Hotel Quercus
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Medjugorje Shrine (heilige plaats)
Fotogalerie voor Hotel Quercus





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Dr. Franje Tudmana, Citluk, Federacija Bosne i Hercegovine, 88266
Over deze accommodatie
Hotel Quercus
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Palace Medjugorje
Hotel Palace Medjugorje
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 120 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: EUR 50
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): EUR 25 (voor kinderen van 4 tot 14 jaar oud)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Borgsom voor huisdier: EUR 50 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: 50 procent van het kamertarief wanneer je incheckt tussen 23.00 uur en 03.30 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Quercus Medugorje
Hotel Quercus Medjugorje
Quercus Medjugorje
Hotel Hotel Quercus Medjugorje
Medjugorje Hotel Quercus Hotel
Hotel Hotel Quercus
Quercus
Hotel Quercus Hotel
Hotel Quercus Citluk
Hotel Quercus Hotel Citluk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Quercus
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,6
Locatie
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Xavier
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jamie
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
10/10 – Uitstekend
Leonardo
Reisde met familie
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Morten
Reisde met familie
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Morten
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
D
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thoroughly enjoyed our visit
D
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Martin, San Antonio
6 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Ben
4 jul 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
7 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Eduardo
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
ORLANDO
Reisde met partner
6 mei 2023
ORLANDO
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Carolyn
Reisde met familie
1 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolyn
10/10 – Uitstekend
Marco Andres
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco Andres
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Carlos
2 okt 2022
Carlos
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Antonio
1 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bueno
Antonio
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Roberto
13 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
MIGUEL
Reisde met partner
10 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIGUEL
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Mike
16 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
6 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Andrijana
Reisde met familie
26 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrijana
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geraldine
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly and helpful staff
Geraldine
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Aurélien
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Aurélien
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Bulent
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our Medugorje experience
Bulent
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Bérengère
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bérengère
2 nachten verbleven in juli 2019


