Located in Mumbai, Grand Skylight Hotel Mumbai is near the airport. Shoppers can check out Mohammed Ali Road, while everyone can enjoy the natural beauty of Powai Lake and Sanjay Gandhi National Park. Hakone and KidZania Mumbai are also worth visiting.
Chhatrapati Shivaji International Airport (BOM) - 14 min drive
Restaurants
Mitron - 3 min. lopen
Pop Tate's - 6 min. lopen
Opa Bar and Cafe - 3 min. lopen
The Laughing Buddha - 5 min. lopen
Curry Twist Restaurant - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
Grand Skylight Hotel Mumbai
Hotel vlak bij de luchthaven
Als je bij Grand Skylight Hotel Mumbai verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijt, stomerij-/wasservices en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor lang parkeren
Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en hulp bij uitstapjes/tickets
Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Grand Skylight Hotel Mumbai zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis internet.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met douches
Ledtelevisies met kabelzenders
Gesproken talen
Engels en Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis lang parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Gratis ontbijt beschikbaar
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Extra bed (toeslag)
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Extra bed (toeslag)
Badkamer
Douche
Haardroger op verzoek
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv met kabelzenders
Meer
Airconditioning
Beleid
Inchecken
Snelle incheckservice beschikbaar
Uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Rollaway bed fee: INR 1000 per stay
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Skylight Hotel Mumbai
Grand Skylight Mumbai
Grand Skylight Mumbai Mumbai
Grand Skylight Hotel Mumbai Hotel
Grand Skylight Hotel Mumbai Mumbai
Grand Skylight Hotel Mumbai Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Grand Skylight Hotel Mumbai?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Grand Skylight Hotel Mumbai te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren.
Beoordelingen over Grand Skylight Hotel Mumbai
Beoordelingen
2,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 14 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 14 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 14 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 14 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 14 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
3,2/10
Netheid
3,0/10
Personeel en service
2,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
harshvardhan, mumbai
27 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a budget hotel
it's more of a lodge, with bare minimum facilities. no proper car parking facility. bed sheet were not clean and blanket was also very old and dirty.
harshvardhan
2 nachten verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
woods, london
19 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
i keep getting woken up by the staff
firstly when i arrived at skylight i was taken across the road to a different hotel (aifa residents) which i didn't expect, this place wasn't clean and the staff didn't have a clue! the room backed onto a major place of prayer and i would be woken by the singing at 5:00am! i would also be interrupted by the staff every few hours in the morning and evening so they could turn on a water pump that was located in my room
woods
3 nachten verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Reetta
26 jan 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Why is this hotel in hotels.com
Very unpleasant stay.
When we arrived to the hotel, we were told that we dont have a reservation. We were told first that hotels.com is not working anymore, and then that the hotel is not taking reservations through hotels.com because hotels.com does not pay them anything. They said hotels.com will refund us the money. We were asked to pay again for the night. I went to internet through wifi and asked why is their hotel still available through hotels.com. I tried to get any room as I was very tired and said we could discuss this later and I would pay them if I had any info from hotels.com about refunding. Manager said there is no free rooms. We discussed some time and as a last thing I said I can call the police to help. Suddenly we had a free room and no more talk about paying anything.
The staff was not friendly and we generally did not have a good feeling about the hotel.
The room was small with no window (we were promised a view to the city), there was mosquitoes and the complimentary breakfast was two pieces of greasy toast with coffee.
Reetta
2/10 – Ontzettend slecht
Nishikant, New York, NY
2 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Did not honored our hotel reservation.
We reserved our three night stay at this hotel through CheapTicket.com with confirmation number. We went to the hotel at 9:30 P.M. and shocked to hear from the hotel manager at duty that he is not honoring our booking from the CheapTickets.com. The manager said if we pay him cash in Indian currency only then he will allow us to stay in the hotel. It was night time and we had our luggage with us, we did pay him 3600.00 in Indian currency. Hotel was not safe for emergency exit. The hotel had no telephone service and wifi in the room. The bathroom was so small and crummy that you barely stand in it.
We had notified to the CheapTickets.com and asked for the reimbursement of the dollar amount that we paid through our credit card but did not receive it yet.
Nishikant
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
29 feb 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wrost experience
There were too many mosquitos and they even do not have remote to set temperature for air conditioning. Room cleanliness is worst issue. Picture in site and actual condition are both oppostie.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Hitesh
26 feb 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb & good experiance
Hitesh
2/10 – Ontzettend slecht
soubiraj, QB
24 feb 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not for foreigners.. Rooms have no windows and dir
This is my worst experience in a hotel.... How can Expertise send people there...
soubiraj
2/10 – Ontzettend slecht
kal, Kal from USA, a world tourist
1 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WORST HOTEL OF MY LIFE
This was the WORST HOTEL of my life. They put me in very small suffocating room where Air Conditioning was set at 25 degree C, but from time to time they shut it off electrically from main switch board and the manager argued that it was done as per the instruction of "technician". They shut off the wifi too at night. TV did not run and they tried but failed to fix it by hammering. There was no hot water in the bathroom. Hotel location was in a slum, noisy area. My time in this rat hole hotel was a total wastage. They nicely fooled www.hotel.com with false advertisement. I was the victim.
kal
2/10 – Ontzettend slecht
Anne S., Berlin
19 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst place ever - disgusting smell
Arrived and had the unpleasant encounter to get a room on the gournd floor where it was smelling like gas everywhere. I was told it´s because of the mosquito spray or similar, but I´ve never smelled anything like this giving such a headache after 5 minutes. They switched me to another room on the ground floor, which was the same, so I asked to be changed to upstairs. Here they wanted to charge me extra, as the there were only rooms with AC, but obviously I was not inclinded to pay, since the first two rooms were impossible to stay in. I asked them to refund my stay so I could get another place then, which they refused. All in all a very bad experience, from customer service, to staff, the rooms itself and the location.
Anne S.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AC was not working properly. Room Sizes are small. Also the bathroom is so small and narrow. Found Bed bug also.