Massage

Beoordelingen van Cormoran Boutique Hotel & Cenote Tulum

3.5 out of 5
Cormoran Boutique Hotel & Cenote Tulum
Carretera Tulum - Bocapaila KM 10, Ejido Pino Suarez, Tulum, QROO

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 51 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

b

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They says pet friendly but received hostility when in rough fly pet Told there is zero tolerance for pet, the ‘welcome’ was stressful, frustrating and false accusations left me feeling unsafe here. The manager, Andrea is unprofessional and argumentative There are railings missing from the 2nd floor porch which feels unsafe
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van A op 5 apr 2024
Dear Browny .. is a shame that you think this of our hotel .. when we have evidence of all communication which was nothing but polite since the beginning. But you were under stress cause you had problems with your dog on the street which is not the responsibility of the hotel. We tried to be helpful to you, But you were very argumentative and not wanting help. You decided to stay longer in the hotel so maybe we are not as bad as you said.. and you decided to get rid of your dog. Which was your decision NOT our request...

10/10 – Uitstekend

Francisco

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Valeri

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kyra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Blake

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tina

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nieves Palerm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar es bonito con cabañitas amplias y comodas . Para mi gusto faltaria un calentador de agua y quizas una cafetera para no tener que molestar en recepcion. Los alrededores son tranquilos teniendo en cuenta que el hotel esta en la zona hotelera de Tulum, lo cual significa que en menos de cinco minutos te encuentras en plena zona de restaurantes, bares y clubs. Un plus es el cenote desde donde puedes tomar el sol y bañarte tranquilamente.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay :)
We loved staying at Cormoran, with a private Cenote, you can go swimming and kayaking, and they have free to hire bikes to ride around Tulum. The hotel is a little bit out of the main restaurant area so it’s really lovely and quiet. The staff are very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Gonza op 13 sep 2023
Thanks for taking the time to leave us a review Jessica! Glad we could make you feel comfortable during your stay here in Tulum.

8/10 – Goed

Kathy

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van hotel cormoran op 13 apr 2023
hola muchas gracias por su visita esperamos verlos de vuelta

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BED BUGS
Booked six nights at Cormoran Tulum (partner hotel to Posada Lamar and Casaambar) but left the first morning after being bitten all-night then waking up to bedbug blood-stained sheets. Hotels.com (aka Expedia) advised us to check-out immediately, assuring us they’d escalate the health violation issue to obtain a refund from the hotel. 72 hours later, Hotels.com responded, “The hotel has advised they will only honor the original cancellation policy and have declined your refund request.” In the end, one sleepless night cost us nearly $1,000. Needless to say we wouldn’t reco Cormoran or Hotels.com/Expedia.
Bed bug blood-stained bed sheeets at Cormoran Hotel, Tulum
Bed bug blood-stained bed sheeets at Cormoran Hotel, Tulum
Bed bug blood-stained bed sheeets at Cormoran Hotel, Tulum
Bed bug blood-stained bed sheeets at Cormoran Hotel, Tulum
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Leo op 16 feb 2023
ok! checkead

10/10 – Uitstekend

Adriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ils on solucione mon problème avec les dates en minutes, le service excellent et l’hôtel autant que la chambre magnifiques ! La seule chose est que sur votre site il a une plage mais non la plage est à 400 mts
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Leo op 4 jan 2023
Muchas gracias! estamos felices de tu visita! Te esperamos nuevamente cuando quieras visitarnos! Saludos Adriana!

2/10 – Ontzettend slecht

Diane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BED BUGS
Booked six nights at Cormoran Tulum (partner hotel to Posada Lamar and Casaambar) but left the first morning after being bitten all-night then waking up to bedbug blood-stained sheets (photos attached). Hotels.com advised us to check-out immediately, assuring us they’d escalate the health violation issue to obtain a refund from the hotel. 72 hours later, Hotels.com responded, “The hotel has advised they will only honor the original cancellation policy and have declined your refund request.” In the end, one sleepless night cost us nearly $2,000.
Cormoran Tulum bedbugs blood-stained sheets
Cormoran Tulum bedbugs blood-stained sheets
Cormoran Tulum bedbugs blood-stained sheets
Cormoran Tulum bedbugs blood-stained sheets
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van ... op 14 jan 2023
...

