4/10 – Matig
Timo, Kenton-on-Sea
Reisde met een groep
29 dec 2019
Negatief: Personeel en service
Ons verblijf bij Het Halyards Hotel voldeed niet aan onze verwachtingen. We konden inchecken vanaf 14:00 maar in realiteit konden we de kamer pas om 16:00 uur in. Meerdere malen aangegeven dat we twee single beds wilden, daar is helaas niet aan voldaan. Koud water uit de douche, geen handdoeken in de kamer en zelf moeten ophalen na een half uur en twee keer bellen. Uitzicht op de tuin is een uitzicht op de parkeerplaats en een paar struiken waar de autos continue in je kamer schijnen. Vervolgens in een andere kamer geplaatst waar gelukkig wel warm water was. Helaas werkte de kluis niet en kwam er de volgende dag drie maal iemand van het onderhoud binnen om iets in de meterkast te doen voor een andere kamer, vervolgens zaten wij zonder stroom...
Al met al: dit hotel heeft zijn beste tijd gehad en laten op veel punten steken vallen welke makkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Het is de prijs die je betaald niet waard. Wij raden dit hotel dus ook niet aan.
Timo
2 nachten verbleven in december 2019