Particuliere eigenaar

Uno Hotel Heathrow Windsor

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een spa en een restaurant in Slough

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Uno Hotel Heathrow Windsor

Twin kamer, en-suite badkamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een bureau
Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer | Badkamer | Een douche, een haardroger, handdoeken
Suite, en-suite badkamer | Overig
Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een bureau
Driepersoonskamer, en-suite badkamer | Exterieur

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Driepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 kingsize bed

Suite, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Verwarming
Ledtelevisie
Slaapkamers
Select Comfort
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
19-23 London Road, Langley Oak Hotel, Slough, England, SL3 7RL

In de buurt

  • Eton College - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Windsor Racecourse - 7 min. rijden - 6.6 km
  • Windsor Castle - 8 min. rijden - 7.0 km
  • LEGOLAND® Windsor - 9 min. rijden - 9.5 km
  • Dorney Lake - 10 min. rijden - 9.5 km

Lokaal vervoer

  • Slough Station - 3 min. rijden
  • Station A Station - 9 min. rijden
  • Heathrow Airport (LHR) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Damascene - ‬15 min. lopen
  • ‪The Chestnuts - ‬19 min. lopen
  • ‪New Shahi Kebab - ‬12 min. lopen
  • ‪Nashtaa cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Thyme - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Uno Hotel Heathrow Windsor

Hotel in de buurt van Windsor Castle
Profiteer bij Uno Hotel Heathrow Windsor van faciliteiten zoals een tuin, een bar en een restaurant. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en koffie/thee in de lobby
  • Een rookvrije accommodatie, conciërgeservices en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Uno Hotel Heathrow Windsor bieden voordelen zoals luxe beddengoed en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Ledtelevisies van 24 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Hindi, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 10 per dag)

Eten en drinken

  • In het weekend uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 09.30 uur tot 11.30 uur: GBP 10 voor volwassenen en GBP 7,95 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Nashtaa
  • Oak Bar

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Led-tv van 24 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Draagbare ventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.30 uur en 23.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en een toegangscode. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 10.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 10 voor volwassenen en ca. GBP 7.95 voor kinderen
  • Parkeerkosten: GBP 10 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Langley Oak Hotel
Uno Heathrow Windsor Slough
UNO HOTEL HEATHROW WINDSOR Hotel
UNO HOTEL HEATHROW WINDSOR Slough
UNO HOTEL HEATHROW WINDSOR Hotel Slough

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Uno Hotel Heathrow Windsor?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Uno Hotel Heathrow Windsor te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Uno Hotel Heathrow Windsor?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Uno Hotel Heathrow Windsor uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Uno Hotel Heathrow Windsor?

Dit hotel ligt in het centrum van Slough, op 3,3 km van Langley Park en op 4,9 km van Windsor Castle. Ook Eton College en Thames Path liggen binnen 5 km afstand. Slough Station ligt op 22 minuten lopen.

Beoordelingen over Uno Hotel Heathrow Windsor

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 115 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 115 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Tatsuya

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
値段が安くてよいが、カーテンが壊れていたり、床が汚れていたり、不潔な印象でした。
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Bethany alice

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to where we were going. Staff very freindly and helpful.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rachel

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Website Photos are very inaccurate. Dirty. Carpets are stained everywhere. No soap available. Window didn’t open. Would NOT recommend.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jon

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel we have ever booked. All three colleagues left after one night and we ended up booking alternative accommodation for them elsewhere. Highlights: • Human faeces on wall. • Stains all over walls next to headboard. • Urine in toilet upon arrival. • Given a room that hadn’t been cleaned - beds already slept in, towels on floor etc. Refund required. Unacceptable stay.
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was nothing good about this hotel.
4 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

William

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gave us key to someone else’s room got room eventually and it smelled awful opened windows but smell was still bad dirty unkempt hotel would not recommend to anyone
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Katie-Marie

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
It was convenient for my circumstances My room not like the photo Had to pay extra £10 on top for parking my car onsite No breakfast unless extra cost
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Nawaz

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs new mattress and carpet
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Chun Hei

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
That’s truly an horrible experience. The building is full of crack which made you feel unsafe. In the room, which is very very very smelly and dirty. The bed is dirty like ever being clean. The bathroom is blocked and jammed. The light is broken. I didn’t stay there with my family. Truly horrible!!!!!
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Darran

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Greit

Det var bra
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad Qasim

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
**Disappointing Stay – Would Not Recommend** I rarely leave reviews, but I feel compelled to share my experience with Uno Hotel Heathrow Windsor. From the start, the service was lacking – the staff were unprofessional and abrupt when answering the phone, which immediately set the tone for what turned out to be a very disappointing stay. The room itself looked desperately in need of attention. The walls were scuffed and peeling, clearly crying out for a decent paint job. The toilet roll holder was broken and just hanging loosely on the wall. The shower head only worked in two modes, neither of which were particularly functional, and to top it off, the sink only had hot water – no cold at all – which made washing hands uncomfortable. The carpet was filthy, clearly not cleaned thoroughly in a long time, and the overall condition of the room made the whole experience feel dirty and unpleasant. It’s such a shame because the location has potential, but the upkeep and service are far below acceptable standards. I won’t be returning, and I suggest others think twice before booking.
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

William

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Karen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed very comfy, and room was very quiet
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Lorato

9 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible hotel

On arrival I waited at the reception counter for a while as the receptionist was out the back on his phone and didn’t know that I was there for 10 minutes. When the receptionist appeared he was friendly and checked me in then accompanied me to my room & let me in. When he left me I had a look round and soon realised that the room was filthy & pretty much everything in the room was broken. The bathroom was absolutely disgusting & the shower was unusable for anyone taller than 2ft. To add to that the radiator was on full and the valve was broken so it couldn’t be turned down it was unbearably hot. I could say a lot more but you get the idea. I stay in hotels all week every week and this was the worst I have ever seen. So with all this in mind I went back to reception and asked for a full refund for the 2 days and he said he could show me another room so I agreed to have a look. The next room had an ok shower room and wasn’t as grimy as the first so I agreed to stay. It was fairly comfortable but very noisy from other guests who seemed to be in and out constantly slamming doors and very loud talking and shouting. I don’t think it helps that there are big gaps under the room doors and the sound transfer straight in to your room & this is also a fire risk. I stayed 2 nights and was woken up on both of them. It feels a bit like people live at this hotel the communal entrance & stairs and filthy, it looks like it hasn’t been cleaned for years. Definitely a 1 star not 4 as advertise
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

John

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

No, No and No

It is at best a hostel! Nothing works and it is dated, dirty and not a hotel worth staying in.
Drawing on walls
Wires
Iron burnt stain
Another stain
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Gomathi

1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Christina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely shocking accommodation. Please avoid.
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Anthony

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Liam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid

Room was dirty and in poor condition especially the bath and carpets, heating didn’t appear to work either, tried to call reception multiple times but no answer and send them a message via the hotels.com app but no reply, wouldn’t stay here again.
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Nina

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is NOT a 4 star hotel, it’s a guest house with rooms in horrible states which look nothing like the pictures. The wifi was not working at all and the water in the shower was freezing cold, very disappointed.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Rohit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rosia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was not how expected
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023