3 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Barceló Ixtapa All Inclusive

3.5 out of 5
Barceló Ixtapa All Inclusive
1 Blvd Ixtapa S/n, Ixtapa, GRO

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 340 van 872 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 305 van 872 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 141 van 872 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 872 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 872 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Abigail

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mei 2024
Estimada Sra. Abigail,estamos felices de saber mediante la encuesta de satisfacción que le han gustado nuestras instalaciones y servicio. Le esperamos nuevamente en esta su casa.

8/10 – Goed

Abraham Adalberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mei 2024
Estimado Sr. Abraham Adalberto, apreciamos el tiempo que ha dedicado a responder la encuentra de satisfacción y hemos entendido que su estancia fue lo que deseaba y que tenemos áreas de oportunidad a mejorar. Esperamos que en su siguiente visita pueda ver los cambios que hemos efectuado para mejorar el confort de nuestros huéspedes.

10/10 – Uitstekend

Ruben

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien ubicada y accesible
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mei 2024
Estimado Sr Rubén, le agradecemos sus amables palabras sobre la ubicación del hotel y su cercanía a la playa. Verdaderamente, nuestro hotel está situado en una zona inmejorable en Ixtapa y que permite a los huéspedes disfrutar de toda la playa El Palmar. Le esperamos nuevamente.

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Channel Manager op 10 mei 2024
We are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day.

10/10 – Uitstekend

ROSA EDITH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención del personal es muy buena. Sugiero modernizar el área de la palapa, no concuerda con lo demás,
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 10 mei 2024
Estimada Sra. Rosa Edith,estamos muy agradecidos por sus elogios hacia nuestro personal, cuya bondad y amabilidad es una de las mayores fortalezas de nuestro hotel y me comprometo a felicitar a todos ellos en su nombre por la contribución a su bienestar durante su estancia en nuestro hotel.Hemos tomado nota la sugerencia y la trasladaremos al área correspondiente. Los esperamos nuevamente.

8/10 – Goed

Édgar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bueno
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 10 mei 2024
Estimado Sr. Edgar, muchas gracias por evaluar nuestras instalaciones y servicio.Los esperamos nuevamente.

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 30 apr 2024
We are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day.We are waiting for you again, this is your home

8/10 – Goed

SIMON K.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property and staff were very good. The food overall was below average!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 30 apr 2024
We also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

10/10 – Uitstekend

Carlos Emmanuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Estimado Sr Carlos, estamos contentos de saber que su estancia fue satisfactoria y que se ha llevado una gran experiencia. Lo esperamos nuevamente.

10/10 – Uitstekend

Scott

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value, excellent kind employees, wonderful amenities.
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Dear Mr Scott, we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. On the other hand, we are grateful for your highlight on the quality of the products and drinks. We look forward to seeing you next vacation.

10/10 – Uitstekend

Rafael, Sacramento

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a good experience and awesome service.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Dear Mr. Rafael, we are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day and are grateful for your highlight on the experience.

8/10 – Goed

Amy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Estimada Amy, agradecemos el tiempo que tomó para evaluar nuestras instalaciones y servicio. Le esperamos nuevamente.

2/10 – Ontzettend slecht

Pedro

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Estimado Sr. Pedro, lamentamos que su estancia no haya sido satisfactoria, nos hubiera gustado que durante su estancia se acercara con alguno de nuestros ejecutivos, estamos seguros que podíamos hacerlo mejor, continuaremos trabajando en las áreas de oportunidad que nos ha señalado ya que nuestro principal interés es la satisfacción de nuestros huéspedes.

8/10 – Goed

Yvonne

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is well maintained. The staff is very friendly and helpful. Ery safe feeling at hotel and across the street where they are very friendly and helpful also. Love going to Ixtapa!!! Barcelo is the best hotel so far!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Dear Ms Yvonne, we are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. Thank you for giving us your trust and preference

10/10 – Uitstekend

Gerardo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is very nice
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 20 apr 2024
We are very happy that your stay was satisfactory. We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un excelente hotel muy buenas instalaciones y atención de 10
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 12 apr 2024
Estamos encantados de que su estancia haya sido satisfactoria. Le esperamos nuevamente.

