ibis Bradford Shipley

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Shipley

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ibis Bradford Shipley

Exterieur
Exterieur
Receptie
Een douche, milieuvriendelijke toiletartikelen, een haardroger
1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Huisdiervriendelijk

Over deze buurt

Kaart
Salts Mill Road, Quayside, Shipley, England, BD18 3ST

Lokaal vervoer

  • Shipley Station - 7 min. lopen
  • Newcastle, Engeland (NCL-Internationale luchthaven Newcastle) - 118 min. rijden

Over deze accommodatie

ibis Bradford Shipley

Hotel vlak bij een treinstation
Profiteer bij ibis Bradford Shipley van faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en vergaderruimtes
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 78 kamers zijn uitgerust met voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.30 uur tot 12.00 uur in het weekend: GBP 12 voor volwassenen en GBP 6 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 5 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 12 voor volwassenen en ca. GBP 6 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 5 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bradford ibis
Bradford Shipley
ibis Bradford
ibis Bradford Hotel
ibis Bradford Hotel Shipley
ibis Bradford Shipley
ibis Shipley
ibis Shipley Bradford
Shipley Bradford
Shipley ibis
Accor Bradford Shipley
Ibis Bradford Shipley England
Ibis Bradford Shipley Hotel Bradford
ibis Bradford Shipley Hotel
ibis Bradford Shipley Hotel
ibis Bradford Shipley Shipley
ibis Bradford Shipley Hotel Shipley

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ibis Bradford Shipley?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 5 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij ibis Bradford Shipley te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij ibis Bradford Shipley?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij ibis Bradford Shipley uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt ibis Bradford Shipley?

Dit hotel in Shipley ligt binnen 2 km afstand van Salts Mill en Shipley Glen Tramway. Ook Lister Park en Kunstgalerie Cartwright Hall liggen binnen 5 km afstand. Shipley Station ligt op 7 minuten lopen en naar Station Saltaire is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over ibis Bradford Shipley

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 397 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 422 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 118 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1000 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Waar voor je geld

Dit hotel was een Tussenstop om naar Salts Mills te gaan. Gezien de ligging en omgeving (Haworth, Bradford, Malham) hadden we hier beter meerdere nachten gebleven. Zeer tevreden
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Joanba, Amsterdam

Simple but clean

Simple but decent motel-like hotel. Good for basic short stay visit.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Marlous, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed, comfortabel hotel

Een prima hotel, zeker voor de prijs die ze vragen. Het hotel ligt centraal, dichtbij supermarkten, busstation en treinstation. De koffie- en theefaciliteiten op de kamer zijn een pre.

8/10 – Goed

Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff. Room was spotless. No AC in rooms not even a fan, during a UK heatwave. Would use again when visiting friends in the area.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Personeel en service
Sink didnt drain very well. No hand towel.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Simon, Chippenham

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel is well situated for local attractions. Offers good value for money. The room, whilst clean, was looking a little ‘tired’ and the bed comfort was not up to some of its competitors. Staff were friendly and efficient.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stayed here on numerous occassions and everytime the staff are always helpful and friendly. Always clean and welcoming. Makes visiting family easy.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Toshio

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Allen

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival the staff were very welcoming, the room although very tired was clean with very comfy bed. The hotel has excellent parking and in good location for walking along the canal to the pub and resteraunts and Salts Mill. The train station is just across the road for a 8min ride to Bradford City. Would stay here again if in this area.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and tidy. When the lights fused, it was sorted instantly. There was plenty of breakfast. It was also close to Saltaire, which we hadnt realised, so a visit there was a bonus. Also the wine was a reasonable price. For what we paid, it was brilliant.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were all very helpful and friendly
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Colin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were brilliant, really friendly and helpful.
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Yurie

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maisy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Samantha

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is a bit tired but clean and comfortable. Staff are excellent, friendly and helpful. Having EV chargers at great rates was a bonus. Overall excellent value for money.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect adapted room for my disabilities the only problem was inconsiderate other guests who thought it was acceptable to shout down corridors at midnight. Staff at hotel were very helpful with requests
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location for Saltaire, friendly and clean and value for money
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Alan

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property in ideal location for us for our days out. Canal tow pat walk fabulous. I was concerned about lack of working lift as I have difficulty breathing, perhaps a ground floor I could have been offered ground floor room if I had known before check in
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Neil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Cheryl

Good checking, convenient. Large rooms.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

susan

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Room was fine for over night stay . Got to No Hot water. Virtually cold wash it was .No phones in room ,so went to reception , told reception not a good response . I’m aware these things can happen . We paid for breakfast - no one in restaurant area , no fruit available ( not replenished ) Cooked food was barely- Luke warm . Not at all impressed. No one on reception either at this time . Won’t be going again .
1 nacht verbleven in mei 2025