia Conference and Exhibition Centre en faciliteiten zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven maken van OYO Mystay Inn de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van OYO Mystay Inn zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 30 inch met Netflix, streamingdiensten en kabelzenders
  • Waterkokers en verwarming

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Luchthavenshuttle beschikbaar

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Meertalig personeel

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 30 inch met kabelzenders
  • Netflix
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
De gastheer of -vrouw staat bij aankomst op je te wachten
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De gastheer of gastvrouw staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: GBP 60 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lifestyle Hotel Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar
Lifestyle Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar London
Lifestyle Hotel Wembar
Lifestyle Wembar London
Lifestyle Wembar
Hotel Lifestyle Hotel - Wembar London
London Lifestyle Hotel - Wembar Hotel
Hotel Lifestyle Hotel - Wembar
Lifestyle Hotel - Wembar London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO Mystay Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO Mystay Inn te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO Mystay Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij OYO Mystay Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt OYO Mystay Inn?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, binnen 2 km afstand van Holland Park, Kensington High Street en Olympia Conference and Exhibition Centre. Ook Stamford Bridge Stadium en Natural History Museum liggen binnen 2 km afstand. West Brompton Underground Station en Station Earl's Court liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over OYO Mystay Inn

6,0

7,0

Netheid

8,4

Locatie

6,0

Personeel en service

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 62 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish staff, racist Asian man
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inverness terrace

Nice clean hotel with friendly and helpful staff. Good shower but I did find the towel a bit small.
2 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

the hotel is closed and they charged me
1 nacht verbleven in april 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Danijel

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hotel hatte eine gute Lage und war sauber. Leider waren die Betten sehr durchgelegen und es hat durch das Fenster gezogen und war sehr laut. Für ein paar Tage ist es aber in Ordnung
3 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unprofessional, Amateurish, Extremely Poor.

This was without doubt the worst experience of booking a stay in London. I shall never make a booking at a OYO hotel again and I have advised friends, family and work colleagues to steer clear. I booked 4 nights at My Stay Inn in Earl's Court, London. When I arrived the front door was locked and another customer was also trying to gain access. After 30 minutes on a call I was told by the call centre that they didn't have a room for me despite my having a confirmation. The other customer found that when she went to her room it was already occupied. She eventually gave up in frustration and just left. I said that I was not prepared for them to locate another OYO hotel nearby and to cancel my booking. They refused to do that so I simply left and checked in elsewhere. A guest at the hotel said that he had seen the same thing with several other bookings on previous days. To me this is nothing more than a breach of contract and might be considered sharp practice or a scam. Overbook your rooms then refuse to cancel or refund to very angry and frustrated customers. Crap.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Garnier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Aaron

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Not a hotel in the common use of the term.

The code to enter the front door was not provided, the carpet throughout the structure, including in the room was dirty, there was a-tip on the floor and it was not mine, the Wi-Fi did not work, the receptionist/cleaning person did not speak English, the shower had lukewarm water. I understand that the price is extremely low, so the sink is the size of that of an airplane, the size of the room being extra small and the bed is home made with scraps of wood, but that does not in my view justify everything else neglect. It should not be publicized as a hotel, but a hostel probably.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Rijad

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mary, Australia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed in this hotel a few times on business. It is well-priced for central London with new and freshly decorated decor. It is good value for money!
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Jihae

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Lena

Negatief: Netheid, personeel en service
Die Rezeption ist nicht täglich besetzt und erst nach einer Stunde Wartezeit (und einem Anruf bei Hotels.com) konnten wir jemanden auf einer der 5 angegebenen Nummern erreichen. Die Reinigungskraft die uns zum Zimmer brachte konnte kein Englisch und eine Verständigung war somit nur durch Google Übersetzer möglich. Das wlan funktionierte während des gesamten Aufenthalts nicht. Auch nachdem wir die Kontaktperson angeschrieben haben und ein neues Netzwerk und Passwort erhalten haben, ging dieses nicht. Die Sauberkeit lies leider sehr zu wünschen übrig. In den bereitgestellten Tassen war Staub, die Duschkabine hatte Flecken auf dem Boden und Rost an der brause. Auf dem Teppichboden waren Flusen und Flecken. An der Garderobe hing nur ein einziger Bügel. Obwohl wir eine Woche im Hotelzimmer waren wurden weder die Bettwäsche noch die Handtücher ausgetauscht. Das Wasser in der Duschkabine lief erst nach einer Stunde ab, somit konnten wir diese auch nie ordentlich ausspülen da es sich direkt wieder gestaut hat. Ich bin mir dessen bewusst das wir kein Vermögen für die Unterkunft bezahlt haben, dafür kann ich gut und gerne in der Ausstattung und dem Service Abstriche machen aber wenn es um die Grund Hygiene und Sauberkeit geht, verstehe ich ein nachlässiges Verhalten nicht.
7 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Adrien