8/10 – Goed

jose

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel comida y personal bien instalaciones falta manto
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 12 apr 2024
Apreciamos mucho que elogiara nuestro plan de alimentación del todo incluido, así como mención del staff. Estamos trabajando diariamente en el mantenimiento tanto de las instalaciones como las habitaciones, continuaremos reforzando esta área de oportunidad que nos señala.

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo me pareció excelente, consideración de posibilidad de restaurante de especialidad a partir de dos noches.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Channel Manager op 12 apr 2024
Estamos encantados de que haya disfrutado del todo incluido, lo que permite a nuestros huéspedes disfrutar de nuestros bares y restaurantes. Hemos tomado nota de la sugerencia de los restaurantes de especialidades, aunque nos gustaría comentar que contamos con un concepto Premium Level que le da acceso a las cenas de especialidades por cada noche de su estancia además de otros beneficios como room service 24 hrs, bebidas exclusivas, acceso a la sala lounge, entrada anticipada y salida tardía. Los esperamos nuevamente.

2/10 – Ontzettend slecht

Saul Chavez

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 24 apr 2024
Estimado Sr. Saul Chavez, primeramente nos disculpamos por los inconvenientes que hayan podido ocurrir durante su estancia, nos hubiera gustado que se acercara con alguno de nuestros ejecutivos y hacer su estancia más placentera.Hemos tomado nota de los rubros con oportunidad de mejora. Deseamos nos brinde la confianza de servirle nuevamente y poder cambiar su experiencia en las instalaciones y servicios que ofrecemos.

8/10 – Goed

pedro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van channel manager op 5 apr 2024
Muchas gracias por evaluar nuestras instalaciones y servicios. ¡lo esperamos pronto!

2/10 – Ontzettend slecht

Raul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy sucia y vieja la habitación
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 29 mrt 2024
Estimado Sr. Raúl, lamentamos leer acerca de su descontento con la limpieza de su habitación en Barceló nos esforzamos por proporcionar la eficiencia total en esta área. Somos plenamente conscientes de que la higiene y la limpieza son aspectos de gran importancia para que nuestros huéspedes se sientan cómodos al 100% en nuestros hoteles. Apreciamos que haya contactado a nuestra recepción y lamentamos que con el cambio de habitación y los demás servicios del todo incluido, no lográramos cambiar su percepción. Nos comprometemos a modificar cualquier actuación que nos aleje de nuestro objetivo, el cual es que nuestros huéspedes se sientan atendidos y bienvenidos en todo momento.

6/10 – Redelijk

Levi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The property is very well maintained, but definetely showing its age. The staff was extremely courteous and helpful. The wifi was undependable, and the food was just average, but the location is beautful with lots of easy excursions from there.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 28 mrt 2024
We appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.We will continue working in the areas of opportunity that you mention. We look forward to seeing you on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Makayla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 28 mrt 2024
We are excited to know that your stay was satisfactory. We are waiting for you again.

10/10 – Uitstekend

Osmin Antonio

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 16 apr 2024
Estimado OsminApreciamos el tiempo que ha dedicado para evaluar nuestras instalaciones y servicio, nos entusiasma saber que su estancia fue satisfactoria.

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un lugar agradable y bien atendido.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 27 mrt 2024
Estamos encantados de que haya disfrutado del todo incluido y apreciamos sus encantadoras palabras con respecto a nuestro personal. Su amabilidad y gentileza son, sin duda, uno de los principales activos de nuestro hotel. Les felicitaremos en su nombre por la contribución que han llevado a cabo para asegurar su bienestar durante su estancia con nosotros.

10/10 – Uitstekend

jorge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like how all staff trick you as king 👑 and queen 👑
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 22 mrt 2024
We are happy that your stay was satisfactory and that our staff made you feel special. We are waiting for you again in this his house.