10/10 – Uitstekend

Joanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this little boutique hotel. The rooms are big and super clean. It was quiet and close to the hotels I like to go to. They have a really nice cenote. Highly recommended, I will definitely stay there again.
Reactie van Sabyna Domingos op 2 dec 2022
Thank you so much for your comments, our team works very hard to offer a service with quality and warmth.

8/10 – Goed

Maya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
You need a car if you are staying at this hotel. No beach access anywhere close by. Beautiful room, but soo humid. Breakfast is nice but very minimal and simple. Really far down the hotel strip. Very secluded. Nice staff. Clean pretty and natural hotel, but very quiet with no amenities at all.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Gonza op 22 aug 2022
Thanks for taking the time to leave us a comment Maya!

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cormoran hotel surpasses expectations. Not in a busy area on the hotel zone, but perfect for tranquility and peace. They give access to their private Cenote and a beach front pool. Room "Cormoran" has a balcony and a private rooftop terrace with hammocks overlooking the jungle. Overnight security and plenty of parking if driving a vehicle.
10 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Gonzalo op 22 aug 2022
Thank you very much for your comments, we hope to see you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Eyerusalem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this property are very kind. It is a peaceful and private area. I enjoyed my stay.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Matt op 30 jun 2022
Thanks for taking the time to leave us a comment Eyerusalem! Glad you enjoyed your stay and the privacy :)

10/10 – Uitstekend

evelina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved that place! Ppl working there are super nice and helpful especially the manager Diego! Definitely going to stay there again!
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Matt op 26 jun 2022
Thanks for the review Evalina! Glad to hear you'd stay with us again. Reach out when you are coming back!

10/10 – Uitstekend

GUSTAVO ADOLFO LOPEZ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El servicio fue extraordinario y agregar que me concedieron la solicitud especial que requerí, y el staff del hotel cormorán accedió sin ningún problema a mi petición ya que cumplía aniversario con mi esposa
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Matt op 10 jun 2022
Gustavo thank you for taking the time to leave us a review here! It sounds like the anniversary went well. I'm glad we could make your day so special and that there weren't any problems during your stay. Happy Anniversary again!

10/10 – Uitstekend

Roxanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was absolutely beautiful. They have their own private cenote. It's quite away from dining but would definitely stay here again. Oh and only downfall is that AC can only be used from 9pm - 7am.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Matt op 24 jun 2022
Thanks for the amazing review Roxanne! Glad you made use of our private cenote ;) None of the other hotels have benefits like ours. As for the A/C I understand you think its a downfall but so is burning diesel 24/7/365. I'm happy it wasn't too big of an issue for you and you got to cool off in the cenote :) If you come back reach out and we'll see what we can do about a discount! Thanks for choosing us for your stay!

10/10 – Uitstekend

Heather, High Ridge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and peaceful property. In love with my room and privacy offered. Would definitely stay again!
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Matt op 31 mrt 2022
Thank you so much for your kind words, Heather. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.

10/10 – Uitstekend

Walter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place, very clean and very nice staff. Will return.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Diego San op 6 mrt 2022
Hello Walter We hope you return to the hotel soon, we are glad to know that your stay with us was to your liking. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Matt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay at the Cormoran.
We had a great time at the Cormoran. I will say, it is basically the southernmost hotel on Tulum beach and getting in and out of there every day through that road is kind of a nightmare, so keep that in mind if you're leaving the Tulum Beach area...even the north end of the beach can take a while to get to by car. Otherwise, the Cormoran was great. Breakfast was meager...coffee, toast, and fruit, but the rooms are cool and so is the cenote. Lots of cool fish swimming around and very pretty.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Recepción Cormoran op 24 feb 2022
Thank you very much for your comments, we hope to see you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wow, what a beautiful hotel! My wife and I came here for a relaxing trip, and enjoyed so much basically having a cenote all to ourselves. The location is great, close enough to the hustle and hustle but far enough so that you don’t have to worry about relaxing. It’s also right next to the area’s biggest biosphere, which I would highly recommend! Thanks to all the helpful staff who were always cheerful and helpful at any hour.
8 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Recepción Cormoran op 24 feb 2022
Thank you very much for your comments, we hope to see you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

José guadalupe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good option
Great and magical placer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Recepción Cormoran op 21 nov 2021
Agradecemos tu comentario! Esperamos verte de nuevo en éste mágico lugar

10/10 – Uitstekend

Miles

4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Frond Desck op 17 nov 2021
Gracias, espereamos verlos pronto.

