Gatra Ubud Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Paleis van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gatra Ubud Inn

Terrein van de accommodatie
Terrein van de accommodatie
Een minibar, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Details aan de binnenkant
Deluxe kamer | Een minibar, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Sugriwa No.16, Padang Tegal, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Paleis van Ubud - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Saraswati-tempel - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Apenbos van Ubud - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Campuhan Ridge Walk - 18 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 76 min. rijden

Restaurants

  • ‪Atman Kafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Clear Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Golden Monkey - ‬3 min. lopen
  • ‪F.R.E.A.K Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪Sun Sun Warung - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Gatra Ubud Inn

Hotel in de buurt van Apenbos van Ubud
Faciliteiten zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras en een ligging in de buurt van Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud maken van Gatra Ubud Inn de ideale accommodatie. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Naast voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Gatra Ubud Inn bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Balkons, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: IDR 50.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massage

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tot middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. IDR 50000 voor volwassenen en ca. IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gatra Guest House Ubud
Gatra Ubud
Gatra's Guest House Ubud Bali
Gatra Inn
Gatra Guest House
Gatra Ubud Inn Ubud
Gatra Ubud Inn Hotel
Gatra Ubud Inn Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Gatra Ubud Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Gatra Ubud Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Gatra Ubud Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Gatra Ubud Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Gatra Ubud Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000.00 per voertuig.

Waar ligt Gatra Ubud Inn?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Ubud, binnen 10 minuten lopen van Spiritueel Centrum Sinar Suci, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 1,2 km.

Beoordelingen over Gatra Ubud Inn

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 39 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s a really great hotel! I can’t say anything bad about it, the staff is very kind and it’s a lovely hotel
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Mary-Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The grounds were lovely and relaxing. The room was clean and comfortable. The staff were very friendly and helpful. The location is walking distance from restaurants and shopping.
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom tiles not waterproof leading to damp patches in bedroom. Staff wonderful. Landscaping great. Central convenient location.
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Tomas Bo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fint hotel

Et fint hotel til prisen. Rigtig lækker morgenmad og venligt personale. Deres WiFi er temmelig ustsbklt.
5 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Kazuo, Tokyo

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location for good value

Very friendly staff and super attentive with our needs.
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Christa, NSW Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Crap service gave booking to someone else

When i arrived they had no room even though I had paid in advance They tried to make me get on the back of a motor bike to go somewhere else I am 60 They tried to get me to leave without my bags promising to send them" later" After 2 hours they got a car and I was dropped at the top of a hill and had to carry my own suitcase down a steep walkway almost falling over several times Worst service i have ever had overseas. I am disappointed in expedia as well for not making sure bookings are kept and for not providing better service to fix up problem. I would not have stayed at the place they sent me if I had a choice
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Simplecity

Very simple and clean accomodation, even NO TV...XXI. century..... simple breakfast, helpful staff.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

E, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, convenient location fresh cooked breakfast
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

couple, cairns

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quiet but close to city center

Quiet , comfy and spacious rooms , we had balcony room, few stairs but worth the effort, fantastic shower, internet a bit slow sometimes but wasn’t an issue , good breakfast with fresh fruit and juice and coffee to start your day . Very Helpful staff . Will definitely comeback . Thanks Gatra inn .
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Rima, Lebano

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel because in the city center but there is a bad smelling in the room and durty sheets and pillows .u can't sleep well.but nice staff
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Roman, North Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, great location

Really nice hotel with very friendly staff in excellent location. Highly recommended as I would stay here again next time I am in Ubud.
8 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

No-frill hotel

Clean and nice hotel. Good breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean hotel. Super convenient location. Scooter rental was extremely convenient. Friendly staff with breakfast served on your own, semi-private balcony.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

satopin, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Affordable & nice hotel

I stayed there for 7 nights. It was a very clean, spacious & comfortable room. The bed is comfy to sleep in. All staff were friendly. The location was also good. It's close to the main road and everything in a walking distance. Only they do not have a TV and a swimming pool. But I didn't mind it at all. It's kind of located in the back street, so you don't have to worry about any party or bar music at night.
7 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
민박같은 느낌~방은 쾌적하고, 아침식사는 깔끔하면서도 맛있었고, 주변 구경하기에 위치도 좋았다. 우붓에 오면, 꼭! 다시 오고싶은곳~
3 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