8/10 – Goed

Gene Alan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 22 mrt 2024
Apreciamos el tiempo que ha dedicado para evaluar nuestras instalaciones y servicio. Nos agrada que su estancia haya sido satisfactoria. Trabajaremos en las áreas de oportunidad que nos señala. Le esperamos pronto.

8/10 – Goed

Juan Pablo, Morelia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Solo tengo que destacar que algunas de sus instalaciones estaban descuidadas pero la atención es muy buena
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 21 mrt 2024
Estimado Sr. Juan Pablo, muchas gracias por tomar tiempo de evaluar nuestras instalaciones, tenga seguridad que seguiremos trabajando para mantener en buena presentación las áreas y también apreciamos sus elogios a nuestro equipo, ellos trabajan muy duro todos los días para asegurarse de que nuestros clientes se sientan bien atendidos en todo momento.

8/10 – Goed

DEC

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unos días de descanso familiar para recordar, un clima excelente y una playa divertida. Nos dieron habitaciones vista al mar eso mejoró la experiencia. Algunos temas de mantenimiento que deben cuidar y mejorar la variedad en el buffet.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 21 mrt 2024
Nos encanta leer que se llevan una buena experiencia de su estancia en nuestras instalaciones y también de la belleza de Ixtapa, poder disfrutar de los atardeceres sobre el mar desde la habitación. Trabajaremos en las áreas de oportunidad que nos señala y los esperamos de vuelta.

8/10 – Goed

Freddy, WASHINGTON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 21 mrt 2024
Estimado Sr Freddy, agradecemos el tiempo que ha tomado para evaluar nuestro servicio e instalaciones, le esperamos de nuevo en esta su casa.

8/10 – Goed

Carol

Reisde met partner
We have stayed here 4 or 5 times. It is dated however the staff are marvellous.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 21 mrt 2024
Dear Ms. Carol, first of all we would like to thank you for your preference and also that you will highlight the kindness of our staff. Although the construction is some years old, we make sure to ensure that the rooms are comfortable, renewing the beds annually, as well as keeping the furniture in good presentation. . We are waiting for you again in this her house.

8/10 – Goed

Myrna

Positief: Netheid, personeel en service
14 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mrt 2024
Estimada Sra MyrnaPrimeramente agradecemos en tiempo que ha dedicado para evaluar nuestras instalaciones y servicio. Le esperamos nuevamente en esta su casa

8/10 – Goed

Edward

Reisde met familie
Property is beautiful but needs updates . Washrooms on the property need help , toilets trouble flushing. Our bathroom had a slight sewer odour. The food/ buffets were great , lots of options ..
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mrt 2024
We are grateful that you pointed out the quality and gastronomic diversity. We will work on the areas of opportunity that you mention

8/10 – Goed

Michael, Spokane Valley

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This was my second time staying. Last time was 14 years ago. 1. The fridge did not work, 2. Air conditioning did not work 3. Hot water did not work. 4. Food was exactly the same every day. Now all but the food was fixed but room seemed weathered. I had non of these problems my last stay.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 16 mrt 2024
We are happy that you returned to our property and that this time there were no maintenance details. We are sorry that the buffet food was not to your liking... we will continue working on the diversity of daily preparations, but we would like to comment that we have a policy that if you do not like something about the buffet you can ask the captain or waiter to prepare it. of the dish of your liking.

10/10 – Uitstekend

Arit Abigail

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 1 apr 2024
Estimada Arit, apreciamos el tiempo que ha dedicado para evaluar nuestras instalaciones y servicio. Estamos contentos de conocer a través de su puntuación que su estancia fue satisfactoria. Le esperamos pronto.

10/10 – Uitstekend

JORGE ERNESTO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 11 mrt 2024
Estimado Sr Jorge Ernesto, nos entusiasma saber que su estancia fue satisfactoria. Le esperamos en las siguientes vacaciones.