8/10 – Goed

Oscar Ricardo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena opción, podría mejorar el desayuno.
Buen hotel, el personal muy amable y te prestan bicicletas que resulta muy útil para andar en la zona hotelera.
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Diego San op 9 nov 2021
Hola Oscar, apreciamos demasiado tu respuesta. Esperamos verte de nuevo en Hotel Cormoran Te mandamos un saludo de parte de todo el equipo

4/10 – Matig

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Peut mieux faire…
L’hôtel est situé au bout de la zone hôtelière ce qui fait que l’accès, en raison du trafic et de l’état pitoyable de l’unique route, est très long. Le personnel est très gentil mais le petit-déjeuner est très moyen tant au niveau de la qualité que de la quantité. Nous avons écourté notre séjour…
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Diego San op 25 sep 2021
Salut Alexandra. Nous sommes désolés que vous ayez écourté votre séjour, nous apprécions votre commentaire et nous améliorerons la qualité des petits déjeuners. Malheureusement, la route vers la zone hôtelière n'est pas entre nos mains, mais nous comprenons le désagrément. Avec nos meilleures salutations

8/10 – Goed

Rolando

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen precio para la.zona
El lugar esta bonito y cómodo. Solo falta resolver el asunto del acondicionador de aire, muy caluroso en las horas q está apagado.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Diego San op 24 aug 2021
Hola Rolando, apreciamos tu comentario y será nuestra prioridad #1 arreglar lo del aire acondicionado. Esperamos verte pronto!! Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel met and exceeded all of my expectations. The staff was incredibly courteous and friendly. The place is absolutely gorgeous. You’re lucky if you get to stay here! It’s a gem in near the end of the hotel zone. When I come back to Tulum, I’ll definitely come back here. I love it so much! Free parking, complimentary breakfast, beautifully kept, cenotè in the back. Just perfect.
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Diego San op 26 mei 2021
We really appreciate your nice comment about our facilities, you are welcome the times you want to visit us and each of them, we will improve our attention. It was a pleasure to have you with us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hôtel au cœur de la nature ! Attention seulement aux bêtes. Tout était parfait ! Équipe à l’écoute. Lit hyper confortable. Chambre décorée avec goût. Je recommande fortement aux aventuriers. Structure totalement atypique ne vous attendez surtout Être accueilli dans un hôtel comme on n’en a l’habitude. Dépaysement calme et repos garantie !
5 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Diego San op 23 apr 2021
We appreciate your comment about your stay with us. It is very important to treat our guests in a unique way. We hope to see you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Diego San op 8 feb 2021
Hello, was there a problem with your reservation?

10/10 – Uitstekend

Colton, Vancouver, Canada

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Would definitely stay again. It’s a cheaper place but just as nice as some of the other more expensive ones on Tulum beach.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Diego San op 18 jan 2021
We appreciate your comment and we hope you will come back with us soon. We send you a greeting from all the staff of the Hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a serene and magical place. Off the beaten path of bustling Tulum but bikeable to the action. Staff was so kind and accomodating. The bungalows are adorable and comfortable. It's a very special posada.
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van -DiegoSan- op 12 jan 2021
We appreciate your nice message! Hotel Cormorán seeks that our guests feel as a family and enjoy their stay with us. The staff sends you a big hello and we hope you enjoy our magical place again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
I was so excited for my birthday trip to Tulum. I was especially excited to stay at the Cormoran, in the jungle rooftop room, that I paid EXTRA for! How disappointing it was to be given a room that I did not request, that was a downgrade. I was told there’s only one room like that and it’s already booked! I assumed I would be refunded the extra I paid! Nope they tried to give me peso’s for a stay that I paid USD for, and it was only $35. No way is that fair, nor does it make any sense! I finally was moved to the room in which I booked, on the last day of my trip!!! Beautiful room! Simply gorgeous but I only spent 3 hours in the room, didn’t get to see the rooftop view because it was night, and didn’t even get to sleep in the bed because of my early flight. Pros: - Rooftop Jungle room is gorgeous (if you actually get the room you book) - Kind staff - Cenote (nice long adventurous walk through the jungle) Cons: - Horrible breakfast. Stale bread for toast, a few slices of fruit, tea or coffee, oats & some kind of watered down yogurt. - Flamingo room: so many bugs got in the room at night. This rooms roof isn’t completely sealed and they have open spaces - Location: very end of the hotel zone. It took an extra hour with traffic to reach the hotel. 15min walk to the closest restaurants - AC from 11p-5am but doesn’t even work! (It gets HOT) - No one knew about this hotel. Taxi drivers had a hard time finding I wouldn’t stay here again. Try Coco Tulum instead
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Cormoran Team op 6 dec 2020
Hello. I hope you are having a good day. We so sorry for not meeting your expectations we ask to you for an apology Thanks for your comments, this will help us to get better everytime, we care about your opinion Kind regards from Cormoran