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Deplorable

Personne à l’arrivée. Pas de code pour déverrouiller la porte. Un autre voyageur a ouvert la porte. Ensuite attente pendant plus d une heure pour libérer la chambre et faire Partiellement le ménage... wifi et tv ne fonctionnait pas. J ai sollicité par e-mail le responsable sans réponse. Peinture écaillée dans la salle de bain. Spot plafond salle de bain avec variation de luminosité Certainement pas aux normes....
5 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

RicoO.

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Rechts zentral in guter Lage. Zimmer klein aber für 2-3 Tage gut. Sauberkeit OK. Kein Kaffee nachfüllen möglich. Sehr dünne Wände. Gute Lokale und UBahn Fussweit.
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kein Service /lediglich ein Schlafplatz

Der Service war nur auf digitalem Wege möglich An der Rezeptionshotline ist mehrmals keiner Ran gegangen Das Zimmer war im Erdgeschoss und einem Meter neben der Hauswand wurde der Müll gestapelt Die Temperatur der Dusche konnte man nicht verstellen
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Manon, Paris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très joli appartement de ville et très bien situé pour des visites dans le centre de Londres. L'endroit est vraiment agréable et typique londonien. Je recommande
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dårlig internett- jeg fikk ikke noe kode før pr. Email. * rom var alt for kaldt* tv/kanal fungere ikke. * dyne alt for tynn. Jeg bestiller ikke denne hotel igjen.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a fan when hotels list that they have wifi when it actually does not work. I also contacted them about it and they said it will be fixed butdureing my stay it did not work.
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Hojin

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

호텔 위치만 좋고 나머지는 모두 별로입니다.

셀프 체크인 호텔이라는 안내를 전혀 미리 받지 못한 채 도착해서 게시된 안내 내용을 보고 이메일을 보내서 겨우 방배정을 받았습니다. 당연히 미리 이메일로 안내해 주었어야할 내용이었습니다. 호텔 내 상주 직원이 없어 불편했고(체크인이 가능한 오후 3시에 도착했음에도 불구하고), 배정받은 방의 창은 전혀 방음이 되지 않아 잠을 이루기 어려웠으며, 완전히 내부 바닥이 까맣게 타버린 커피포트가 있어서 이메일로 항의하여 다른 방에 있는 것으로 교체하여 사용했습니다. 우연히 복도에서 만난 다른 여행객은 밤에 도착하여 이메일 안내 답장을 전혀 받지 못해 급하게 다른 숙소에서 잠을 자고 이튿날 아침에 다시 호텔로 와서 항의 연락을 하는 등 황당한 일을 겪었습니다.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Madeleine, Tinbeerwah

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a good budget place in a great area of London. The problem issue is with the management of check-in as there is no front desk. There is a central number (the only number on the confirmation email) that co-ordinates properties the accommodation group owns - - and while helpful they have no real understanding of how this property works eg telling me there was reception there! - this was when I rang them to confirm checkin arrangements after noting in reviews there had been regular issues with checkin/codes. (I had also emailed them unsuccessfully) The issue it panned out is that you are meant to get sent an email link with the security codes for the front door and to access your own unit door once inside - however these links are not always being sent or something! - with the result that people turn up at check-in time and can't get in! There is only a mobile number on the door to ring (so you need a local sim etc) and the person is not always available (understandably) so if you are lucky someone will be arriving/leaving and let you in the main door where you can wait in the corridor till you can get hold of the local co-ordinator to get details to access your room! This is what happened to us, and to 2 groups of people arriving when we were leaving! I have registered my concerns with the phone check-in person who will pass it on and I hope they are able to manage check-in better in the future as this is a good budget stay otherwise.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020