6/10 – Redelijk

Yesenia Carlota, Yakima

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Barceló Ixtapa is rated 3 1/2 stars 🌟 and this is what you will receive during your stay!! This Hotel is very old, without maintenance or updated improvements!!! very well located on a very quiet beach since our stay was the first week of March there were not many people and that was a plus for us!!! Not much variety in foods that are very basic and need to improve. Very low quality liquor unless you buy the gold bracelet which is very expensive for my taste!!!!!!!! and above all that they have an exclusive restaurant policy, that depending on the days you stay, they assign you special reservations of which we had 2 since our stay was 7 nights and we only took 1 since the Japanese restaurant was closed the night of our stay, the very friendly and efficient staff IDOLINA in the restaurant, excellent service, a mega plus for her!!!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 11 mrt 2024
Dear Mrs. Yesenia Carlota, we appreciate that you highlight the location of our property, without a doubt we are in an unbeatable area in Playa El Palmar, we also thank you for referring to Mrs. Idolina since now we will be able to let her know the positive impact they had in your stay. We regret that the variety of food in the buffets has not been satisfactory, we will reinforce this area of opportunity that you point out to us, although we differ on the quality of the drinks and liquors that we offer for our All Inclusive clients, since unlike our competitors, We have an excellent selection and in the Premium Level we have selected a higher range among other benefits such as reservations in specialty restaurants for each night of stay, early check-in and late check-out, 24-hour room service, unbeatable ocean views on floors 10 to 20. 12 and many more benefits that can undoubtedly improve the stay of our guests. We hope you give us the opportunity to serve you again and that you can have a better experience in our facilities.

10/10 – Uitstekend

Felipe Humberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está en excelentes condiciones, el personal muy atento, habitación cómoda, limpia y funcional, áreas comunes en excelentes consiciones
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 9 mrt 2024
Estamos encantados de leer sus comentarios alabando a nuestro personal, puesto que nos esforzamos diariamente en ofrecer un servicio atento y personalizado a nuestros clientes. También estamos muy contentos de leer que le gustó la habitación en la que se alojó y que ha encontrado que estaba limpio y cómodo en todo momento.Le esperamos nuevamente en esta su casa.

10/10 – Uitstekend

Audomaro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un muy buen hotel en la región y atractivo para pasar unas buenas vacaciones.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Chanel Manager op 9 mrt 2024
Verdaderamente, nuestro hotel está situado en una zona inmejorable de la zona hotelera de Ixtapa y que permite a los huéspedes disfrutar de la Playa El Palmar y sus hermosos atardeceres. Estamos felices de que su estancia haya sido satisfactoria, le esperamos nuevamente.

6/10 – Redelijk

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Variedad em comida bufet ,siempre lo mismo todos los dias y cosas sencillas
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 6 mrt 2024
Estimado Sr. Miguel, hacemos todo lo posible para asegurar que nuestros clientes puedan disfrutar de una experiencia gastronómica enriquecedora en un entorno inigualable y con un excelente servicio. Nuestro equipo de cocina en conjunto con el chef ejecutivo, seguirán trabajando para que se sorprenda con deliciosos platos locales e internacionales en su próxima visita.

8/10 – Goed

Darío

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t like how some of the staff treated us
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 6 mrt 2024
At Barceló we lay high value on our personnel being guest oriented and welcoming at all times, being fully aware that their interactions with our guests have an enourmous impact on the overall holiday expérience in our hotels, therefore we are sincerely sorry to read your comments on the service your received and commit to adjust any situation that leads us away from our goal being to make sure our guests feel welcome and attended to at all times.

10/10 – Uitstekend

Jorge

Super relaxing good food good staff good shows and very nice place to stay
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Channel Manager op 6 mrt 2024
We greatly appreciate your comments on the of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours.We are thrilled you enjoyed the varied entertainment program organized by our professional team and enhanced by their genuine friendliness and enthusiasm to make sure all guests joining into the daily activities are having a memorable moment among us and we will certainly not fail to share your congratulations with the entire team.

