Villa Kunisaki
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kunisaki
Fotogalerie voor Villa Kunisaki





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Eenvoudige vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Laptopwerkplek
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3204-1 Kunisaki-machi, Ohara, Kunisaki, Oita, 873-0511
Over deze accommodatie
Villa Kunisaki
Vergelijkbare accommodaties

Whole house charter / Kitsuki Ōita
Whole house charter / Kitsuki Ōita
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Huisdiervriendelijk
De prijs is € 77
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Villa Kunisaki Hotel
Villa Kunisaki Kunisaki
Villa Kunisaki Hotel Kunisaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Villa Kunisaki
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
11 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Keiko
7 jul 2025
Keiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Syuzanna
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Syuzanna
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TAKESHI
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKESHI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Steven
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kimie, Highland
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimie
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kimie, Highland
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimie
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
トモコ
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモコ
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
miguel
Reisde met een groep
25 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
miguel
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
KENJI
Zakenreiziger
12 aug 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
KENJI
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
AIICHIRO
12 dec 2019
AIICHIRO
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Toshiya
4 nov 2019
Toshiya
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019