10/10 – Uitstekend

Alfonso

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Cormoran Hotel op 3 dec 2020
Thank you so much for your comment Cormoran appreciates your comment, we are glad that you enjoy your stay with us

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Cormoran Team op 24 nov 2020
Hola , lamentamos mucho no haber podido cumplir con tus expectativas, una disculpa de antemano, trabajaremos en equipo para seguir mejorando y mejorar nuestro servicio. Saludos cordiales Equipo FrontDesk Cormoran

2/10 – Ontzettend slecht

Sofia, Mty

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nunca ingrese al hotel. Esta cerrado y sigue publicado.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Equipo de Cormoran Tulum op 22 sep 2020
Hola Sofía, lamentamos mucho no haber podido servirte en esta ocasión. Nos estamos preparando para recibir clientes nuevamente dada la situación actual del COVID-19 . Sin embargo, de manera muy amable ofrecimos una opción de mejoría para que disfrutará la estancia.

10/10 – Uitstekend

LuisXavier, PuertoMorelos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No trataron excelente y el lugar es increíble! Las habitaciones son de ensueño.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van GUEST SERVICE TEAM op 6 jul 2020
Estimado Luis Xavier, muchas gracias por tan amables comentarios! Es muy grato saber que alcanzamos su expectativas. Para nosotros fue un placer haber sido parte de una perfecta escapada a Tulum. Estaremos encantados de verles en alguna otra ocasión! Gracias por elegirnos.

8/10 – Goed

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo soggiorno
Resort molto carino formato da soli bungalow con cenote privato. Personale gentile e disponibile. Ottima colazione a base di frutta fresca. Pulizia ottima e posto auto disponibile.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Front Desk op 26 feb 2020
Caro Angelo, accogliamo con favore i tuoi commenti sul soggiorno a Cormoran Tulum. Questo ci spinge ad essere migliori ogni giorno, siamo molto felici di aver raggiunto le tue aspettative e che ti è piaciuto stare con noi. Speriamo di vederti la prossima volta. Saluti, Leyver Mtz

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest Service Manager op 15 jan 2020
Gracias por tan buena puntuación! Nos alegra escuchar que disfrutó del servicio e instalaciones que nos caracteriza. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Elinor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
18 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Property was under construction and not able to take guests. We had to find another place to stay. This property should have never been available to book on the website - very frustrating to arrive after a long trip just to find out your pre-arranged hotel is not even operating.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto todo, el ambiente es bueno y la cercanía del personal excelente
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property has mangroves and a cenote within it's grounds. The rooms are really spacious. Lots of birds and iguanas. Great breakfast.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rafa op 14 jul 2019
On behalf of the team I want to thank you for your preference and your comments, which help us provide you with a better experience during your visit

8/10 – Goed

MACKLIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
el Hotel es lindo , solo su recepción realmente no esta al nivel de un hotel boutique muy muy rudimentaria. pero tiene un gran plus con el cenote pero no pudimos entrar ya que estaban reparando la plataforma la habitacion esta excelente algunos bichos pero es normal porque estas en medio del manglar..
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Rafa Pola op 16 jul 2019
A nombre de el equipo quiero agradecer su preferencia y sus comentarios, los cuales nos ayudan a brindarles una mejor experiencia en su visita

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Rafa Pola op 14 jul 2019
On behalf of the team I want to thank you for your preference and your comments, which help us provide you with a better experience in your visit

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A simple but beautiful hotel with a lovely cenote attached to it. All the staff are very friendly and helpful
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rafael Pola op 14 jul 2019
On behalf of the team I want to thank you for your preference and your comments, which help us provide you with a better experience in your visit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Agnes

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff - always happy to help however too inexperienced to run a hotel. Room i got was not matching the one of my reservation being quite dark and humid. Had to leave my hotel every day before 8am and did ask to receive my breakfast before that time - it never happened. Bed sheets were dirty and safe not even existing. Bike available for free but rusty with brake not working properly. Positve thing: the lovely cenote. Way too high priced and in comparison to other location, it is a rip off. They should price it down till they get to the right standard level.
7 nachten verbleven in maart 2019