8/10 – Goed

Kerri Evelyn Cox

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The resort location on the beach was great, with a beautiful ocean view from our room, although a very tiny balcony. We enjoyed sitting on the beach under the palm trees & walking the beach. The restaurant/bar serving staff were great...friendly and efficient. Most of the food was good, with a variety of options. Some TLC is needed for the facility - our balcony door was loose and rattled every night. The shower head was very loose and a few times we had little water pressure. There were several cracked floor tiles & the bathroom door was delaminated at the bottom. The tables in the outdoor breakfast area were all very wobbly. The wifi is very spotty & we constantly had to log back in. Some in our group had to go to the front desk several times to regain their access. A friend in our group had a great deal of difficulty getting the front desk staff to sort out a double charge in her reservation. It took her 5 trips to the front desk & a request to speak to a manager before a resolution was finally made. She still did not receive the total refund she was owed, but was told she'd get a deep discount on her next visit. Poor customer service with that situation. Overall, a nice place, but not the 4.5 star rating we'd thought it was before going...more like a 3.5.
9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 7 mrt 2024
We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Ixtapa. we would like to thank you for your highlights on the service you received in our restaurant and we will not fail to share your praising comments with the entire team with our congratulations for their contribution to your wellbeing whilst staying in the hotel. We do apologize for the technical problems you encountered; there are absolutely no excuses for details to be overlooked as all rooms should be thoroughly checked on a daily basis. We will make sure that the procedure is being reinforced. The access to our Wifi service may be slower during peak hours when many guests login to our network, nevertheless we will pass on your comments to our techincal department for revision and improvement.We will continue working in the areas of opportunity that you mention and we hope you will give us the opportunity to serve you again and you will have a better experience of our facilities and service.

8/10 – Goed

Teresa Lorraine, Kamloops

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Close to lots of shopping opportunities and restaurants off site from the resort, which were amazing. The restaurant's at the resort were "ok", but nothing wow. The restaurant's off site were so much better.
13 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 6 mrt 2024
We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining expérience in an unrivaled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit.

8/10 – Goed

Eric Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good dining options other than the buffet, good drinks in the pool areas and a nice beach. Ixtapa airport is very small but very easy and quick to get through
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 6 mrt 2024
We are excited to know that you enjoyed the dining options at the specialty restaurants and themed buffet dinners. The airport is small but the proximity to the tourist area of Zihuatanejo and Ixtapa is unmatched, in a short time you can arrive at the hotel and start enjoying your vacation. We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eric op 2 mrt 2024
Estimado Eric, Gracias por responder la encuesta de satisfacción, esperamos poder volver a contar con su presencia pronto.

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Todo ok , las personas muy amables
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 27 feb 2024
Apreciamos sus encantadoras palabras con respecto a nuestro personal. Su amabilidad y gentileza son, sin duda, uno de los principales activos de nuestro hotel. Les felicitaremos en su nombre por la contribución que han llevado a cabo para asegurar su bienestar durante su estancia con nosotros. Le esperamos nuevamente.

8/10 – Goed

Gene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property should be updated, the staff were all great. Make sure to do the premium upgrade to get a better selection of food and drink.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 26 feb 2024
We appreciate that you found the staff friendly and helpful and that thanks to them your stay was satisfactory. We would also like to highlight the benefits of the Premium Level, which has access to the lounge that has canapes and exclusive drinks, as well as access to specialty restaurants for each night of your stay, among other additional benefits, we have taken note of the area of opportunity that points out to us. We are waiting for you again.

10/10 – Uitstekend

VANESSA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encanta, nunca deja más que desear, he ido dos veces y las dos el servicio muy atento, muchas dinámicas. Gracias
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 24 feb 2024
Estimada Vanessa, nos hace felices saber que su estancia fue satisfactoria y que en cada visita, hemos logrado que superar sus expectativas, apreciamos que resaltara la amabilidad de nuestro staff, así como las actividades de nuestro equipo de animación. Los esperamos nuevamente.

10/10 – Uitstekend

Nerida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything,so good 👍 The personal are very nice I want come back 😁
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Channel Manager op 24 feb 2024
We are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day. We look forward to seeing you on your next vacation.