Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor D'Hotel Singapore managed by The Ascott Limited





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
26 aug - 27 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Studio, balkon laden

Studio, balkon
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
D'Hotel Singapore managed by The Ascott Limited is gelegen in de wijk Bukit Merah in Singapore. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation en in de buurt van pretparken. Als je tijdens je verblijf lekker wilt winkelen, zijn Orchard Road en Bugis Street Shopping District wel een bezoekje waard, terwijl reizigers die het liefst de populairste bezienswaardigheden in de omgeving willen bewonderen, hun hart kunnen ophalen bij Gardens by the Bay en Universal Studios Singapore™. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Stratencircuit van Marina Bay. Misschien moet je ook wat tijd vrijmaken voor Singapore Zoo, een topattractie die je eigenlijk niet mag missen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: Station Outram Park ligt op maar 7 minuten lopen en Metrostation Havelock op 8 minuten.

231 Outram Road, Singapore, 169040
In de buurt
- Orchard Road - 3 min. rijden - 2.3 km
- Bugis Street Shopping District - 3 min. rijden - 2.7 km
- Marina Bay Sands Casino - 4 min. rijden - 4.1 km
- Marina Bay Sands Skypark - 4 min. rijden - 4.1 km
- Universal Studios Singapore™ - 6 min. rijden - 4.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Ting Heng Seafood Restaurant - 2 min. lopen
- Long Ji Zi Char - 1 min. lopen
- Caffe Pralet - 2 min. lopen
- Kampong Chicken Eating House - 1 min. lopen
- Tiong Bahru Pau & Snacks - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: SGD 143.88 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Wangz
Hotel Wangz Singapore
Singapore Hotel Wangz
Singapore Wangz
Singapore Wangz Hotel
Wangz
Wangz Hotel
Wangz Hotel Singapore
Wangz Singapore
Wangz Singapore Hotel
The Forest By Wangz Singapore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over D'Hotel Singapore managed by The Ascott Limited
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 feb 2024
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Glenis
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Glenis
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Momoko, Yokohama
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Momoko
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sam
8 jul 2025
Sam
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KOJI
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
KOJI
7 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Martin
30 jun 2025
Martin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Andreas
22 jun 2025
Andreas
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ferhat
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ferhat
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
elvira
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elvira
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Edgardo Javier Martinez, Denton
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgardo Javier Martinez
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ramesh
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramesh
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shirley
9 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shirley
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROO
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROO
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Aaron
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Aaron
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Noburo, Warnbro
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Noburo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shubham
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shubham
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoon hyuk
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoon hyuk
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Mette
1 mei 2025
Mette
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rushdi
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rushdi
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Britta
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Britta
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nirmal
Reisde met familie en kleine kinderen
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nirmal
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hadi K
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hadi K
2 nachten verbleven in april 2025