きーちゃんママ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ウブドの街に近いコスパの良いホテル

ウブドの中心にほど近いホテルです。 安いので多くのものは期待はしてませんでしたが、コスパは良いです。 また利用したいです。 ヘアードライヤーはお願いすれば貸してくれます。 朝食は前日にメニューから選び、朝食の時間を伝えると準備してくれます。中庭でのんびり食べることができます。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

話せば分かる

ぶっちゃけ初日・翌日の印象では最低評価を付けようと思ったんですよ。だってバスタオルをもう1枚もらおうとしたら(ふかふかの枕だと首が痛くなるので、細く丸めたバスタオルを首のカーブに当てて寝たいのです)何号室で宿泊客は何名で(1名なのに)どうして余分にバスタオルが必要なのか事細かに説明を求められるし、翌日の朝食後に仮眠してたらこちらが起きてドアを開けるまでドアをドンドンドンドン!!!!叩いて無理やりにでも室内清掃しようとするし。室内に電気ポットがないのでお茶を飲むためのお湯が欲しいと言ったら1回10000ルピア(約100円)かかると言うし。何なんだ!!(怒)と。でもまぁ、生活上(当方、徹夜で上演される伝統的影絵芝居の研究をしています)朝は起きるのが遅いから室内清掃をお願いしたい時はこちらから言うし、毎日でなくても構わないetc、何でもこちらからきちんと話せば分かってくれます。結局、お願いすると魔法瓶に入れたお湯をタダでくれました。水道水を沸かしたものなので、インドネシアでの生活が長くない方はお腹を壊す可能性もゼロではないですが…。こちらのゲストハウスは何事も要相談です。何でも話せばスタッフも考えてくれます。滞在中に重い生理が来てにっちもさっちも行かなくなった時に買い物に行ってきてくれた恩は忘れません。助かりましたありがとうございます。ちなみにWi-Fiは不安定だったのでweb閲覧はできますがskypeはできません。そのためskypeを使用しての語学レッスンができませんでした。TVもありません。(あった形跡はありますが)。近所にレストランやランドリーがあります。バイクに乗れるかGojekというバイクタクシーのアプリがあればそこそこ生活には困りません。部屋は清潔でした。朝食はピサンゴレン(揚げバナナ)が個人的に好きでした。

6/10 – Redelijk

shacie, japan

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

소음과 서비스면에서 별로였어요.

데스크쪽 룸에서 묵다가 룸에서 시큼한 냄새때문에 참을 수 없었고, 바로옆이 공사장에 닭이 살고 있어 방을 옮겨달라고 했는데 풀부킹이라고 안된다고 해서 어쩔 수 없나보다 했는데 그날 그 방 비어있더군요.. 다음날 왜 룸이 비어있냐 그래도 미안하단 말 한마디를 안하더군요. 다시 옮겨달라고 해서 데스크 반대방향으로 옮겼어요... 그 룸은 냄새도 안나고 소음도 적고 좋았으나 서비스면에서는 별로였습니다. 이 정도 룸컨디션에 수영장 포함된 홈스테이는 찾아보면 많은듯요..

8/10 – Goed

クロアキ, 関西

Positief: Personeel en service

ウブド散策するには位置が最高

最高の立地で、ハノマン通りから東に一本ずれた南北の道に接していて、ハノマンまでもすぐ。スタッフも精力的にしごとをして、英語の不備な私の意向をくみ取って助けになろうと関わってくれます。ホームステイ的なもので、ホテルの快適さとは、大きく異なります。スイートが1室だけで そこに2泊したのですが、少し昼間でも暗いのが難点でした。向きからみて、スイートでない部屋は明るいと感じました。 5分以内に美味い麺レストランや、日本人経営のワルンがあり、90円のカステラわ絶品でした。

10/10 – Uitstekend

Christian & Amy, Cali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful guesthouse, close to everything

The room was clean and spacious. The suite was fantastic, huge bathroom and perfect shower. The standard rooms were nice as well, slightly smaller. Only complaint was that the wifi was spotty in the rooms. It worked well in the courtyard. Also, no television, but we weren't there to watch tv. ]

8/10 – Goed

luciano

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nice garden and room

Very nice garden and room(suite) Only negative point was than in a 3 days stay towels were never changed. Not a big deal for me, I suppose you've to ask